Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ergin61 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 169
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 174,838

L 200 mü navara mı


  • Kullanılan toplam oy
    205
Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

Selamlar

ben 2 takım akis parasına bir niva alır anasını bellerim

Valla altına imzamı atarım

Hatta finlandiya'dan komple şanzıman + diff. takımı için de 2 aks parası harcar motor modifiyesini kendim yapar yarışlara girerim. ( pc formatlayınca silindi hala arıyorum siteyi 1.5 - 2 sene önce sandık kırma şanzıman ve diff. takımı 2.500 TL. ye gelebiliyordu )
nazar olayıda doğru bogaz köprüsünden geçerken arabalardan resmini çekiyorlar trafik sıkışınca.

ama 2 takım akis parasına... muhteşem açıklama.

nazarsız kazasız belasız ve kırılmasız sürüşler dilerim.

saygılar.
 

Etiketler
Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

http://www.youtube.com/watch?v=GKeJUbVbZLI&feature=g-vrec

nette gezinirken buldum...yahu diyorumki acaba akis kesmesinde birazda olsa kullanıcı hatası olabilirmi yoksa bu akisler L200 lerin yumuşak karnımı?
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

Cevap L200 kullacisi olarak cevap veriyorum.
2 akis kestim.
Ondan sonra artik cok dikkat ediyorum.
Sonuc: kullanici hatasi.
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

jeomad' Alıntı:
Cevap L200 kullacisi olarak cevap veriyorum.
2 akis kestim.
Ondan sonra artik cok dikkat ediyorum.
Sonuc: kullanici hatasi.

+1 ;D ;D ;D ;D

valla hocam bu hafta dağda mahsur kaldıkaracın sağ tarafı 40 cmlik bir kanala giriş yaparken durdum kar kaplı olduğu için farketmedik neyse daha hendeğe girmediğimiz için şanslıydık hemen küreğe sarılıp aracın etrafındaki karı temizledik sonra arkadaşlar sağtaraftan aracı iterken bende sola maneyvar yapıp çıkmaya çalıştık bu arada çat çut güm bam araba çıktı fakat ön tarafta haşırtı huşurtu ve vuruntu fevkaladenin fevkinde idi neyse 2 çekerde denedim ses yok fakat 2 çekerde o bölgede aracı yerinden kımıldatmaya imkan yok ;D ;D ;D ;D geldiğim yolda savruntudan izi kapanmış geri dönmemizde imkansız köyden arkadaşa haber verdik traktöre atladı geldi bizi kurtardı ;D ;D ;D ;D ama o noktaya kadar kabut yüksekliğindeki kürtükleri patlattık süperdi araçtaki arkadaşlar başladılar lada olsa geçmezdi kalırdık vs dedim susun gözünüz değecek değdide zaten ;D ;D ;D ertesi sabah sanyide ustama gösterdim iç akis bilya dağıtmış ;D ;D ;D ;D söz meclisten dışarı dedim oğlum cenabetlik sende :D o kışta kıyamette sıcak evin dururken gecenin bir yarısı ne işin var... bencede kullanıcı hatası çünki kaldığı yerden çıkması için aracı zorluyosunuz ve sonunda olan oluyo.... :D:D:D:D
 

Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

murat067' Alıntı:
+1 ;D ;D ;D ;D

valla hocam bu hafta dağda ..... oluyo.... :D:D:D:D

Geçmiş olsun.

Biz bu hafta mütkhiş eğlendik
Yılın etkinliği oldu bize diyebilirim.
Çamuru kıvamı tam kaydırma oynamalık tı.
:smiley:)

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=81982.0


Killi zemin ne batıyor ne de kaydırıyordu dik zeminler de indik indik ve cıktık.:smiley:
 




Üzerinden uzun zaman geçmiş ama olsun alıp kullananlar araçtan hala memnunlar mı bende çok ağır olmayan arazilere çıkıp kamp yapmak bazen malzeme taşımak özellikle kış aylarında yüksek yalnız yerlerde inzivaya çekilmek birazda ilçede günlük işler için kullanmak istiyorum aracın kronik denilebilecek sıkıntıları var mı yazın hararet kışın donma Vs gibi
 


Ynt: Mitsubishi L200 Ciddi Düşünülecek Bir Makina

aksı nasıl kırdınız araç kilitte miydi yoksa düzde mi?
usta bizim araçlarda grand cherooke lerde olduğu gibi 4 çekerde diresiyona tam tur izin vermiyor eğer tam kırarsan araç kendini kasıyor kasıla kasıla gidiyor yada hafif atlaya atlaya bir teker ya kızaklıyor yada diğeri olduğu yerde patinaj ederek ilerliyor eğer araç patinajdaysa ve süratli şekilde direksiyona tam tur verirsen akis sıkışır belirli bir dayanma sınırı var er yada geç akıs keser bu olay rangerlarda dağa çok rastlanır rangerladaki rfw kilit sürekli açık olduğu ve kapatılamadığı için onlar dağa kolay akis kesiyor.bizim araçlarda kilit açıkken akis kesmek ve açık değilken kesmek arasında fark yok kilit açıksa eğer arka kilidi baz alarak konuşuyorum süper select ler için ayrıca konuşur ben invite yani giriş paket olan l200 ler için yazıyorum arkada tam kilit olacağı için kuru zeminde yani kar buz veya çamur üzerinde değilsek kesinlikle manevraya izin vermiyor arka tarafta difrensiyel içindeki tekere giden mili yamultur veya kesebilirsiniz gelelim süper select şanzımana süper select dediğin zaman bi duracaksın adamlar kilit olayında nirvana yapmışlar ve arkayı tam kilit yapıyorlar eyvallah öne tam kilt var eyvallah orta kilit nedir adamlar 4 lastiğide birbirine kilitliyor şanzımandan ve aracınız devrilmediği taktirde bir binanın çatısına ulaşır ve bu şanzıman intense 136 beygir ve instyle 178 beygir olarakiki pakettte var l200 dedinmi duracaksın vallaha japon yapmış :D
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,688
Mesajlar
1,522,207
Kayıtlı Üye Sayımız
166,533
Kaydolan Son Üyemiz
Beratin

SON KONULAR



Geri
Üst