Nissan Patrol

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan zubi Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 126
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 56,666

patrol offroad

  • ARB

    Kullanılan: 17 65.4%
  • İRON MAN

    Kullanılan: 4 15.4%
  • SNAKE RACİNG

    Kullanılan: 2 7.7%
  • PİAA

    Kullanılan: 2 7.7%
  • OMP

    Kullanılan: 1 3.8%

  • Kullanılan toplam oy
    26
Ynt: Nissan Patrol


Rauf bey Alper arkadaşımızın da bahsettiği gibi yürüyen ve aktarma organları olarak Patrollerin gerçekten çok sağlam araçlar olduğunu bilmenizi isterim..Ve özellikle ucuz işçilik adına uzak doğuda ( Çin, Kore..) seri üretim yapılarak üretilen ve 1990 lı yılların sonuna doğru çok artan ve 2000 li yıllarda ise abartılan ucuz işçilik ile öne çıkan kalitesiz yedek parçaların araçlarda kullanılması ile gerçekten bazı otomobil ve arazi aracı üreticilerinin
ürettiği araçlar ülkemiz şartlarında daha 10 yaşına gelmeden büyük mekanik problemler ile karşılaşmakta..
Benim her zaman el emeğine saygım çok fazla olmuştur..Daha 37 yaşında olmama rağmen eskinin sağlamlığına ve dayanıklılığına hayran olduğumdan bazı araçların yanına bile yaklaşmam inanın..Nostalji ve eskiye olan tutkum beni çok daha fazla heyecanlandırmakta..Ama şunu da belirtmeliyimki her aracın inanın kendine özgü artıları ve eksileri kesinlikle vardır ve bu kişiden kişiye ve kullanılan böygeye, yaşam şartlarına göre daima değişken olan bir olgudur..Land Cruiser da, Land Rover da, Patrol de, Pajero da benim görüşüme göre arazi şartlarında defalarca kendilerini kanıtlamış araçlardır..
Seçim gene bizlerin elindedir bence hayata bakış açımız ve ihtiyaçlarımız doğrultusunda..
Sevgiler..
 

Etiketler
Ynt: Nissan Patrol

Arkadaşlar GR 3.0 motorlar için (sanıyorum 2000 li yıllardan sonra kullanılmaya başlandılar) yorumlarınız nedir?
Aramızda bu motoru kullanan arkadaşımız varmıdır?


Çok selamlar.
Mesut
 

Ynt: Nissan Patrol

Felice' Alıntı:
Arkadaşlar GR 3.0 motorlar için (sanıyorum 2000 li yıllardan sonra kullanılmaya başlandılar) yorumlarınız nedir?
Aramızda bu motoru kullanan arkadaşımız varmıdır?


Çok selamlar.
Mesut

ZD30 Kodlu motorlar Patrol için çok tartışma konusu olmuştur. Genel itibari ile üst kapak problemlemleri ile gündeme gelmiştir. Ancak bu motoru sorunsuz bir şekilde kullanan pek çok insan var. Diğer taraftan karşılaştırıldıkları eski nesil patrol motorlarından td42 gibi bir motora halef olmaları olduklarından daha kırılgan görünmelerini sağlamıştır. ZD30 motorlar biraz daha fazla itina istiyor, diğer taraftan ispanya malı elektronik üniteler örneğin MAF sensörü vs gibi malzemeler de eleştiri konusu olmaktadır.
Ancak motorun çekiş gücü ve karakteristiği oldukça iyi. Bu motora sahip 3.0 terrano kullanmış ve bakım yapmış birisi olarak söyleyebilirim ki çekiş yüksek motor hayat dolu
Hararet ve yağ değişimine özen ise püf noktalar.
 

Ynt: Nissan Patrol


Çok teşekkürler Alper bey...Saygılar.



Sayın ''PajeroCat'';

Yorumunuza tamamen katılıyorum,dedıgınız gıbı serı uretımde yenı araclar,eskılere nazaran,daha cok aktarma organları ve motor kalitesi yonunden,cok daha kalitesiz yapılmaya baslandı.
Ayrıca nostalji tutkunuza olan sonsuz saygımı buradan belırtmek ısterım.

Saygılar.
 

Ynt: Nissan Patrol

1984 Nissan Patrol Kısa Şase Hardtop
4000cc
150 bg
32kgm tork
32 inch cooper stt lastikler
Kayseri
[attachment=1]
[attachment=2]



 



Ynt: Nissan Patrol


Bilgilendirme için teşekkür ederim,
ancak nissan gibi firmanın 100.000~150.000km ömrü olan bir motoru uzun zaman piyasada tutmasını anlamakta zorlandığımı söylemeden edemeyeceğim

çok selamlar.
 

Ynt: Nissan Patrol


Ronsard selamlar,

95 3 kapı Y60 ı satmayı düşünürmüsünüz ?

saygılar,

keşfi tarkan özgüç.
 

Ynt: Nissan Patrol

1993- 1998 arası Y60 3 kapı tercihim temiz 4 kapı da olabilir nissan patrol arıyorum

saygılar,

Keşfi Tarkan.
 

Ynt: Nissan Patrol

Ronsard selamlar,

95 Y60 ı satma ihtimalin varmı ?

saygılarımla,

Keşfi Trakan Özgüç 05322119811
 

Ynt: Nissan Patrol

merhaba arkadaslar.2001 model y61 3.0 dizel kullanıcısıyım.gunluk hayatta oldugu kadar hobı amaclı offroad gezılerındede aracımı keyıfle kullanıyorum ve cok memnunum.patrol4*4 adında bır avustralya forumunu takıp edıyorum tum kullanıcılara tavsıye ederım.3.0 motorları 400 bın km cıvarında sorunsuz kullandıklarını soyluyorlar ve ılk cıktıgı sene motorları yaglama kanallarındakı srundan dolayı gerı cagırıp yenılerıyle degıstırdıler.hıc sorun yasamadım..sılındır basına 4 subablı ıntercooler lı 4 sılındırlı bır motor.ortalama tuketımı 11 lıtre cıvarında.
arabamın onemlı bır avantajı sanzımanı..5 vıteslı otomatık sanzıman 1800 devırde 90 kılometre hızla seyrı mumkun kılıyor buda buyuk bı konfor ve ekonomı getırıyor.arazıde ıse dusunuldugu gıbı otomatık vıtes dezavantajı yok..hold secenegıyle ıstedıgınız vıteste takılı bırakabıldıgınız ıcın 3. vıtes agır devırde asagıya gecmeden surus ımkanı var ornek olarak.en begendıgım ozellıgı ıse yuruyen aksamı..arabanın yuruyen aksamı 1 e 1 eskı kasasıyla aynı yanı dusununkı 2010 yılına kadar kullanılmıs bı arabada arka ve on dıferansıyel kutusu aynı karpuzlu denılen tıpınde buda on dıferansıyele kılıt uygulamasını mumkun kılıyor kı basarıyla arb aır locker uygulaması yaptık mukemmel calısıyor.mesela yenı toyota vx 100 de yapılamayan bır durum..part tıme 4*4 ozellıgıyle aracı 4*2 kullanmak mumkun buda buyuk bı yakıt ekonomısı ve uzun omur demek..bakım masrafları cok cok dusuk sevıyede hatta botas ın 10 kadar nıssan patrol y61 ı benım servısıme geldıgı ıcın parca sorunuda yasanmıyor dıyebılırız..aracımın orıjınal tamponu fabrıka cıkıslı vınc tamponu yaanı basıtce uygulamasını yaptık ve ozellıkle kamplı kullanımda basıt bır uygulamayla ıcı yataga donusebılen bı arac olabılıyo...uzun lafın kısası kucuk bır butceyle zaten orıjınal olan arka kılıt on kılıt ve part tıme yapısı ıtıbarıyle on arka kılıtlenmesıyle mukemmel bı arazı kabılıyetı modern ve ekonomıklıgıyle ıyı bır sehır aracına sahıbım..hatta arka aksı govdeden ayıran yada govdeye sabıtleyen ve arabayı tırmanıslarda essız yapan stabılazatoruyle rakıpsız bı aracım oldugunu dusunuyorum.tum patrolculere sevgıler.
 





Ynt: Nissan Patrol

Sevgili Murat bey merhaba;
Plakanızın 35 ve nick baslangıcınızın ksk olduğunu gördüğüm için heralde izmirden katılıyorsunuz foruma
Ben de aslen izmir göztepeliyim..
Aracınız hk.da yazdıklarınız gerçekten çok ama çok güzel özellikler yeni generasyon Patroller için..
Ben 1986 Patrol - SD33 dizel bir araca sahibim bir yılı aşkın bir süredir ve bu aracın restorasyonu ile uğraşmaktayım.
Patrol başlığı altında günlük tutuyorum aracımla ilgili olarak..
Japonların bu araçlarını gerçekten ama gerçekten takdire şayan buluyorum..
Aynı zamanda Honda larıda ki günlük aracım 98 Euro accord..
Yeni aracınızla çook daha keyifli ve güvenli sürüşler dilerim..
Karadeniz Ereğliden size ve tabiki eGeme, izmirime sevgilerimle..
Murat AYRAL
 

Ynt: Nissan Patrol

teşekkurler murat bey sizin aracınızda herkessin hayalinde olan full mekanik sorunsuz bır arac cokta guzel modıfıye etmıssınız.nissanların saglamlıgı ve en yeni modellerinde bile profesyonel amaclı uretimleri etkileyici..mersedes g sınıfından sonra nissan patrol y61 kullanan botaş teknisyenleriylede gorusuyorum.ozel olarak rollbarlı hazırlanmıs araclar ve araçlaını çok övüyorlar özellikle agır hizmette kamyonetlere gore cok daha ıyı ve guvenlı oldugunu soyluyorlar..son olarak avustralyada yenı kasası cıkmasına ragmen satısına devam edılen y61 ın lınkını yolluyorum sentetık halatlı vıncı cooper stt lastıklerı dıkkat cekıcı..sevgıler
http://www.topgear.com/au/nissan/patrol/gallery?imageNo=3#tab-box
 

Ynt: Nissan Patrol

Paylaşım adına teşekkürler murat bey..
sevgilerimle