Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ates Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 11,452
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 525,668

Etiketler

Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

Bence maceraya gerek yok xj al unut derdi tasayı ;D bak ali abim bile xj diosa ki o bi landçı ;D ;D daha ne olsun yani
 


Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

ERLER' Alıntı:
Bence maceraya gerek yok xj al unut derdi tasayı ;D bak ali abim bile xj diosa ki o bi landçı ;D ;D daha ne olsun yani
land bi sevda da sırayla paramız yok şimdi tek araç hem asfalt hem of road
 



Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

Alfonse' Alıntı:
Normal.... 4000cc makinen var.... 5.2 değil..... Kasada hafif ZJ' ye göre.... Birde Select-Trac aktarma şanzmanının 2 çekiş avantajı ekleniyor....
Normal yani.... İyi bak makinene...

Alp abi arabamın kıymetini gerçekten iyi biliyorum K&N spor hava filtresi var jet diye bir modül var motorla ilgili birde sana soracağım benim aracım 99 model ve diğerlerinden farklı olarak 4 part time seçeneği var bu modellerde yok diye biliyorum sence nasıl olduda bunda var
 


Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

ERLER' Alıntı:

Aracın avatarda gözüküyor.... Kime hava atıyorsun....?

Buda benimki Nolcak şimdi......

[attachment=1]

 

Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

Alfonse' Alıntı:
Aracın avatarda gözüküyor.... Kime hava atıyorsun....?

Buda benimki Nolcak şimdi......

[attachment=1]

1- abi kusura bakma inanki avatarı unutmuşum
2- aracın harika duruyor kazasız belasız binmen dileklerimle
 

Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...


Az sonra cevap vercem... Biraz sabır, başka işim var... Ok?
 




Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...


XJ' lerde iki tip aktarma kutusu kullanıldı... Command Trac ve Select Trac....
Ben sadece Select Trac kullanıldı, ama iki tipi var diye biliyordum.... İki hafta kadar önce Yüksel Uysal' dan doğrusunu öğrendim....

Bu tür sorularda o daha bilgili.....

Seninkinde 4 Part Time seçeneği olduğuna göre, Select Trac... Zaten Command Trac sadece düşük modellere bağlı, galiba....

Driver Side Sun Vizor' de bi sticker olması lazım.. Orada yazar......

2h: Arkadan çekiş.... Kilit yoksa arka difte tek çeker... Yüksek hız, düşük tork....

4Part time: Aktarma kutusunun içindeki viscouz couplin balatalar grubu tam ve devamlı kilitli... Yani ortada dif varmış ve devamlı orta kilitliymiş gibi...
Tork öne ve arkaya eşit, devamlı aktarılır.... Yüksek tork, düşük hız çalışır diye biliyordum bu seçenek, ama geçen gün bi select track kullandım, high çalışıyordu.... Ön ve arkada kilit yoksa, devamlı, önde bir, arkada bir, iki teker çeker..... Devamlı kullanılmaz, makineyi kırarsın

4h: Arkadan çeker ama, gerektiğinde, ön şafta tork aktarır. Yüksek hız, düşük tork.... Grand Cherokee 5.2 ve 5.9 Highları ile aynı... Devamlı kullanabilirsin....

4L: Aktarma kutusu 4 part time gibi kitli. Düşük hız, yüksek tork.... Arkada, önde kilit yoksa devamlı 2 çeker....
 

Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...


Bilgilendirme için teşekkürler bende part time dan anladım acaba gerektiğindemi 4 çeker oluyor diyordum ama yanlış biliyormuşum demek yani biz arazide 4 full time kullanıcaz gerektiğinde part time kullanıcağız öyle dimi birde part time olan şanzımanlarmı daha iyi diğerlerimi hangisi daha başarılı arazide
 





Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...

Ha ha JEEP sayfaları ve teknik sayfalar kan ağlıyor. Burada geyik sayfasında millet tekniğe bağlamış.. Yazık yazık bu bilgiler hazine değerinde yok olup gidecek sayfada niye anlatıyorsunuz.. Açsanıza güzel bir konu..