Yahu herkes bir şeyler yazmış dayanamadım bende yazıyım dedim. Dik yokuşlarda 2. vites en fazla 40, düz yolda 5. vites 3000 devir 80-85 yokuş aşağıya bir iki sefer 120 yi gördü de bu araç bence keyif aracı macera aracı gideceğin mesafeyi ne kadar hızlı değilde ne kadar keyif ve güvenle gideceğin önemli ve yokuşlarda birazdaha performanslı olsa iyi olurdu ama aracı ben böyle seviyorum.
2.5 D 1987 Pickup 110
Selamlar 5. sayfada LRTD ile Yunus bey kilit konusunda biraz bilgi vermişler yeri değil ama kilit arasıra geçmemezlik yaparsa
şanzıman indirmeden sorunu çözmek için müdahale edilebilirmi acaba.
Selamlar 5. sayfada LRTD ile Yunus bey kilit konusunda biraz bilgi vermişler yeri değil ama kilit arasıra geçmemezlik yaparsa
şanzıman indirmeden sorunu çözmek için müdahale edilebilirmi acaba.
Sorunun ne olduğu belli olmadan bişey demek zor olur ama sorun kolda aktarma parçalarında olabilir olmadı sanzımanı sadece arazi kutusunu sökebilirsiniz
kilit konumundan cıktığını nasıl anlıyorsunuz belki sadece klit müşüründe yada ikaz lambasında sorun olabilir önce bunları kontrol etseniz daha iyi olur
Yahu herkes bir şeyler yazmış dayanamadım bende yazıyım dedim. Dik yokuşlarda 2. vites en fazla 40, düz yolda 5. vites 3000 devir 80-85 yokuş aşağıya bir iki sefer 120 yi gördü de bu araç bence keyif aracı macera aracı gideceğin mesafeyi ne kadar hızlı değilde ne kadar keyif ve güvenle gideceğin önemli ve yokuşlarda birazdaha performanslı olsa iyi olurdu ama aracı ben böyle seviyorum.
2.5 D 1987 Pickup 110
LT 77 Defender şanzımanı 4. videste motor devriyle şanzıman devri eşitlenir 5, vides bir üst seviyeye çıkarır
ama diger araçlardaki gibi son vides yani direk bağlanan vides 5,yada 4, vides şaft deviriyle eşit değildir
arazi şanzımanı oranıyla alakalıdır
Sayın Royal Class evet haklısınız, 5.vites ekonomik bir vites ancak yokuş aşağı düz bir yol bulursanız 4.vites yetersiz kalıyor. Ayrıca aracın ağırlığı dolayısıyla yokuş aşağıya inanılmaz ivmeleniyor ve 110-120 km hıza çıkınca 5.vites dahi yetersiz kalıyor.