Ynt: R/D Lock mu ATSC mi tercih edilmeli hangisi daha iyi ?
Selamlar
Beyler mitsubishi konusu biraz enteresan
Bazı modellerde easy select bazı modellerde super select şanzıman var
Bazı modellerde atsc bazı modellerde R/D lock var
ama bir modelinde hem atsc hem de R/D lock var şanzıman super select mi bilmiyorum ;D
arka diff. te LSD kilit te olması söz konusu,
Son gezimizde arabayı eskiden 4hllc yada 4llc kullandığım yerde hiç sorunsuz 4*2 kullandım
bazen 4*4 e aldım biliyorsunuz arabayı durdurmadan 4*4 e almak mümkün 4llc de iken arabayı 4*4 te sanıp ;D çıkartmaya çalışırken feci ses çıktı siz yapmayın ;D bazen atsc yi çalıştırıp 4*2 de gittim, sonuç çok güzel,
bir kanaldan çıkarken yan basamağın kenarı hafif egildi ya söktürücem ya düzeltiricem ;D
bu aracın eksikleri : çamur lastiği alt koruma yükseltme ve arkada kilit yoksa 100 % kilit, bazı durumlarda kasanın uzunluğu
avantajları : diğer markalara göre daha avantaj sağlayan şanzıman sistemi, daha az problem çıkaran motor, hem araziye hem yola uygun alt yapı,
tercih kriteri bence super select şanzımanlı hem atsc li hemde r/d lock lu ve mümkünse kısa kasa olanı olmalı ve ralli art sistemide eksik olmamalı düşüncem bu şekilde,
saygılar