KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
Fiyat sürekli değiştiği için kuruş degilde litre hesabı daha iyi, arazi şehir içi ve araziye gidene kadar sehir disi ortalama 11 - 12 litredeyim ben. Ekonomik kullanmaya gayret ediyorum.
Bunun dışında yazılım ile veya pedal commander ile daha iyi geldiğini söylüyorlar. Denemedim gerek görmedim 200 hp yeterli geliyor şimdilik. Ankara'da ecu fast yazılım ücreti 850 tl
SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Fiyat sürekli değiştiği için kuruş degilde litre hesabı daha iyi, arazi şehir içi ve araziye gidene kadar sehir disi ortalama 11 - 12 litredeyim ben. Ekonomik kullanmaya gayret ediyorum.
Bunun dışında yazılım ile veya pedal commander ile daha iyi geldiğini söylüyorlar. Denemedim gerek görmedim 200 hp yeterli geliyor şimdilik. Ankara'da ecu fast yazılım ücreti 850 tl
SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet Hakan bey yeni tip araçlar 200 HP olarak çıkmakta bir önceki versiyon ise 177 HP olmakta. Benim aracımda racechip uygulaması var o yüzden şuan 260 HP civarı daha doğrusu bu HP konusunu daha önce forumda da konuştuk araca yapılacak yazılım'nın motor ömründen yiyeceği veya şanzıman'nın bu aktarım gücünü kaldıramıyacağı söylenmişti bunun üzerine yabancı forumlarda uzun bir süre araştırma yaptım ve özellikle rusyada 2.8 dizel versiyonu neredeyse 200 HP olarak kullanan olmadığını gördüm " yazılanlara göre " 2.8 dizel versiyondan yola çıkarak 310 HP den sonra aracın sorunlar yaşadığı söyleniyordu buna mukabil aracın maksimum 280 HP olması gerektiğini konuşuyorlardı, bende biraz daha araştırma yapıp 3.6 benzinli versiyonu göz önüne alarak 260 HP'e karar kıldım. Neden aracınızı 200 HP olarak bırakmadınız diye sorarsanızda; Bence biz Türkiye de rubiconu yanlış değerlendiriyoruz yani rubicon kaya tırmanışında seri üretim araçlar içinde en iyisi ama aynı rubicon bu performansını çamurda asla gösteremiyor işin içine birde büyük ebatlı lastikler ve extıra ağırlıkta girince ülkemiz şartlarında 200 hp'lik rubicon l200'e yoldaş çıkıyor. Yeni rubiconda umarım özellikle daha torklu bir motor tercih ederler hatta bir japon veya alman motoru araç üzerinde kullanırlarsa ben şahsen çok memnun olurum.
benim araç sıfır olduğu için üzerinde pek oynama yapmayacağım motor aksamında istanbuldan arka ön tampon buldum 2. el hiç takmamış alan kişi forum da paylaştığım ön panjur ve led far da alabilirsem bana yeterli şimdilik
yakıt konusunda da aracı şehir içi kullandığım için beni uyuz ediyor min. tüketime ulaştırmanın yollarına bakacağım
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yakıt konusunda pek bir şey yapılabileceğini zannetmiyorum, şehir içinde en minimum yakıt yine 10 litre civarı olacaktır. Ben aracı neredeyse hiç asfaltta kullanmadığım için bu tarz şeylere yöneldim şayet şehir içi kullansaydım görsel bir kaç değişiklik dışında bende araca dokunmazdım, şimdiden parçalarınızın hayırlı olmasını dilerim.
slm tekrar aracı aldım çok şükür çok mutluyum 1 kere trafiğe çıktım müthiş haz duyuyor ve heyecan yapıyorum inşallah kullandıkça görüşlerimi sizlere ileteceğim,az tüketen araçlar kullandığım için yakıt konusunda fil fibi çekiyor uzun mesafelerde yakıt ta değişiklik ,şehir içine göre daha düşük bakalım zamanla alışırım haftada 1 kere çıkaracağım için sorun yok aslında
Aslan besleyen ete kıyacak galiba