Ynt: Motokaravan Olarak PSA Grubu "Ekstra Yüksek Tavan" Araçlar?
İşte ticari nokta burada burada başlıyor, yeni seri bir aracı amatör imalatcı alıpda işi komple bitirip satmaya kalkarsa ortaya çıkacak muhtemel rakam, örnek eski seri PSA lara göre rakamsal satış şansı çok düşer, satışı 30-35.000 olan 10 karavanı satışa çıkartın 6 ayda hepsi satılır, ama 50-60.000 olan 10 karavanın 2 tanesi 6 ayda satılabilirse, ne ala..Zaten anlatmaya çalıştığım bu idi, düşük rakamlı karavanlar herkes tarafından amatörce tasarlanabilir, ama bahis konusu 2007 sonrası araçlara amatör yapımcılar giremez, bu karavanlara sahip olmak için ancak gerçek karavan üretici firmaları yolu ile ancak onların fiyat kriterleri ile ulaşılabilir..
Benim daha eski veya daha ucuz karavanlara ulaşmaya çalışanlara lafım yokki, araç eskidikce teknolojiside eskir, tamiri, bakımı , parça temini zorlaşır, kişisel yetenekleri olanlar bu tip araçları rahatlıkla yürütebilir, ama eski araçların tamiratı ile uğraşma yeteneklerine ve vaktine sahip olmayanlar için sıkıntı yaratır..Benim şu anda birde 1984 315 BMW binek aracım var, ama parçalarını hurdacıdan başka bir yerde bulamıyorsun, adamlar aradığın parçayı söküp vermiyor bile, araba orada diyor git sök gel bana parasını ver diyor..Eski araçla uğraşmak özel yetenekler ister...
Aslında uzatmayada gerek yok, araçları 3 kategoriye ayırabiliriz
1) Eski ucuz araçlar, Bakımı yetenek isteyen grup
2) Güncel ortalamadaki araçlar, araç bakımı nisbeten kolay olanlar
3) Günün araçları, alımı tamamen ekonomik güce bağlı araçlar
İşte ticari nokta burada burada başlıyor, yeni seri bir aracı amatör imalatcı alıpda işi komple bitirip satmaya kalkarsa ortaya çıkacak muhtemel rakam, örnek eski seri PSA lara göre rakamsal satış şansı çok düşer, satışı 30-35.000 olan 10 karavanı satışa çıkartın 6 ayda hepsi satılır, ama 50-60.000 olan 10 karavanın 2 tanesi 6 ayda satılabilirse, ne ala..Zaten anlatmaya çalıştığım bu idi, düşük rakamlı karavanlar herkes tarafından amatörce tasarlanabilir, ama bahis konusu 2007 sonrası araçlara amatör yapımcılar giremez, bu karavanlara sahip olmak için ancak gerçek karavan üretici firmaları yolu ile ancak onların fiyat kriterleri ile ulaşılabilir..
Benim daha eski veya daha ucuz karavanlara ulaşmaya çalışanlara lafım yokki, araç eskidikce teknolojiside eskir, tamiri, bakımı , parça temini zorlaşır, kişisel yetenekleri olanlar bu tip araçları rahatlıkla yürütebilir, ama eski araçların tamiratı ile uğraşma yeteneklerine ve vaktine sahip olmayanlar için sıkıntı yaratır..Benim şu anda birde 1984 315 BMW binek aracım var, ama parçalarını hurdacıdan başka bir yerde bulamıyorsun, adamlar aradığın parçayı söküp vermiyor bile, araba orada diyor git sök gel bana parasını ver diyor..Eski araçla uğraşmak özel yetenekler ister...
Aslında uzatmayada gerek yok, araçları 3 kategoriye ayırabiliriz
1) Eski ucuz araçlar, Bakımı yetenek isteyen grup
2) Güncel ortalamadaki araçlar, araç bakımı nisbeten kolay olanlar
3) Günün araçları, alımı tamamen ekonomik güce bağlı araçlar