Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ozanora Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 20
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,274

ozanora

Yeni Üye
Mesajlar
7
Tepkime Puanı
0
Merhaba arkadaşlar,
Aracım 1989 model 2.8 hilux ln 106 tipidir.boya 2 sene önce komple boyandı.arka kasa fiberden kapatılmıştır.
araç motoru Ataman toyata Hakan usta tarafından yapılmıştır.şuan 44.000 km.dedir.
iç döşemeleri orjinaldir.klima ve hidrolik direksiyon vardır.arazi vitesleri .
ev alacağım için satıyorum.alıcı arkadaşa şimdiden hayırlı olsun. fiyat...24.000.-tl dir.
tel...0533 232 95 55







 

Etiketler
Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

güzel araç, lakin rakam bana çok yüksek, yine de takip
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

Hayırlı Satışlar lakin konu hatalı yerde açılmış.

Üyelerin farketmesi zor olacaktır. İlanlar bölümüne taşıyorum.
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

TezzMertek' Alıntı:
Hayırlı Satışlar lakin konu hatalı yerde açılmış.

Üyelerin farketmesi zor olacaktır. İlanlar bölümüne taşıyorum.

Teşekkürler..
 






Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

hayırlı satışlar öncelikle...

bu araçların fiyatları neden bukadar fırlak ???
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

solid akslı,(kendi markasında bile rakipsiz,anadan doğma arazi aracı)
elektroniksiz,( sudan geçtiği için serviste yatan pek çok 2011 model ve aynı paraya pick-up var isteyene..)
yakıt seçmeyen,(içine belirli oranda su katılan mazot bile olabilir. ;D , mazot üste çıkar,altta kalan su depoyu serinletir.)
kopana kadar arıza yapmayan,(detaysızlığı dolayısı ile sadece mekanik sesi duyar,vakit bulduğunuzda baktırırsınız.)
yedek parça vs sorunu olmayan,(ister sıfır,ister çıkma..paraya kuvvet)
yaşı itibariyle 2.araç olarak vergide üzmeyen,(hem arazi aracı,hem otomobil,hem pick-up,hem güçlü,hemde yaşlı)
üzerine ne eklersen yakışan,( 1 kuruş masraf etmeden 35'' jant lastik takabilme kapasitesi vardır)
4 tane MT ile sizi insan içine karıştırma becerisi olan,( lastiğin iyi ise altı değmediği çok yerde yürür)
amortisörsüz de kullanılabilen,(makaslı olması hasebiyle amortisör vb..yumuşak ekipmana ihtiyaç duymaz.)
direksiyon yağ pompası çalışmasada olur,sonuçta mekanik bağlantısı vardır,yine sizi yolda bırakmaz..
.
.
.
e birde Hilux olduğundan, bu arkadaşların fiyatları biraz fırlak..

alan - satan hayır görsün..
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8









Ali kardeşim ,çok yakında Hilux 'un şiirinide yazarsın sen
 



Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

vadili' Alıntı:
Ali kardeşim ,çok yakında Hilux 'un şiirinide yazarsın sen

Estağfirullah Ömer Abi..

sizin gibi büyüklerimizin yanında biz daha arabacılığın ''A'' sındayız..

saygılarımla
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

takip edelim
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

hılux gercek efsanedir tecrübeyle sabittir inanılmaz bi arac anlatamıyorum ali abi agzına saglık
saygılarla...
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

Hayırlı Satışlar...
Takip Ediyorum aracınızı...

Fiyat biraz ucuk geldi ama...
 

Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8

aracı bilmemde fiyatının maşallahı varmış
hayırlı satışlar Allah gönlünüze göre versin...
 



Ynt: Satılık - 1989 Model - Toyota Hilux 2.8


Yazdıklarınıza katılıyorum, yani bir coğuna...

Evet çok az masrafla Hilux'a 35 lastik takılabilir...
Ama nasıl cevirir o lastiği, çevirirken tatmin eder mi?
Yada biz ne için daha büyük lastik takıyoruz? Dik iniş çıkışlarda ön ve arka saplanmasın diye. Araca 35 takınca açılar yeterli mi sizce bu uzunluktaki bir araca?
Çok ucuza takılan 35 lastik ile spancersız sürtme yapar mı?
24 bine standart ve 89 model araç almamıza değer mi sizce???
Ve son olarak, bu arac iyi esner mi standart makasları ile?

Neden soruyorum bu soruları, çünkü bu kasalardan bir araç alıp modifiye etmeyi düşünmekteyim...


Bolu'da bir abimiz yeni aldı daha....