Ankarada bir firmada şu motoru buldum,
Ford Racing 302 C.I.D. GT-40 345 HP Crate Engines (FORD 302 CID. 345HP)
These 5.0L/302 GT-40 crate engine assemblies from Ford Racing are the perfect way to increase the performance of any ride. They include assembled aluminum GT-40 cylinder heads with 1.94 in. intake and 1.54 in. exhaust valves. The heads have 178cc intake runners and 62cc exhaust runners. The camshaft provides significant horsepower increases above 2,500 RPM and good low-end torque. Valve lift is .498 in. on both intake and exhaust. Duration at .050 inches is 220 degrees on both intake and exhaust. These engines feature a 9.0:1 compression ratio (nominal), and produce approximately 345 HP, making them great for limited budgets. 7000 USD
konuştuğum yetkili ellerinde defender için çok tercih edilen 3.9 ların olduğunu söyledi, Doğrudur ki Çok fazla güce ihtiyaç yok bunun bir sınırı olmalı aracın (defender ) şekli şemali belli yüksekliği tekerlekleri onu yolda tutan herşey ve direnç yaratan aksessuarları zaten belli bir hızn üstüne çıkmasına izin vermeyecek nedir bu km ? 120 130 ilerisi asfaltta yok olsada tehlikeli arazide ve diğer zorlu tüm şartlarda min değerleri saptarsak ve bunu veren motor kesitini secersek (3.9 kulağa hoş geliyor) üzerinde bir motor için evet yarışlaramı katılacaksınız sözü geçerli olur

amma olsun maliyetiyle teknolojisiyle ugraşısıyla herşey zaten aynı varsın 100 BG cepte dursun oda bir Düşünce... Çok teferruatlı izahını yapamam teknik bir dilde kullanamam gerci amma ben isterim ki 4x4 ün mü var minumum değerin motorunda 2.5 ile 4.0 arasında 150 Bg 310 Tork olsun 100 km 8 ila 10 lt yaksın

Gerçi 83 BG bir defender ın yaptıklarını bildikten sonra 150 BG bile..... ÜFFFF BE dedirtir...
Katılıyorum,
302 cıd., 4800 cc gibi güzel bir rakam yapıyor. P 38 ve Sportlarda kullanılan V8'ler bile bu cc. lere anca ulaşıyor. Ağırlıkları 3 tonu bulan bu araçların yerinden kalkması bu hacimdeki makinalarlarla mümkün.Güç var ama ne yazık ki arazi kabiliyetleri sıfıra yakın. Arkadaşlar şahsi fikrim bir arazi arabasında en az 2 en çok 3 adet vites kolu olacak. Diff Lock yaparken uğraşacağım, ileri geri yapıp dişlileri oturtacağım. Bahsettiğim sistemler atadan kalma ve Bülent Bey'in bahsettiği gibi çoook hp'lere maruz kaldıkları zaman kırılıyorlar. Max. 220 hp olsun bizim olsun

Klima düğmesi gibi düğmelerle diferansiyel kilitlemek komedi gibi...
Akşam bir aksilik olmazsa 5.0 ( 307 cıd.) chevy motorlu bir Range ve 350 , 454, 502 cıd motorlu Formula Off- Road araçlarına ait 1-2 video denemesi yapacağım.
Selamlar