Ynt: Sabahçı Kahvesi... Jeep'çilerin Mola Yeri...
ERLER' Alıntı:
Bilgilendirme için teşekkürler bende part time dan anladım acaba gerektiğindemi 4 çeker oluyor diyordum ama yanlış biliyormuşum demek yani biz arazide 4 full time kullanıcaz gerektiğinde part time kullanıcağız öyle dimi birde part time olan şanzımanlarmı daha iyi diğerlerimi hangisi daha başarılı arazide
Bildiğim kadarıyla, 4part time seçeneği olan select trac daha yeni nesil, ve seçenek fazlalılığndan dolayı iyi... Ama command trac bu makinelerin atası, galiba daha sağlam, daha mekanik, kırılganlığı az.... Y Uysal' a sormalısın.....
Asfaltta,
2high gideceksin hep, arka patinaj atınca, kaldırım çıkamayınca, yokuş çıkamayınca, yağmurda, savurmasın diye, 4h yapacaksın, veya diğerleri...
Asfalt dışında,
4h yapacaksın, olmadı, güç lazım, devamlı ön çekiş lazım.... Çok dik, taşlı tepe çıkacaksın... 4 low...
Gene asfalt dışında,
kaygan çimde veya çok çamur köy yolunda, sürat gerektiren, ama fazla torkun dezavantaj olduğu yerlerde 4part time yapacaksın...
4 part time' ı kaygan olmayan zeminde kullanırsan, makineyi kırarsın, süratte yüksek çünkü....
Aynı şekilde çalışan 4L' ile kırarmısın kaygan olmayan yerde, kırarsın, ama süratin düşük low' da... kapiş.....
Derin çamurda 4 low yapma, batarsın... XJ' de motor ağır, önü gömülüverir.. 4part time daha iyi.... Ok?
Aslında korkuyorum yazarken

Keşke yuysal burda olsa... o daha doğrusunu biliyor, valla....


