Project : "hulk" Bir Ln65 Revizyon Hikayesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan cocojambo Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 21
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,737

cocojambo

Ana Kamp
Mesajlar
37
Tepkime Puanı
21


Herkese tekrar selamlar

Gecen yıl aldıgım 86 model hilux ume artık bu yıl biraz masraf yapmaya karar verdim ve süreci paylasarak uzun suredir birikiminden faydalandığım gezenbilir forumuna az da olsa benim de bir faydam dokunsun istedim.


Aracın ismi 'HULK' .Hem renginden hemde bundan onceki 2 aracımdan sonra kırılmak, yorulmak bilmeyen yapısına istinaden, aslında arkadaslarımın uygun gördüğü bu isim,bana da araca 'cuk' olur gibi geldi..

Araç aldığımda hali hazırda yükseltilmişti.2013 te ormandan çıkma ve DEWALT ın bir tanıtım ıçın revize ettiği bir araç. Karşıdan bir arkadasımdan aldım. 3. sahibi olduğumu zannediyorum. Boya kaporta ve döşeme işi vardı biraz uzun zamandır ertelediğim.Uzun zamandır araştırdığım ve halen net bir sonuca varamadığım hidrolik direksiyon uygulamasını da muaffak olursam paylaşıcam.

Uzatmadan yavaştan paylaşımlara ve süreç hakkında bilgi vermeye başlayayım.


Vakit buldukça paylaşıma devam edicem. Tecrubeleriniz ve yorumlarınızla destek olursanız ne ala..

herkese iyi forumlar..
 
Son düzenleme:

Etiketler
Aslında para harcamaya pek niyetim yoktu mutlu mesut biniyordum aracıma.Hersey frenlerle alakalı bir sorun peydah olduktan sonra başladı.Frenler baya zayıfladı.Ustaya gittim.Öndeki disklerde sorun yoktu fakat arka kampanaların özellikle sağ taraftakinin içi difrensiyelden gelen yağ ile dolmustu.Usta keçelerin değişmesi gerektiğini ve bunun akslarının çok zor sökülüp takıldığını arka balatalar ve fren üst ana merkezi dahil toplam 1250 tl ye mal olacağını söyledi. Yuh dedim çektim çıktım.
Başka bi ustaya durumu anlattım oda dedi 1000 lira. Piyasa uçmuş işçilik altın pahası bize bir altın bilezik lazim dedim..

İndim evin otoparkına. A101 den aldıgım 2 toluk kriko , ödünç 2 eşek ve 2 tanede kankimle aracı kaldırdık akısları söktük keçeler balatalar ve üst ana fren merkezi dahil toplamda 280 tl harcayarak frenleri zımba gibi tutar bir hale getirdik.


 
Son düzenleme:

Sonra uzun zamandır dem vurduğum kötü durumdaki koltuklarımı ve bir kısmı çatlak olan torpidomu kaplatayım dedim.Oturdum bi günde söktüm herşeyi.

Koltukları sökünce bide ne göreyim, tabanda birtane çürük bir tane yama yok. Dedim ki simdi bu araba guzel bi boyayı dibine kadar hak etti.

Semtteki en kral kaportacıyla el sıkıştım dedim eti senin kemiği benim..







 
Son düzenleme:





Sonra tadilat












Adam diyor ki bir tane gamze bile birakmicam uraşıyor da uraşıyor.Başak burcu benim gibi...

Henuz boyaya geçilmedi.Tam olarak bu aşamada bugunku resimlerle biraz ara veriyorum.

Devam edicek
 
Son düzenleme:

Bu araba 3 kapımı diye merak edenlere..

Araba eşekte, kapı provada...


Starring: Ferhat Kral






 
Son düzenleme:







Öncelikle hayırlı olsun.Tam yazacaktım aman o fiyatlara arka fren tamiri olmaz sakın diye,devamında kendinizin hallettiğini yazmışsınız.Akslar o kadar zor sökülmüyor aslında göründüğü gibi değil..
Yaptığınız işlemleri takip edeceğim,belki fikir sahibi olurum.Aynı şekilde bende bir şeyler yapmayı düşünüyorum.Sizin ki gibi kamudan çıkan bir aracım var.Şöyle keyifle okuyacağımız bir proje olur umarım.
 


Evet arkadaslar uzun bir aradan sonra yazma fırsatı buluyorum.
Koltuklar hazır..



Tabi bunun üzerine az daha gerdirme gördü şu an ip gibi..
 

Boya kaporta işi baya uzun sürdü. Hatasız olması için çok uğraştık.. Bütün boş günlerimi boyacıda gecirdim diyebilirim..
Ve son kattan sonra ..