önemli değil ciddi manada işler düşünüyorum ama dedim ya günlük sadece 10km. yol yapıyor asvalt 15 gün servise gitmeden kullanamadım geçen ay kapak değiştik 1500ytl şimdi baskı balata vs 550ytl fren limitörü tamir olduda yoksa 275ytl gözüm yıldı artık
Silindir kapağı 1500 ytl biraz fazla gibi. Sıfır mı aldınız ? Çıkma kaynaksız kapaklar 400-500 civarı .Aracınız benzinli diye biliyorum.Verdiğim rakamlar benzili kapak için geçerlidir.
hemde araç çok temiz ama bir gariplik var işte aldığımda araç daha 15000km. deydi erzincan da kullanılmış bir kaç kez köylere aşı için gitmişler daha sonra özel harekat istemiş sağlıktan bir kaç kez arıza yaptırıp getirmişler öylece araç kullanılmadan yatmış suyunu boşaltmışlar bir kaç ta malzemesini söküp diğer araçlara takmışlar ben aldığımda tek marş ta çalıştı araba ama yattığı için radyatör kalorifer peteği benzin deposu çürümüştü kontağı komple sökülmüştü gösterge paneli bombeli camları sökülmüştü yürür aksamına fazla masraf etmeden binim aksilikler yeni yeni başladı birde aracı tanımadığımdan belkide çoğu kaynaklandı
Ooo sıfır sayılır 15.000 km..Yürürü çok temizdir,motordada çok büyük sorun olacagını zannetmiyorum..İyi bir usta gereken bakımı yaparsa yıllarca keyifle binersiniz..
dediğim gibi defalarca platinin meme yapması sonucu yolda kaldım ve diğer arzıalara sebep oldu en sonunda bir arkadaş dodgelerde kullanılan taş direnç tak dedi taktımda kurtuldum bu arada platin meme yapınca uzun marşa basınca marş balelerini yaktımiki kez meğer bunların marşları diğer araçlar gibi uzun marş yapılmıyormuş bende birde mitsibshi l300 var saatlerce marş basıyorum onuda öğrendik orjinalinde gelen silindir kapaklarında döküm hatası varmış bir çoğu garantiden değişmiş tabi bizimki yatınca arıza vermemiş ben para karşılığı değişmek zorunda kaldım