Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan softdevel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 533
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 124,767
Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

ben konuya döneyim .dusterle otobanda her daim yol müsaitse 170 civarı giderim zaten 180den sonra gidemiyorsun çünkü hız sınırlayıcı devreye girip gaz kesiyor ve o yüzden rahat rahat 200 civarı yapabileceğim halde tıs kalıyorum vede bu duruma çok uyuzum.
anlayacağınıız aracın hiçbir riski yok bana göre.bu arada ben 48 yaşında ve 18 den beri aracı olan biriyim.saygılar...
 

Etiketler
Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri


anlatmak istediğim olay buydu +1.000.000.000.000.000
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

Dusterin subaru ile toşawk yarıştırabilmesi için daha bir fırın trabzon ekmeği yemesi lazım
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

Gençlik boşuna kavga etmesin ben olayın özetini yazayım:

Markası modeli ne olursa olsun bu araçların hiçbiri ile otobanda o resimlerdeki gibi 160 basılmaz.
Dusterın orjinal lastiği 215/65/16. 235/60/16 takarsanız viraj hakimiyeti biraz iyileşir (fren mesafesi ise biraz uzayabilir) - ama aklı başında adamın maksimum hızı araç/lastik ne olursa olsun en fazla 120'dir.
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri


demek
Duster sahibi = akıllı temkinli insan
Forester = iyi lastik : )
 




Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

4x4-90bg' Alıntı:
demek
Duster sahibi = akıllı temkinli insan
Forester = iyi lastik : )
zaten başka şekilde anlamanız beklenemezdi dimi
zaten bi tek duster sahipleri akıllı ve temkinli
diğerleri büyük bir hata yapıp farklı araçlar almışlar. zaten duster tüm arazi ihtiyaçlarımızı karşılar.
80 cm karda gider. low ve kilit difransiyele falan gerek yok. duster hepsini yapar.
lastiklerini değiştirirsen bir subaru kadar iyi yol tutar. (60 kmden sonra 4x4 den çıksa bile )
suzukilerden daha iyi arazi performansı vardır vidyolarla ispatlanmıştır dimi
Sizler çok büyük insanlarmışsınız, sonuçta bir duster'cının dediği gibi duster prestij aracıdır.

yaptığımız hatanın farkına vardık kusura bakmayın

Kaza testlerinde kötü sonuçlar alması da tamamiyle rakip firmaların oyunu aslında. Kaza sırasında açılmayan airbag sorunuda kullanıcılar yüzünden
Duster gerekirse leopard tanklarıyla bile kafa kafaya çarpışır. leopard'ın vay haline

Tekrar özür siz tartışmasız dünyanın en iyi aracını almış dünyadaki en güzide insanlarsınız.
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

subarucu arkadaşım maytaba sarmana gerek yok maytap yüzünden bu tartışmalar çıkıyor zaten sende fitili ateşliyorsun.
şimdi senin bu araç hakkında hiçbir bilgin olmadığına dahada karar kıldım. 60tan sonra 4x4ten çıktığına nerden karar kıldın tecrübemi ettin? bu araçla karadeniz yağmurlarında 130 140 la gitmediğin için dediklerimi anlayamamnı hoş karşılıyorum 4x2mi yapıyor 4x4mü gidiyor bilmeden konuşmak normal. low low low nedir bu low ne işe yarar bı low? kayaç üstündenmi gideceksin nereden gideceksin? 1.viteste hiç gaza basmasan dahi duster'ın minik hareket hızı rölantide seni heryerden geçiriyor eğer fantezi yapmak istersen yarım debriyaj ve firenide kullanabilirsin solucan gibi ilerliyor low'un low'u oluyor duster'da low var ammaaa kullanmayan bunu bilmiyor 4L yi çok büyütüyor hatta ve hatta araçta 4L olduğu halde arazide motor bayılmamak stop etmemek için devir istediğinden son dişli oranıyla oynuyor ;D ne anladım ben şimdi bu low' dan? binmeden uzaktan bunlar kulağa ninni gibi geliyor sizlereya sizde haklısınız...
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

low konusuna girmeseydin keşke, feci sallama olmuş
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

AL1820' Alıntı:
low konusuna girmeseydin keşke, feci sallama olmuş
ne yazıyosa doğrudur çift takviye araçlarım var sizin 'low' diye bildiğiniz ara kiti iyi bilirim rahat olun Ali bey...
 



Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

duster in ihtiyacı yok derseniz haklısınız, subarunun da ihtiyacı yok bence low a
ama çamura batacaksanız büyük lastik çevirecekseniz low lowdur derim
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

Çok doğru, dediğim gibi bizleri kandırmışlar. hele o jeepçileri amma kadırmışlar arabada low mow var diye yıllardır. Halbuki hiç gerek yokmuş dimi

aracınızın çekiş sistemi nissan all mode değilmi?
all mode lar kaç km den sonra lock dan çıkıyor bilmiyormusunuz?
aracınızın teknik dökümüne bakın orda yazar eğer teknik dökmü varsa tabi.
bulamazsanız size nissanın dökümanının o sayfasını ekliyorum. nissanlarda bu sınır 60 km. xtrail de.
tabi sizin araç 4x4 ü nissan dan almasına rağmen çok daha gelişmiş bir sistem belki sizde bu 600 km falan dır.
Bu arada döküman ingilizce.

 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

AL1820' Alıntı:
duster in ihtiyacı yok derseniz haklısınız, subarunun da ihtiyacı yok bence low a
ama çamura batacaksanız büyük lastik çevirecekseniz low lowdur derim

motor yapısı ve şanzıman oranları farklılık gösterebildiği için araçtan araca göre değişir ali bey ancak dediklerinizde haklısınız size katılıyorum özellikle benzinlide low şart torku katlayabilmek ve ağır deviri sağlayabilmek için
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

dustero forumu trafsız okuyan biri olarak
suzukinin 1 vites low oranı 1:3,78 istersen çarp böl dusterle bir kıyasla bakalım ne çıkacak
bu sefer baltayı fena taşa vurdun
 

Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri



tamamdır
 



Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri

AL1820' Alıntı:
duster in ihtiyacı yok derseniz haklısınız, subarunun da ihtiyacı yok bence low a
ama çamura batacaksanız büyük lastik çevirecekseniz low lowdur derim

Manuel foresterlerde low/high standart koymuşlar. Arkalarda lsd ve ortada viskoz kilitli.
turbolarda low/high yok.

Dustar dizel ya torku yüksek,o yüzden low a gerek yok

Dustero valla sallayıp duruyorsun hocam kusura bakma.