Arkadaşlar defenderin en büyük gastalığından biri geride atması diğeri alt takımdaki sesler
ÇARELERİ:
1 şanzumanınızı yörenizdeki BMC minibüs servisine yaptırın çünki lt 77 ve r 380 şanzuman aynı zamanda bmc münübüsün 5 ileri şanzumanı ile aynıdır
2 alt takımı yaptırırken merkez rotu yani arkadiransiyelin orta üstündeki NTC9932 nolu parçayı (rotil) ve NTC1773 nolu burcu 2 adettir değiştirin
3 kesinlikle şaft istavrozlarını ve dişi erkek kayıcılarını kontrol ettirin ve gerekirse değiştirin (dişi kayıcıları sık sık yağlayı mavsal istavrozlarıda dahil)
4 vites değişimini diğer araçlar gibi değil daha sakin yapınız
5 ilk hareketi <kalkma anını> da daha sakin yapınız sebebi ana şanzumanla arazinin birleşimindeki dişli sadece kamalı milin üstünde boşta olduğu için ve frezeleri kalın olduğunan çabuk aşınıyor dolayısı ile vuruntu meydana geliyor tüm bunlara rağmen hatalar düzelmedi ise vay halinize allah yardımcınız olsun
6 tabiki ön dif burcları ve üçgen takozlarda önemli (şasi tesbit kütüğü NTC 1722 ) bunlarında kontrolü ve gerekirse değişmesi gerek
7 özellikle derin su geçişlerinden sonra difransiyel yağları şanzuman ve arazi yağları motor yağlarını kontrol şart
8 sakın ha ustalara uyup ANA ŞANZUMANA otomatik şanzuman yağından başka <ATF> yağ koymayın
9 arazi şanzumanına 80/90 hypoitli difransiyellere mevsimine göre 80/90 yada 85/140 yağ koymayı unutmayın
10 bütün bunları uygılayıp aracınızı sevin çünki o DEFENDER o bir aslan o bir aşk o bir sevgidir yavaş gider ama hedefe ulaştırı
hepinize sevgi ve saygılarla 2500 düz dizel defender & DEMİRAL
GİDEMEDİĞİN YER SENİN DEĞİLDİR ama DEFENDERİN VARSA GİDERSİN demekki bütün dünya benim :
:
: