Land Rover'ın V8 Motorları

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Deep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 241
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 56,175
Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Selam Mert Bey,

Kendi döküm ve videolarımla kendimi yakacağım ;D Araştırma safhasındayım, K&N hava filitre kiti ve headers debimetre ayarlarını ters düz edermi ? Şayet sıkıntı olmazsa şimdilik bu aparatlarla kaşıntımı bastırmayı planlıyorum :smiley: Video ve dökümler devam edecek...

Sevgiler, selamlar.
 

Etiketler
Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

kn filtre (standart kutuya giren tip) akışmetre ayarlarını bozuyor, ben discoya takmıştım çıkarttım
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

işte adamın biri benim hayalimi gerşekleştirmiş....

2010 projesi ortaya çıktı...


http://www.yorkshireoffroadclub.net/forum/viewtopic.php?t=194
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Teşekkürler Naci Abi,

Proje iptal :( Edelbrock kitini alıp adapte edene kadar Kontes Mary tribinde arabayı standart kullanacağım

Selamlar
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

"kontes Mary tribi" konusunu açarmısın azıcık... güzel birşeyse bende yapayım ucundan...
 



Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

K&N filtre LPG ile sıkıntı yaratıyor. Biz Focus'a LPG takmıştık, aylarca sorunun nedeni anlaşılamadı, performans çok düşüktü, aracın devri bir düşüp bir yükseliyor, bazen de stop ediyordu. Filtreyi kağıt filtre ile değiştirince sorun çözüldü. Discoda da aynı sıkıntı yaşanabilir. K&N filtre yapısı gereği gözeneklerinden standart filtreye daha çok hava verebiliyor, 3-4 HP güç artışı da böyle sağlanıyor ama sanırım bu fazla hava LPG nin sistemini bozuyor. Montaj yapanlar belki de bu sorunu çözdüler.
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

HakanBastoncu' Alıntı:
Teşekkürler Naci Abi,

Proje iptal :( Edelbrock kitini alıp adapte edene kadar Kontes Mary tribinde arabayı standart kullanacağım

Selamlar
ndoganci' Alıntı:
işte adamın biri benim hayalimi gerşekleştirmiş....

2010 projesi ortaya çıktı...


http://www.yorkshireoffroadclub.net/forum/viewtopic.php?t=194


3.9 V8 e kompresör uygulaması ile de çok daha ekonomik 300 HP ye ulaşılabilir, yapılmış çok örnek var yurtdışında
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

ndoganci' Alıntı:
"kontes Mary tribi" konusunu açarmısın azıcık... güzel birşeyse bende yapayım ucundan...

Naci Abicim,

Hiç iyi birşey değil ;D Şu anda arabada warn dışında hiç bir tadilat yok. Kontes gibi temiz, el deymemiş ve oynanmamış bir halde 15 gündür yatıyor. Mary' de gelişine uydurduğum bir isim. Aslında bu lakab hoşuma gitti :smiley: Standart halden tadilatlı duruma gelinceye kadar lakabı bu olsun. Sizin aracın kıvamına gelince Greystoke Lordu Tarzan diyebilirim :smiley:

Sevgiler selamlar
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

ndoganci' Alıntı:
işte adamın biri benim hayalimi gerşekleştirmiş....

2010 projesi ortaya çıktı...


http://www.yorkshireoffroadclub.net/forum/viewtopic.php?t=194


Acil şifalar diliyorum Naci cim sana ;D
 

Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

yavuz niye öyle diyorsunkine

kupa ok
drivetrain ok
lastikler ok
bir motor + şanzımana bakar
 



Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

ndoganci' Alıntı:
yavuz niye öyle diyorsunkine

kupa ok
drivetrain ok
lastikler ok
bir motor + şanzımana bakar

;D ;D

Anladım senin alet 3-4 üniversite bitirecek bu gidişle ;D ;D

Sen yazmıştın "eşekten yarış atı olmaz" diye , 300 beygir !!!! kulağa hoş geliyorda ne işime yarayacak, asfaltta yapacağım hız belli, senin o lastiklerle yapabileceğin hız zaten ortada, arazidede 190-200 beygirlik bir defender işini görmüyormu? yada uçarakmı gidecek, kuşmu konduracak yoksa 2010 Dakar a mı hazırlanıyoruz? (Türkiye off-road yarışlarını söylemiyorum, 110 zaten yanlış seçim) onu anlamadım.

Mesela "Armygeddon" diye bir makina var 7.4 litre 750 beygir süpercharger li 6x6 , ama bununla drag yarışlarına giriyorlar, arazide rezil olur 10 metre bile gitmez, böyle bişeymi yapıcaz yoksa.

Dün yoldaydım ,çeyrek gazla 140 km hıza çıkıyorum , ama sanki ışınlanıyorum 2.7 ton panzer misali bir araç, ağırlık merkezi almış yürümüş, çok ürkütücü, bu gücün bile %75 ini kullanmıyorken daha büyüğüne bence ihtiyaç yok. kaşınmayalım diyorum.
 


Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

;D ;D ;D

kendi adıma konuşayım ben mevcut kaşıntımı giderince bidaha kaşınmıyacam artık ;D
 


Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

işte armygeddon böyle bişey;

"watch?v=gcGYb7tjlkc"
http://www.youtube.com/watch?v=gcGYb7tjlkc

"watch?v=cuHBWfKmRWI"
http://www.youtube.com/watch?v=cuHBWfKmRWI

"watch?v=pxVtZEY6AIs"
http://www.youtube.com/watch?v=pxVtZEY6AIs
 



Ynt: Land Rover'ın V8 Motorları

Yavuz abi, Naci abinin projesindeki araç 410 HP, ben derim ki o kadar da kaşınmasın mevcut motora kompresör uygulasın hem az masraflı hem de uysal 300 HP cik motoru olur :smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,974
Mesajlar
1,526,649
Kayıtlı Üye Sayımız
166,726
Kaydolan Son Üyemiz
Midre

Çevrimiçi üyeler



Geri
Üst