L200 Bigfoot

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ProntoBasso Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 498
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,384
Ynt: L200 Bigfoot

acaba bu metal tampon v.s. nin trafikte bir kaza olduğu takdirde herhangi bir cezası var mıdır?
 

Etiketler
Ynt: L200 Bigfoot

Protobasso,

Aracın onu ve yukseltmesi COKCOKCOK güzel olmus. Emeklerine saglik....
Bende L20 vincli dakarlardaki on tampon var. Ancak bir eksik var diyordum. Sen bu eksigi tamamlamıssın. Aynısının vincli versiyonunu yaptırsam izin var mı? telif ister misin acaba

Ön yükseltmeyi yaptırdıgın parcayı satın mı aldın yoksa yaptırdın mı? Benim aracta önde 40 kg civarı vinc + aparatları ve alttaki koruma önü 2 cm civarı düsürdü.

İyi is cıkarmıssın...

Serhat
 

Ynt: L200 Bigfoot

Semuca ne demek tabiiki yaptırabilirsin memnun olurum

Yükseltme için gereken spacer'ı yaptırdım evet.

Reklam gibi olucaksa moderatörler silebilir, yaptırdığım yer Bostancı Sanayi sitesinde Yurt Motorsports,
Ralliler için araç hazırlıyorlar, ve cadde modifiyesi yapıyorlar genelde Peugeot için, motor ve mekanik servisi kendisi hertürlü mekanik ve motor modifiyesi konusunda oldukça deneyimli bir yer.

Sahibi Harun Yurt ismimi verirseniz yardımcı olucaktır.

Ayrıca koruma demirleri vs. işinide Harun ustanın kardeşi yaptı Osman usta, oda kaporta konusunda bi çılgın diyebiliriz. oldukça titiz çalışan biri 2002 senesinde bikaç tane peugeot 205 ve 106 ya kaporta işleri yapmıştı, yaptığı araçlar otoshow dergisinin modifiye bölümünde çıkmıştı.
Abi kardeş çok güvenilir ve işini iyi yapan insanlar, bana bu modifikasyonlarda çok yardımcı oldular.
 





Ynt: L200 Bigfoot

Referans olması açısından ön kısmın yükselmesi için yaptırdığım Spacer'ın fotoğraflarını koyuyorum.

ilk yapılan spacer 7cm likti daha sonra bunu 4 cm e indirdik fazla uzun gelip helezonları fazla sıkıştırdığı için





Bunlarda Maltepe demirden aldığım boruların bükülmesi ve kaynaklanması aşamasındaki fotoğraflar. Büküm işlemi yine Maltepe demirde yapıldı, kaynak işlemleri Bostancı Sanayi sitesi.






 



Ynt: L200 Bigfoot

Araya uygulanan flanş ne kadar uzun olursa olsun arabanın salıncakları maksimum 10 cm kalkmasına müsade ediyo zaten, fotoğraflarda gördüğünüz gibi salıncaklar yere dik konumda olması gerekirker yaklaşık 45 derecelik açıyla duruyolar şu an bundan daha fazla aşağı inemiyolar çünkü altında fazla yaylanmayı önleyici bir sistem var adına banstop deniyo oraya çarpıyolar,
Siz spacerın boyunu yükseltirseniz bu, helezon ve amortisörlerin sıkışmasına neden oluyor ve sürüş çok sertleşiyor,
Spacer'ı 7 santimden 4 cm indirdikten sonra bile yükselme yine aynı seviyede kaldı çünkü helezonlar rahatladı.
Böyle yazarak anlatması biraz güç umarım anlatabilmişimdir.
 

Ynt: L200 Bigfoot


Anladım ben demek istediğinizi, hilux için üretilen özel spacerlarda bile 35mm üstünde yok hiç biryerde. 3cm 4cm optimum son sınır...
 





Ynt: L200 Bigfoot

fatihk26' Alıntı:
salıncakların açısının bozulmasının zararı olurmu dersiniz ?

Benim bildiğim olmuyor.. Ama küpeleri uzatmak daha kalıcı bir çözüm. Hem de orijinale dönmek kolay olur.. Uzun küpe yaptırmayı araştırın derim..
 

Ynt: L200 Bigfoot

ben sadece arka makaslardaki küpeleri biliyorum öndekileri bilmiyorum salıncakların ucundamı bunlar?
 

Ynt: L200 Bigfoot

fatihk26' Alıntı:
ben sadece arka makaslardaki küpeleri biliyorum öndekileri bilmiyorum salıncakların ucundamı bunlar?

Ben arka makaslardan bahsediyorum :s Ön aksamdakiler ile ilgili bi bilgim yok..
Yanlış anladım sanırım..
 



Ynt: L200 Bigfoot

fastjunkie' Alıntı:
Benim bildiğim olmuyor.. Ama küpeleri uzatmak daha kalıcı bir çözüm. Hem de orijinale dönmek kolay olur.. Uzun küpe yaptırmayı araştırın derim..

Bi zararı yok diyor ustalar, küpe dediğiniz nedir, Kupa olabilirmi çünkü bu benim yaptığım işlemle amortisör kupalarını uzatarak daha aşağı bir seviyeye almış oluyorsunuz yani kupalarla amortisör arasına spacer koyuldu, bu spacer çıkartıldığında orjinal haline dönmüş oluyor, sizin dediğiniz farklı bir yermi.