2008-2011 arası 2007 model TEK kapı Niva bindik.
Tam anlamıyla dere tepe düz gittik. Ve ideal aile aracı olmadığından evlilik sonrası sattık.
Şimdi yeniden ama 5 kapı URBAN ile yola devam:
-araç İzmir'den 3 bin küsür km iken alındı
-Ankara'ya kadar 100-140 km basabas gelindi
-eski kasalara göre çok çok sessiz ve titreşim az
-bagaj sorunu yok
-tek kapı in-bin sorunu yok
-LPG tüpü orjinal haliyle altta, bagajda yer kesmiyor
-ABS, klima vs var
Özetle eski kasa ile arasında ciddi fark var, o zamanlar kullanıcıların şikayet ve beklentilerinin tamamına yakını yapılmış..
arazi şanzımanı titreşim önleyicisine kadar bi çok ayrıntı var..
alt taraf fabrikasyon ziftli
o zamanlar zorlukla bulunan aksesuar, modifikasyon için gerekli herşeyde fazlasıyla var, bulunuyor artık..
Tek ve EN büyük kusuru vergi meselesinden dolayı (1600-2000 cc dilimine giriyor) FİYATI.. biz 0 km yerine 0 ayarında bulunca alalım dedik.. inşallah doğru karar verdik..
Tam anlamıyla dere tepe düz gittik. Ve ideal aile aracı olmadığından evlilik sonrası sattık.
Şimdi yeniden ama 5 kapı URBAN ile yola devam:
-araç İzmir'den 3 bin küsür km iken alındı
-Ankara'ya kadar 100-140 km basabas gelindi
-eski kasalara göre çok çok sessiz ve titreşim az
-bagaj sorunu yok
-tek kapı in-bin sorunu yok
-LPG tüpü orjinal haliyle altta, bagajda yer kesmiyor
-ABS, klima vs var
Özetle eski kasa ile arasında ciddi fark var, o zamanlar kullanıcıların şikayet ve beklentilerinin tamamına yakını yapılmış..
arazi şanzımanı titreşim önleyicisine kadar bi çok ayrıntı var..
alt taraf fabrikasyon ziftli
o zamanlar zorlukla bulunan aksesuar, modifikasyon için gerekli herşeyde fazlasıyla var, bulunuyor artık..
Tek ve EN büyük kusuru vergi meselesinden dolayı (1600-2000 cc dilimine giriyor) FİYATI.. biz 0 km yerine 0 ayarında bulunca alalım dedik.. inşallah doğru karar verdik..