Puma motor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Acrotech Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 116
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 20,864

Etiketler
Ynt: Puma motor

göktu' Alıntı:
güzelce rampayı çıkış, maxiye gelirken ki çıkış

oralarda varyaaa
ömrümden ömür gidiyor resmen
ben maxiye gelirken artık yan yollara girip (kimse anlamasın diye) 30 km ile sanki kiralık ev arıyomuş gibi yapıp olayı kamufle ediyorum.
ama güzelkent in ordaki rampada D.T. moduna (dürüm truck) geçiyorum resmen. ne kadar duman atıyorum diye arkaya bak, hararet yükseliyomu diye konsola bak, inşallah öndeki araç yavaşlamaz diye dua et. benden de ömür gidiyo resmen.
 

Ynt: Puma motor

o yolu bende hafta sonları kullanıyorum ama sizin araçlara hiç denk gelmedim maxi de falan karşılaşsak hem tanışırdık hem iki kelam laf ederdik
 


Ynt: Puma motor


Derya Bey ;

Rampalarda cidden hararet sorunu yaşıyormusunuz ?? Ben iki yıldır Ayvalık'a 87 Defender'ımla gidip gelirim ve dönüş yolum genelde Kazdağları üzerinden olur ..Ben böyle bir sorun yaşamadım da o yüzden dikkatimi çekti..

Saygılar

Cenk
 



Ynt: Puma motor

Cenk Bey,

ciddi bir hararet sorunu yaşamadım ama araba yüklüyken 5 kişi + eşyalar (tepedeki bagaj dahil) 90c geçtiği oldu. ondan sonra düşük vites yüksek devirde bir süre devam edip harareti ayarlamaya çalışıyorum. 1 kere 100c ye çıktı onda da korudağlarını tırmanırken bir kamyonun arkasında kalmak zorunda kaldım, sonrasında kenara çekip rölantiye vıraktım 5-10 dk kendine geldi. arıza verecek kadar sıkıntı hiç olmadı şükür.
önümüzdeki hafta kaporta için bursa ya gitmeyi düşünüyorum. orada enjektörlere baktırıcam bu aralar biraz çekiş sıkıntısıda var aracın. ya çok zorladım yada bütün tatil boyunca neredeyse sürekli 6-7 kişi yolculuk ettik ağırlık sıkıntı oldu bilemiyorum.
saygılar.
 




Ynt: Puma motor

Varsa yoksa puma. 300tdi a göre çok daha ucuz, parça bakımından yine ucuz. Servis desen heryerde var, parça da öyle. Güç ve torkta 300 tdi a göre çok daha iyi. 20 beygir ve 80 nm tok fark var arada. Yakıtta aynı düzeyde vs vs...
 



Ynt: Puma motor

300tdı hayır demem ama puma konusunda umuta katılıyorum. her yerde servisi ve yedek parçası var. Benim kaporta konusunda Bursa ya gitmemin en büyük sebeplerinden biride orada hasarlı transitlerden faturalı parça satan sigorta şirketlerinde tanıdıklar varmış.(dayım söyledi ) geçen sene bizzat ben gördüm 4500 tl ye perte çıkmış transiti almışlar sanayide arkasını köfteci yapıyolardı bursada.

Ama benim okusamda anlayamadığım tek konu şu.

Puma motoru sıfır faturalı sandıkta servisten alsam, ruhsat işlemleri daha rahatmı olur??

yoksa çıkma yada hasarlı araçtan (sigorta şirketinden yine faturayla) alsam ruhsat işlemlerinde sıkıntı olurmu bunu anlayamadım. benim ruhsattaki 9 koltuk muhabbeti yüzünden bu bürokrasi işlerine girmeyi hiç istemiyorum çünkü.
 

Ynt: Puma motor


Faturası olduktan sonra sıkıntı yok. Tüvdekiler kanunu beklediklerini ve motorun yedek parçaolarak sayılacağını söylediler... Yani motor numarası yakın bir zamanda tarih olacak...
 

Ynt: Puma motor

şu senin konuda şanzıman işlerini okudum umut, ürküten bir o... başka da herhalde uğraıştıran yanı yok anladığım kadarıyla? yoksa puma motor + puma kaput

tamam iş de, işte...
 

Ynt: Puma motor

göktu' Alıntı:
şu senin konuda şanzıman işlerini okudum umut, ürküten bir o... başka da herhalde uğraıştıran yanı yok anladığım kadarıyla? yoksa puma motor + puma kaput

tamam iş de, işte...
LT lere flanşla uymuyomu pumalar?
 

Ynt: Puma motor

göktu' Alıntı:
şu senin konuda şanzıman işlerini okudum umut, ürküten bir o... başka da herhalde uğraıştıran yanı yok anladığım kadarıyla? yoksa puma motor + puma kaput

tamam iş de, işte...

Şanzımanda korkulacak hiçbirşey yok abi. Ben işi bilmediğimden sıkıntı yaşadım. Flanş işini yapacaksın motoru oturtacaksın, şanzımanı hiç ellemeyeceksin, şanzıman oranını değiştirmek yerine 33 ve ya 35 lastik takacaksın olacak...
 



Ynt: Puma motor

bir yandan satıp aracı asker dönüşü uğraşmadan alıym diyorum bir tane yapılmışını bir yandan da kendim yapıym diyorum

hayırlısı bakalım...