Ynt: L200'den Canavar Kamyon
Ön arka sabit aks araçlarda bu tip yükseltmeler çok kolay, sonuçlarıda daha sağlıklı ama torsiyon yada salıncaklı sistemlerde çok ciddi mühendislik işi var. Aracı yükseltip lastiği takmak bişey değil çok kolay. Ama sonrasında o lasitklerin yukarı aşağı salınımı, sertliği, yol konforu ve yol tutuşu büyük problem.
İskandinav ülkelerinde 42-44 lastik taktıkları kar modifiyeli araçlarda genelde kupadan yükseltmeyi tercih ediyorlar aracın yürürünü çok ellemeden. tabiki yürür aksamdada güçlendirmeler ve ufak modifiyeler yapıyorlar.
Ben pajero 3500 e 33 lastik taktım, 2 tane rotçu ben yapamam buna ayar dedi, birisi yaptı olmadı sonra 4. de adam gibi rot ayarı yapabildik. Ve sizin yaptığınıza göre devede kulakdı benimki