lastik yardım

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan avcı-balıkcı Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,434
Mesajlar
126
Tepkime Puanı
0
slm arkadaşlar e abiler vitara 93 model 5 kapı aracıma 215/75/15 lastik takmayı düşünüyorum yükseltme yok standart halinde sorun yaşarmıyım yada en uygun yükseltmesiz kullanacağım lastik ebatı nedir. çıkma uygun elinde olan varsada alabilirim saygıalr yardımlarınızı bekliyorum
 

Etiketler
Ynt: lastik yardım

avcı-balıkcı' Alıntı:
slm arkadaşlar e abiler vitara 93 model 5 kapı aracıma 215/75/15 lastik takmayı düşünüyorum yükseltme yok standart halinde sorun yaşarmıyım yada en uygun yükseltmesiz kullanacağım lastik ebatı nedir. çıkma uygun elinde olan varsada alabilirim saygıalr yardımlarınızı bekliyorum
Bahsettiğiniz ebadda yükseltmesiz hiç bir sorun yaşamazsınız.
Araç olmuşken biraz daha yükselsin istiyorsanız, 215-80-15 ebad da kullanabilirsiniz. Bu ebadda da yükseltmesiz hiç bir sorun yaşamazsınız. Tecrübeyle sabittir. Böylelikle 215-75 den 1 cm daha yüksek olur, arazide de- görsel olarak da çok şeyi değiştirir.
Ayrıca Vitara'da km saati ve hız göstergesi orjinal ebat lastikte gerçekten %7 civarı fazla gösterir, 215-80 ebadında bu farkı minimize etmiş olursunuz.
 

Ynt: lastik yardım

teşekkür ederim sağolun bana lastik araç yaylanınca çamurluk ağzına değermiş gibi geldi birde aracımda 195/65/15 taksi lastiği takmışlar araç çökmüş gibi görünüyo
 

Ynt: lastik yardım

avcı-balıkcı' Alıntı:
teşekkür ederim sağolun bana lastik araç yaylanınca çamurluk ağzına değermiş gibi geldi birde aracımda 195/65/15 taksi lastiği takmışlar araç çökmüş gibi görünüyo
Aracınıza 215 80 takarsanız şu anki halinden 4.5 cm,
215-75 takarsanız 3.5 cm yükselecek.
Yani canavar olacak.
Bu iki ebatta da kesinlikle sorun olmaz.
Ancak 235-75-15 de direksiyon tam turlarda ve arazide artikulasyonlarda sürtme olur.
Standart araca 235-75 takıp direksiyon turunu kısıp, arazide de fazla zorlanmadan kullananlar bile var.
Rahat olun.
Ayrıca son bir tavsiyem alırken stepneye de aynı ebatlı bir lastik mutlaka alın. Çünkü arazide dört çekerde ilerlerken ön lastik patlar da öne diğerlerinden farklı ebatta stepneyi takarsanız araca ciddi zarar verirsiniz.
 

Ynt: lastik yardım

çok teşekkür ederim abi sağolun. farzedelim ön teker patladı arka tekeri öne alıp sitepneyi arkaya takarsak bi sorun olur mu
 



Ynt: lastik yardım

avcı-balıkcı' Alıntı:
çok teşekkür ederim abi sağolun. farzedelim ön teker patladı arka tekeri öne alıp sitepneyi arkaya takarsak bi sorun olur mu
Öndeki kadar riskli olmasa da diferansiyele zarar verme ihtimali var. Böyle bir durumda kalınırsa mümkün olduğu kadar düz, sakin, çamura - kara girmeden, patinaja düşmeden, virajlara hızlı girmeden aracı zorlamadan en yakın lastikçiye gitmek gerekir.
 


Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.

BENZER KONULAR



GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,026
Mesajlar
1,527,421
Kayıtlı Üye Sayımız
166,770
Kaydolan Son Üyemiz
auron

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst