Merhaba arkadaşlar bende üç ay önce 2001 model terranoII 2.7 tdi aldım aranıza katılmak istiyorum.Bilgi ve deneyimlerinizden faydalanmaktan keyif alacağıma inanıyorum.
ben de 2.7 TDİ var ,araçta 4 sıralı petek var. yokuş aşağı inerken hiç gaza basmayınca 1/4 e düştüğü oluyor ama diğer zamanlar ortada kalıyor. termometrenin alt hizasının 1-2 mm yukarısına kadar çıkıyor o seviyede fan hızlanınca ve termostat açınca alt kenarında sabitleniyor
Bu durumdan hoşlanmıyorum.Motorun ısısı sabit kalması gerekirken yolun iniş veya çıkış oluşuna göre sürekli değişiyor.Böylece silindir kapağı ,silindir gövesi vs.sürekli genleşip daralıyor.Sağlıklı bir motor için bu istenmez.buradan anlaşılıyorki bu motorda termostat sistemi sağlıklı çalışmıyor.yapılacak birşey yok.motorun dizaynındaki hatadan kaynaklanan bir durum.
Cevap için teşekkür....
merhaba sebo68 öncelikle manifolta kaynak oluyor ( tabi makul bir ölçüde ve iyi bir usta ile ) ankarada bir arkadaşımızın aracına yaptırdık yaklaşık 1,5 senedir sorunsuz biniyor ; jant göbeği arama işinden ben aylar önce vazgeçtim ;D ; tavan lambası derken bütün lambamı yoksa camımı lazım ?
önceliklle teşekkür ederim iç tavan lambasının camı sağlam ama içi artık sıcaktan kavlamaış kırılıyor içi de olsa olur komplede bu arada aracın manifoltunu kaynak yaptırıcam mecburen çıkmasına 500 tl diyorlar birde bu araçlara cam rüzgarlığı bulunurmu benim nissan tek kapı
1,5-2cm arası bir boşluk kaldığı doğrudur birde yeni doblonun kini deneyin şu an foto imkanım yok ama çekince yüklerim.Bu arada birebir uygununu arıyorsanız yetkili servislerde iyi(şu an hatırlamıyorum)bir fiyata getirtileceğini söylerler.
Bu durumdan hoşlanmıyorum.Motorun ısısı sabit kalması gerekirken yolun iniş veya çıkış oluşuna göre sürekli değişiyor.Böylece silindir kapağı ,silindir gövesi vs.sürekli genleşip daralıyor.Sağlıklı bir motor için bu istenmez.buradan anlaşılıyorki bu motorda termostat sistemi sağlıklı çalışmıyor.yapılacak birşey yok.motorun dizaynındaki hatadan kaynaklanan bir durum.
Cevap için teşekkür....
rica ederim.
ama zaten yokuş aşağı inerken, hele ki vites boşa alınırsa radyatördeki su derecesi zaten orta seviyeden daha fazla düşmez mi? viteste inerken daha az bi miktar düşüp makul bir derece aralığında kalıyor. eğer termostat sorunlu olsa araçta rölantide ya da düzde giderken de benzer sorun olması gerekirdi, derece sabitlenemezdi diye düşünüyorum.
Herkese merhaba,
Terrano 2.7 TD arayışım sürüyor.20 gündür 3-4 araç baktım.Bugün enson baktığım 2000 model 214000 km olan araç ile kısa bir tur attım.Direksyonu tam tur sola ve sağa çevirdiğimde en dipte katır,kutur vuruntu yaptı.Ayrıca sunroof u açmak istedim.Motor sesi geliyor ama hareket etmiyor.Sizce bu iki sorun maliyetli çözümü olan şeyler mi ? Birde aracı göstermek istiyorum.istanbul avr yakasında Nissan Kuzey var yetkili servis expertiz için 250 TL istiyor.Bana biraz fazla geldi.Gösterileceğim yerler konusunda ve belirttiğim sorunlar konusunda fikriyle ve tecrübesiyle yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. ÖZGÜR[SIZE=78%] [/SIZE]