Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan canerland Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 364
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 119,431
Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

Söylediklerinize tamamen tatılıyorum ama dizel kullanmak ayrıcalık ister benşimdi bir video gösteririm (göstermeyecem arkadaşa ayıp olur) puma motorlu defenderin 4-5 denemeyle geçemediği yeri defender düz dizel silik yaz lastikleriyle nasıl geçtiğini gösterirdim
sorun aracın güçünü kullanamamak
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


300TDI 111HP 265Nm veriyor, TD5 düz R380 ile 135HP 300Nm, otomatikle 320Nm veriyor. her ikisini de modifiye edebilirsin. ama TD5'in modifiyesi daha başarılı olur. her iki motor da 5 silindir ve 2500cc

Puma 2.402cc ve 4 silindir. 120'lik olanı 240Nm, 130 olanı 320Nm veriyor. Modifiyesi 300TDI ile benzer aşamalardan geçer. Eğer seçim şansın varsa, 130'luk takmak TD5'in orjinal haline eşdeğer bir gücü mekanik motorla yakalamak anlamına geliyor. Elektronik olsun, yine de kuvvetli olsun dersen, Puma'nın standart hali ile 3.2lt 5 silindir 200PS 470Nm veren motorunu takıp, chipleyebilirsin. ilk safha chiple 258HP 559Nm güce ulaşabilirsin... ama değer mi bilmiyorum. sonuçta elektronik.

Bu motorların asıl farkları fiyatları... 2.el 300TDI 8500 TL, 2. el TD5 11000 TL, 2. el 120'lik Puma 3500-4000 TL, 2. el 130'luk Puma 4250-5000 TL arası. 130'luk Puma'nın sıfırını 9000 TL'ye alabiliyorsun. 200'lük motorun fiyatı hakkında bilgim yok.

Motor değiştirmek durumunda kalsaydın ve önünde bu seçenekler olsaydı; hangisini seçerdin?
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

Açık konuşmak gerekirse Engin abi puma derdim sadece ekonomik açıdan
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

umutcelikel' Alıntı:
3.4 düz dizel 4 silindir Toyota motorunun gözünü seveyim ;D Rölantide yokuşta kalkış yapabiliyorum ;D ;D
aynı şeyi 2.5 düz dizelde yapıyor ;D ;D
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


Selam Yavuz,
sanırım Pumanın düşük devir gücü konusunda yanılıyorsun, zira Puma motorun en büyük artısı düşük devir gücüdür. 2007 den itibaren elektronik pompa oldu.


Bu konuda da sana katılmıyorum, zira Puma bir ailenin adı ve Ford Fiesta dan, Jaguar'a kadar kullanılmakta olan bir aile.

reha
 



Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


farkı fiyatı ;D ;D ;D TD5 te normal şartlrda güçlü bir motor değil 300 tdi da , TD5 modifiye edilebiliyor, oldukça güçleniyor ama pahalı bir motor , hem ilk alış hem yedekparça olarak, 300tdi olduğu gibi bir motor, genelde sorunsuz basit bir motor bu yüzden seviliyor, parçalarıda uygun fiyatlı sayılır ama ilk alış maliyeti pumanın 2 katından fazla, yedek parçalarıda pumadan pahalı.

selamlar
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


Bir Land Rover motoruna "sorunsuz" diyebilen var ha! (duz dizel hariç) ... ilginç... reha
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


Rehacım bunu iyice oku , anlatmak istediğimi metin özetlemiş, turbo devreye girene kadar ölü gibi, yani motorun tüm devri 4000 zaten bunun yarısında turbo ancak doldurmaya başlıyor.

300 tdi için sorunlu motor diyeni ben duymadım henüz. Umutun aracı gibi akvaryum hortumundan geri dönüş yaptırırsanız tabi sorun çıkarır. ;D ;D

ama anlamsız şekilde pahalı bir motor. Eğer pumayla aynı fiyatlarda olsaydı emin ol kimse pumayla uğraşmazdı.

selamlar
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

LR motorlorarı sorunsuzdur
LR araçlarında hiç sorun yoktur

sorun LR kullanan kişilerdedir...

eğer aynı kişye ait bir (1) den fazla LR araç var ise sorun 3 ile çarpılır
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


Selamlar
ben de 3 senedir Puma kullanan ve Puma ya karar vermeden önce bir süre 300Tdi kullanmış bir sürücü olarak "Bu doğru DEĞİL" diyorum. Hele hele Turbo "lag" bu makinada asla fark edilmez.

300Tdi'in tamircilerin gözdesi olduğunu ama Puma'ların da tamirciler tarafından neden pek sevilmediği konudsunu biraz araştırmak yeterlidir. reha

Not: Land Rover'in motor işini beceremediği hep konuşulur zaten
 



Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

Bir motor 150.000 kmyi görmüyorsa bu motor sorunsuz mudur şimdi?????? Hatta rektifiye yapılınca iflah olmuyorsa. Orjinal takılan plastik tapalar cortlayıp su püskürünce tornacıda pirinçten yapılmış tapa koymak gerekiyorsa? Massey Fergusondan daha çok duman çıkarıyorsa ve tüketimi fazla ise???
Bence düz dizel LR motoru 10 kata daha iyi ve sorunsuz ondan....
 


Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


Bende tarafsız bakamıyorsun diyorum ;D ;D

Benim dizelle işim olmaz o yüzden ne gördüysem objektif olarak yazdım. Merak eden niyeti olan dener kendi görür, turbo lag olmamasının imkanı yok, VGT kullanmadıkça bunu kimse söyleyemez, bunun haricindeki tüm turbolarda lag vardır. Sen alışmış olabilirsin ama V8 den inip ona bindiğinde
fark bariz şekilde ortaya çıkıyor. kıyaslama yapacaksan ikisini ard arda kullanman gerekir.

Selamlar
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?


....sip 300 tdi başka orjinali başka sende söyletme şimdi ;D ;D
 

Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

ndoganci' Alıntı:
LR motorlorarı sorunsuzdur
LR araçlarında hiç sorun yoktur

sorun LR kullanan kişilerdedir...

eğer aynı kişye ait bir (1) den fazla LR araç var ise sorun 3 ile çarpılır

Sana katılıyorum kardeşim ;D ;D ;D benim sorun katsayısı kaç şimdi 4X3 = 12 mi ? ;D ;D ;D
 



Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?

discovery-V8' Alıntı:
....sip 300 tdi başka orjinali başka sende söyletme şimdi ;D ;D
abicim orjinal motor 150.000 den sonra rektifiye gerektiriyor ve kesinlikle eski performansına kavuşmuyor bu motorda...daha ne diyim? internete bak, bir tane 150.000 i devirmiş 300tdi disco 1 var mı? hepsi rektifiye görmüş...
sorunsuz motor 1.000.000 mil yapan, triger kayışı veya zinciri olmayan 3B toyota motorudur...performansı 2.5 LR düz dizelden hallicedir ama olsun ;D