Lütfen Siliniz.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan RamizDAYI Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 10
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,530

Etiketler






Öncelikle arama motoruna "Eroğlu mini TIR" yazar ve görselleri incelerseniz daha efektif farklı çözümler tasarlayabilirsiniz.

ABD'de yoğun kullanılan "kaz boynu" mini çekiciler de size farklı ilhamlar verebilir.

Karayolları yönetmeliğine uygun bir dorse karavanın max ağırlığı kaç ton olabilir?

Bahse konu araç 24 Ton çekiş gücüne sahip. Araç edinim maliyeti, bakım işletme maliyeti, yakıt gideri tüm bunlar hesaba katıldığında kanaatimce çok gereksiz bir tercih.

Bu konsepti IVECO çift teker 7.5 tonluk kamyonetle yapmanız mümkün.

³Yatırım ve işletme maliyeti çok daha düşük olacaktır. Trafikte kullanımı, özellikle manevrası ve park kolaylığını da hesapladığınızda sanki daha rasyonel. Ayrıca bu çekici kamyonet çift kabinli model seçildiğinde dorse çekiciden ayrılıp alışveriş gezme vb ihtiyaçların görülmesinde de kolayca kullanılabilir.

Konu harici belki ama Türkiye'de kaz boynu sistem neden kullanılmaz çok merak ediyorum.