Land Rover'ın V8 Motorları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Deep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 241
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 58,501
Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Yaw bu araca binmemiş olsam ciddiye alıcam nerdeyse. İlave güce ihtiyacı yok kesinlikle, sevgili naci alışkanlıktan kaşınıyor ...
 

Etiketler


Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Deep' Alıntı:
Yavuz abi, Naci abinin projesindeki araç 410 HP, ben derim ki o kadar da kaşınmasın mevcut motora kompresör uygulasın hem az masraflı hem de uysal 300 HP cik motoru olur :smiley:

o dahada fenaymış ben 300 fazla derken sen 410 deyince ;D ;D ;D
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Ankarada bir firmada şu motoru buldum,

Ford Racing 302 C.I.D. GT-40 345 HP Crate Engines (FORD 302 CID. 345HP)
These 5.0L/302 GT-40 crate engine assemblies from Ford Racing are the perfect way to increase the performance of any ride. They include assembled aluminum GT-40 cylinder heads with 1.94 in. intake and 1.54 in. exhaust valves. The heads have 178cc intake runners and 62cc exhaust runners. The camshaft provides significant horsepower increases above 2,500 RPM and good low-end torque. Valve lift is .498 in. on both intake and exhaust. Duration at .050 inches is 220 degrees on both intake and exhaust. These engines feature a 9.0:1 compression ratio (nominal), and produce approximately 345 HP, making them great for limited budgets. 7000 USD

konuştuğum yetkili ellerinde defender için çok tercih edilen 3.9 ların olduğunu söyledi, Doğrudur ki Çok fazla güce ihtiyaç yok bunun bir sınırı olmalı aracın (defender ) şekli şemali belli yüksekliği tekerlekleri onu yolda tutan herşey ve direnç yaratan aksessuarları zaten belli bir hızn üstüne çıkmasına izin vermeyecek nedir bu km ? 120 130 ilerisi asfaltta yok olsada tehlikeli arazide ve diğer zorlu tüm şartlarda min değerleri saptarsak ve bunu veren motor kesitini secersek (3.9 kulağa hoş geliyor) üzerinde bir motor için evet yarışlaramı katılacaksınız sözü geçerli olur :smiley: amma olsun maliyetiyle teknolojisiyle ugraşısıyla herşey zaten aynı varsın 100 BG cepte dursun oda bir Düşünce... Çok teferruatlı izahını yapamam teknik bir dilde kullanamam gerci amma ben isterim ki 4x4 ün mü var minumum değerin motorunda 2.5 ile 4.0 arasında 150 Bg 310 Tork olsun 100 km 8 ila 10 lt yaksın :smiley: Gerçi 83 BG bir defender ın yaptıklarını bildikten sonra 150 BG bile..... ÜFFFF BE dedirtir... :smiley:
 



Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

fosilbulent' Alıntı:
Ankarada bir firmada şu motoru buldum,

Ford Racing 302 C.I.D. GT-40 345 HP Crate Engines (FORD 302 CID. 345HP)
These 5.0L/302 GT-40 crate engine assemblies from Ford Racing are the perfect way to increase the performance of any ride. They include assembled aluminum GT-40 cylinder heads with 1.94 in. intake and 1.54 in. exhaust valves. The heads have 178cc intake runners and 62cc exhaust runners. The camshaft provides significant horsepower increases above 2,500 RPM and good low-end torque. Valve lift is .498 in. on both intake and exhaust. Duration at .050 inches is 220 degrees on both intake and exhaust. These engines feature a 9.0:1 compression ratio (nominal), and produce approximately 345 HP, making them great for limited budgets. 7000 USD

konuştuğum yetkili ellerinde defender için çok tercih edilen 3.9 ların olduğunu söyledi, Doğrudur ki Çok fazla güce ihtiyaç yok bunun bir sınırı olmalı aracın (defender ) şekli şemali belli yüksekliği tekerlekleri onu yolda tutan herşey ve direnç yaratan aksessuarları zaten belli bir hızn üstüne çıkmasına izin vermeyecek nedir bu km ? 120 130 ilerisi asfaltta yok olsada tehlikeli arazide ve diğer zorlu tüm şartlarda min değerleri saptarsak ve bunu veren motor kesitini secersek (3.9 kulağa hoş geliyor) üzerinde bir motor için evet yarışlaramı katılacaksınız sözü geçerli olur :smiley: amma olsun maliyetiyle teknolojisiyle ugraşısıyla herşey zaten aynı varsın 100 BG cepte dursun oda bir Düşünce... Çok teferruatlı izahını yapamam teknik bir dilde kullanamam gerci amma ben isterim ki 4x4 ün mü var minumum değerin motorunda 2.5 ile 4.0 arasında 150 Bg 310 Tork olsun 100 km 8 ila 10 lt yaksın :smiley: Gerçi 83 BG bir defender ın yaptıklarını bildikten sonra 150 BG bile..... ÜFFFF BE dedirtir... :smiley:

3,9 un fiyatı neymiş? Diğeri için 7000$ diyor.
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

fosilbulent' Alıntı:
Ankarada bir firmada şu motoru buldum,

Ford Racing 302 C.I.D. GT-40 345 HP Crate Engines (FORD 302 CID. 345HP)
These 5.0L/302 GT-40 crate engine assemblies from Ford Racing are the perfect way to increase the performance of any ride. They include assembled aluminum GT-40 cylinder heads with 1.94 in. intake and 1.54 in. exhaust valves. The heads have 178cc intake runners and 62cc exhaust runners. The camshaft provides significant horsepower increases above 2,500 RPM and good low-end torque. Valve lift is .498 in. on both intake and exhaust. Duration at .050 inches is 220 degrees on both intake and exhaust. These engines feature a 9.0:1 compression ratio (nominal), and produce approximately 345 HP, making them great for limited budgets. 7000 USD

konuştuğum yetkili ellerinde defender için çok tercih edilen 3.9 ların olduğunu söyledi, Doğrudur ki Çok fazla güce ihtiyaç yok bunun bir sınırı olmalı aracın (defender ) şekli şemali belli yüksekliği tekerlekleri onu yolda tutan herşey ve direnç yaratan aksessuarları zaten belli bir hızn üstüne çıkmasına izin vermeyecek nedir bu km ? 120 130 ilerisi asfaltta yok olsada tehlikeli arazide ve diğer zorlu tüm şartlarda min değerleri saptarsak ve bunu veren motor kesitini secersek (3.9 kulağa hoş geliyor) üzerinde bir motor için evet yarışlaramı katılacaksınız sözü geçerli olur :smiley: amma olsun maliyetiyle teknolojisiyle ugraşısıyla herşey zaten aynı varsın 100 BG cepte dursun oda bir Düşünce... Çok teferruatlı izahını yapamam teknik bir dilde kullanamam gerci amma ben isterim ki 4x4 ün mü var minumum değerin motorunda 2.5 ile 4.0 arasında 150 Bg 310 Tork olsun 100 km 8 ila 10 lt yaksın :smiley: Gerçi 83 BG bir defender ın yaptıklarını bildikten sonra 150 BG bile..... ÜFFFF BE dedirtir... :smiley:

Katılıyorum,

302 cıd., 4800 cc gibi güzel bir rakam yapıyor. P 38 ve Sportlarda kullanılan V8'ler bile bu cc. lere anca ulaşıyor. Ağırlıkları 3 tonu bulan bu araçların yerinden kalkması bu hacimdeki makinalarlarla mümkün.Güç var ama ne yazık ki arazi kabiliyetleri sıfıra yakın. Arkadaşlar şahsi fikrim bir arazi arabasında en az 2 en çok 3 adet vites kolu olacak. Diff Lock yaparken uğraşacağım, ileri geri yapıp dişlileri oturtacağım. Bahsettiğim sistemler atadan kalma ve Bülent Bey'in bahsettiği gibi çoook hp'lere maruz kaldıkları zaman kırılıyorlar. Max. 220 hp olsun bizim olsun ;) Klima düğmesi gibi düğmelerle diferansiyel kilitlemek komedi gibi...

Akşam bir aksilik olmazsa 5.0 ( 307 cıd.) chevy motorlu bir Range ve 350 , 454, 502 cıd motorlu Formula Off- Road araçlarına ait 1-2 video denemesi yapacağım.

Selamlar
 


Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

yunus bager' Alıntı:


Merhaba Arkadaşlar,

Daha evvel eklediğim bir videoydu sanırım ama konu açılmışken tekrar seyretmenizi isterim. Bir RRC daha yüklenebilir mi? Daha kuvvetlendirilir mi bilmiyorum :smiley: Bu arada yıllar evvel kasetçiden indragandi yaptığım bir betamax kaset buldum ve cd'ye ordan da bilgisayarıma yükledim. CAMEL TROPHY 1991 FULL ve Türkçe :smiley: yaklaşık 1 saatlik bir video photobucket kanalıyla burada paylaşım yapabilirmiyim bilmiyorum? Teknik desteğiniz olursa paylaşmaktan mutluluk duyarım.

Sevgiler selamlar.


http://s666.photobucket.com/albums/vv27/hakanbastoncu/?action=view&current=rainforestmp4.flv
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Selamlar,

Konu Land Rover'ın V8 motorları, bu video konu dışı olacak ama 454cıd bir V8'in yapabileceklerini görmenizi istedim. Bizim standart şanzımanları tornalar bu makina. Yüksek sesle seyretmenizi tavsiye ederim :smiley:

İyi seyirler.

http://s666.photobucket.com/albums/vv27/hakanbastoncu/?action=view&current=foffroad.flv
 



Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

CT de yarışan RRC nin motoru 4.7 liter V8... kullanmasının çok keyifli olduğu kesin...
 


Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Abilerim,

Disco Seri 2'den çıkma V8 motorun elektroniği nasıldır? üzer mi? Yoksa Seri 1'in 3.9 V8'inden mi aramak gerekir?
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Engin hayırdır ???

İlla V8 diyorsan ZJ'nin 5.9.una bak, hiç olmazsa V8'e ismine yaraşır bi hacmi var ;D
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Amaç, konuyu hareketlendirmekti... :smiley: cevap için teşekkür ederim.

Bir yandan büyük motorun adını telaffuz ettikçe heyecanlanıyor olsam da, motor hacmi büyüdükçe elde edilecek gücün artmasına rağmen, motorun daha sorunlu ve hantal olacağına dair bir inancım da var. O nedenle, sanki 4lt yeter gibi geliyor. hele şuan kullandığım 2.4lt dizelden sonra :smiley:
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,569
Mesajlar
1,530,106
Kayıtlı Üye Sayımız
166,891
Kaydolan Son Üyemiz
Onur5225

SON KONULAR



Geri
Üst