satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan arif09 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 29
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,633

Etiketler

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

teşekkurler ..pazarlık payı vardır..( pazarlık sünnettir..)
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

güzel bi lastik jant takarsanız aracınız daha albenili görünecektir..
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

bu motorlar peugoet j9 mınıbuslerde ısuzu nkr kamyonetlerde ve ısuzu trooperde kullanılıyo 41 10 ayna mahrutıyle muthıs performans elde edılıyo hele bıde o motorun 5 ılerı sanzımanı varsa benzınlı motordan bıle cok daha ıyı performans alabılmek mumkun bızım burda bı aracta aynı motordan koydular ordan bılıyorum.ama o araca daha buyuk lastık hem guzel gorunur hemde 5 vıteste motoru rahatlatır dıye dusunuyorum cunku guclu motor vıtes ıster
 




Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

6 7 bınlıra cıvarında olur sanırım bulunabılırse burda gıresunlu bı araca takıldı gezenbılıre uyedır kendısı ondan daha net bılgı alabılırsınız fıyat konusunda
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

bende giresunluyum arabayı biliyorum ama o fiyatlara daha güzel birşeyler takılmazmı?
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

bu motor uyumlu oluyo gucu saft cıkısları sanzıman oranları gıbı
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

puma motorlarıda şanzımanla birlikte takıyorlar ama ısuzun kalitesi ile bir deil tabi ford ısuzu daha uzun ömürlü o yüzden haklısınız aslında
 




Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

kapı kolları kuş serisi.. orjinal cj-8 alsaydınız çok şık olurdu. Motor değişmiş. demek ki orjinal korumaya meyilli değilsiniz.. Hayırlı satışlar..
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

O motoru takan benim,benimki 3.1 motor 125 beygir trooperdan cıkma intercooler 92-98 yıllarında üretilmiş,bir eşide trabzonda bir arkadaşta,2.8 ini ardeşendeki arkadaş kullanıyor,motorun cj ile uyumu çok güzel çok fazla tadilat gerektirmiyor,benzinli ile kıyaslarsanız performansı daha iyi diyebilirim 4 silindir olduğu halde,yakıt olarak 350-400 krş civarında lpgde 500 civarında benzinde 1000tl diyebiliriz,üsteliık aracımda 35 lastik var,işin orjinallik kısmına gelince araçı kullanırken puma yada ford motorlarındaki sesi almıyorsunuz klasik dizel sesi yok,özellikle arazide rampa inişlerinde sabit hızını koruyor gittikçe hızlanmıyor bu karda ve dik çamurlu inişlerde büyük rahatlık,benzinlinin ve headersın tadı başka ama tercih meselesi...
 

Ynt: satılık 2,8 turbo dizel cj-7...

Hayırlı satışlar dilerim muhterem.

Motoru ruhsata nasıl işlettiniz?
 

SON KONULAR - FORUM