Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tb2nch Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 17
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,240

tb2nch

Ana Kamp
Mesajlar
41
Tepkime Puanı
0
Araç 2000 Model 55000 KM de Orjinal Aracın 1500 tl civarı masrafı vardır. Gelip görünüz araç paşında pazarlık yapılır değerinin çok altında veriyorum. Tüv muayenesi yenidir 2013 yılına kadar muayenesi vardır. Araç inşaat şantiyesinde kullanılmış dışarı çıkmamıştır. Belden aşağısı boyalıdır. Çok acil satılıktır.

Fiyatı : 15,000 pazarlığa açık.

GSM : 0543 644 89 00







 

Etiketler
Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

sayın tb2nch aracı satın mı aldınız? eğer aldıda yaptırdıysanız eyvallah. yoksa bu araç istanbulda Şahin otomotivde 11.750 tl ye satılıyordu.

Alacak arkadaşlara aracın masrafları hakkında bilgi verebilir misiniz?
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Evet aracı şahin otomotivden 12000 TL ye aldım 3000 TL masraf ettim. telefonla ararsanız detaylı bilgi veririm. Şuan 1500 Tl yapılacak işi kaldı ben aracı toplayıp binmek için aldım ama bi çekim yazıldı o yüzden acil satmam gerekiyor.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

masraf edilecek kısımları kupa takozları alt kısımdaki burçlar yürür motor temiz kazası yok. 4 x 4 sorunsuz çalışmakta.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

2000 Model araç 55000 KM'de olamaz (tabi eski sahibi aracı garajda tutup ara sıra boyasını parlatmak şeklinde kullandıysa ayrı konu...). Aldığınız yerde km'si ile oynanmış olma ihtimali çok yüksek.
 



Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Bana söylenen aracın uzun yıllar inşaat şantisesinde kullanıldığı yol yapmadığı şeklinde aracı alalı 3 gün oldu zaten.
 



Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Evet aracın 4 adet ateşleme bobini değişti tanesi 572 tl Sevisten sorup öğrene bilirsiniz. Ayrıca kalorifer tesisatı komple yapıldı silecek motorları değişti şarj dinamosu değişti. Bunun dışında şuan yapılması gereken masrafları alt takımlar takozlar vs.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI



Bütün bu kadar arızayı sadece 55bin km de yapmış? Benim araç 250binde, hala bunların hiçbirini yapmadı. O da japon bu da japon. Demek ki aracın kaç km yaptığı değil o km'yi nasıl yaptığı önemli.
 



Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Arkadaşlar konuyu farklı yönlere çekmeye çalışmayın ilgilenen arkadaş arasın gelsin baksın işine gelirse alsın gereksiz imalar yapıp durmayın. Ben aracı aldım 30 km gitmeden çekicinin sırtına yüklemek zorunda kaldım. Aracın şarj dinamosu arızayapmış fazla akım üreterek ateşleme bobinlerini patlatmış bende yolda kaldım. çekiciyle mecidiyeköy den Gebze ye getirtdim. Burada ateşleme bobinlerini alıp şarjdinamosunu da yaptırdım. Gördüğüm bi kaç eksiklerinide yaptırdım. Araçta kaza değişen yok getirin kaportacınızı , motorcunuzu baksın km side orjinal dir plakadan gidin TEMSA da bakımları yapılmış sorgulatın. Gereksiz yorum yapmayın.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Ayrıca ilan detayını dikkatli okuduysanız Aracın İnşaat şantiyesinde kullanıldığını yazdım. Araç asfalt yüzü görmemiş o yüzden alt takımları bakım istiyor.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Alan satan hayrını görsün arkadaşlar.

Sayın tb2nch bey size de geçmiş olsun diyelim. Yeni alınan bir aracın daha yerine ulaşmadan arıza yapması kötü bir durum. İnsanın zoruna gider.

Dediğiniz gibi almak isteyen gelir bakar, beğenirse alır. Mal sahibinindir.

Herkese kolay gele
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Sayın tb2nch (Adınızı bilmiyorum kusura bakmayın)

Amacım herhangi birşeyi ima etmek değildir, verdiğiniz bilgiler yetersiz ve birbirinden kopuk kopuk olunca insanın aklına bazı sorular geliyor ve sorgulamamız da gayet doğal. Agresifleşmeniz gerekmezdi.Çekiniz yazıldığı için üzüldüm, umarım en kısa zamanda toplarsınız.

Hayırlı satışlar.
 

Ynt: Mitsubishı Pajero pinin 1,8 GDI

Fiyat : 13.750 Tl ye çekilmiştir.