L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan nrlates Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 209
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 79,277
Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

unimog çok farklı bir araçtır ,ben suziki ile diger yeni model çift kabin li araçları kastettim
 

Etiketler
Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

walla bnm navaradan önceki aracım suzukı vitaraydı.... maliyet işine girersek suzukıde 15 bın tl den fazla para harcadım bunun yanı sıra problemı bıtmıyodukı arabayı sıfırdan berı annem kullanıyodu bakımları duzgun yapılan bır araçtı..... navarayı aldım suzukıden arazı performansı olarak cok cok üst noktalarda diyebılırım.... bnm anlayışım eskı model araba alıp o bana bınecegıne yenı model alıp ben ona binerım.... herkezın düşüncesi farklı olabılır tabıkıde saygı duyarım
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

tabiki imkan müsaitse ,yeni iyidir arslan besleyen yemini düşünmez diyen bir arkadaşımız vardı o geldi aklıma şimdi,biz kısıtlı imkanlarla,bu işe gönül veren kişilere ancak tavsiyelerimiz olur ki,sonradan canları yanmasın , yoksa al vx 100 parlat parlat dur,kapı önünde hava olsun,hiç masraf çıkartmaz ;D
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?


Heh şimdi siteye renk gelir
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

yok bunun ardından çok katılımlı bir gezi projesi gelir ,her marka araçtan,araçları test niteliginde. ;D
 



Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

;D ;D ;D ;D ;D Hasan bey bu yoruma bayıldım ;D ;D ;D bu yorumu toyota bölümüne yazsanız gezileri bilmem ama forum baya renklenirdi ;D ;D ;D saygıyla



benim bildiğim eski kasa mitsubishi daha kemikli daha sağlam hatta bi dönem bakmıştım ama daha sonra navar nın yakışıklılığına kanıp 2008 model bi navara almıştım gayette başarılı bir araçtı 2008 değil 2006 sını almış olsaydım asla satmaz ve her şartta yürürdüm ;D
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

Merhabalar ben de aracı yükseltme operasyonuna bu hafta başlıyorum. Aslında suya girmeyr niyetim pek yok ama yine de Şnorkel takılacak ve süspansiyonu 2 inch yükselttikten sonra lastik ve offset'li jant arayışına gireceğim. Daha ileri aşamada vinç düşünüyorum.

Bu yükseltme operasyonu hafta içi arada bir işe gitmek (normalde servisimiz var) ve haftasonları günlük olarak kullandığım aracımı kullanılamaz hale getirmemeli. Şimdilik ikinci araç olarak bir binek araç almaya duygusal olarak hazır değilim Bu yüzden lastik seçimi noktasında şöyle bir çelişkiye düştüm. Halihazırda 265 70 16 olan lastikleri 265 75 16'ya büyütmek mi yoksa 285 70 16'ya mı yükseltmek mi Yani 33 inch mi 32 inch mi? lastik 33'lük olursa hem çap büyüyecek hem de taban genişleyecek ve arac yorulacak ve bir tüketim canavarına dönüşecek. 32'lik lastik de halen kullandığım ölçü olan 31'likten fazla bir getiri sağlamaz mı acaba soruları kafamı kurcalıyor.

32" olmasına rağmen kafamda Cooper ST-C'nin 265 75 16'lık lastiği var. Bu şartlarda, hem çamur hem arazi için en uygun lastik Cooper ST-C gibi görünüyor. Bir de bir markanın yurtdışında bir sitede 265 80 16'sını da gördüm galiba ama buralarda yok.

Görüşlerinizi alabilir miyim?
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?


Giriyorsun ama çıkabiliyormusun ?

Gördüğümüz Belgrad turlarınızda hep vinç ile çıkartmışsınız aracı ?
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

ölemi diyosun ;D bigün gidelim beraber ozaman disconun kaldıgı yerlerden geçtiğim fotoları nıe solemıyosun ozaman ;D
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

bu arada batmayan araç yoktur arkadasım her araba batar en nıhayetınde hepsı 2 difransıyel bı sanzuman ve motordan ıbarettır. çalışma prensipleri aynı yanı
 



Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

yeni kasalar ne kadar elektronik ve neyi elektronik mesela? atiyorum arazi vitesine elektronik bir tusla gecmiyor diye gordum fotograflardan, onun disinda elektronik olan ve ariza yaparsa yolda birakabilecek kisimlari nelerdir? elektronik diyerek birakmak sacma bence. elektronik sistemlerin cok buyuk avantajlari olabiliyor bazi yerlerde...

bir de yenilerde arkada %100 kilit mi varmis, bu bilgi dogru mu? her modeli icin gecerli mi?

nurullah abi ben de l200 dusunuyorum bu arada bu aralar...
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

hepsınde kılıt yok sanırım bazı modellerınde %100 kılıt war
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

dakar modellerinde kilit var
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

eski kasalarla hayli agir off-roadlar yapildigina sahip oldum, arastirmak gerek biraz nette, hilux eski efsanelerdendir...

yeniler icin ise fazla elektronik oldugu konusuna katilmamak elde degil...
 

Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

Krank Okuma Sensörü , OTOMATİK VİTESTEKİ SENSÖRLER ,ABS Fren Sisteminde Kullanılan Hız Sensörleri ,Hava Akış (MAF) Sensörü, Emme Havası Sıcaklık (IAT) Sensörü ,Fakir Karışım Sensörü, Yakıt Sıcaklık Sensörü, Turboşarj Basınç Sensörü, Mutlak Basınç Sensörü ,Oksijen Sensörü (HO2 S) için, Isıtılmış Oksijen (Lamda) Sensörü (O2 Sensörü ,Egzoz Geri Basınç Bildirim (DPFE) Sensörü ,Elektronik Basınç(EPT) Sensörü, EGR Isı Sensörü (EGR T, Kick- Down Sensörü, Hidrolik Direksiyon Sensörü,,Süspansiyon Yükseklik Sensörü, Darbe Sensörü, Hava Yastığı Sensörleri,
 



Ynt: L200 Off-Road için Hazırlamak Doğru mu?

bunların olmadıgı araba anca 90 model falan olması lazım... saydıklarınızın bı kısmı bnm duz mantık dedıgım suzukıde bile war yanı