Deadly Sto(R)m
Ana Kamp
- Mesajlar
- 27
- Tepkime Puanı
- 0
Merhaba,
Daha once 76 defender'la ilk yolculuk basligimda bana yol gosterenlere tesekkurler. Sonradan aracimin defender degil series 3 oldugunu ogrendim. Aracim diyorum cunku kurban bayraminda Kirklareli'ye gidip kiz arkadasimin babasindan alacagim series'imi. Sonrasinda ise yogun fakat masrafsiz bir yenileme donemi beni bekliyor olacak. Oncelikle aracin boyasinin cok iyi olmadigini biliyorum. Internette bazi ilanlara baktigimda araclarin normal boya ile boyandigini gordum cunku camurluklara kadar akitmislar. Simdi ben de araci boyamayi dusunuyorum. Firca ile degil tabi ki. Boya tabancam var. Boyanin cok kotu olmasi durumunda ise bir ustaya birakip hallederim. Tahminimce kendim boyamaya calisirken araca zarar ver(e)mem. Ancak boya ile ilgili birkac sorum olacak. Araci kurban bayraminda Kirklareli'de boyamak istiyorum. Acik havada sicaklik ortalama 15 derece olacak. Dikkat etmem gereken birsey var mi? Sizce hangi malzemeden ne kadar almaliyim? Kaput ustundeki iki uc kucuk pas icin ne yapabilirim? Astar boya yapmadan direkt kendi boyasinin ustunden boyasam sorun yasar miyim? Amacim aracdaki eski goruntunun kaybolmasi... Boya konusundan sonra tavan izolasyonu dusunuyorum. Okudugum konularda cam yunu ve strafor one cikmis. Bunlarla yalitim yapan arkadaslarin tavsiyesini bekliyorum. Bir de araca lpg taktirmayi dusunuyorum. Ruhsata isletme haric, hersey hazir durumda lpg takip evraklari bana teslim edecek bir yer arayisindayim. Fiyat konusunda bir bilginiz var mi? Maslak'ta Huseyin ustaya ugramayi dusunuyorum cunku daha once de 92 range rover classic ile bakimlari onda yaptirmistim. Ama anadolu yakasinda da bir usta onerirseniz sevinirim. Uskudar'da oturuyorum cunku. Simdilik son olarak, M1G olarak gecen aracda, lpg tanki muayenede sorun yaratiyor mu? N1G de yolcu kabininde sorun oldugunu okumustum. Sonucta bu araclarda bagaj diyebilecegimiz bir yer yok, dolayisiyla lpg tankini da arac disina baglatmak istemiyorum.
Simdiden tesekkurler...
Daha once 76 defender'la ilk yolculuk basligimda bana yol gosterenlere tesekkurler. Sonradan aracimin defender degil series 3 oldugunu ogrendim. Aracim diyorum cunku kurban bayraminda Kirklareli'ye gidip kiz arkadasimin babasindan alacagim series'imi. Sonrasinda ise yogun fakat masrafsiz bir yenileme donemi beni bekliyor olacak. Oncelikle aracin boyasinin cok iyi olmadigini biliyorum. Internette bazi ilanlara baktigimda araclarin normal boya ile boyandigini gordum cunku camurluklara kadar akitmislar. Simdi ben de araci boyamayi dusunuyorum. Firca ile degil tabi ki. Boya tabancam var. Boyanin cok kotu olmasi durumunda ise bir ustaya birakip hallederim. Tahminimce kendim boyamaya calisirken araca zarar ver(e)mem. Ancak boya ile ilgili birkac sorum olacak. Araci kurban bayraminda Kirklareli'de boyamak istiyorum. Acik havada sicaklik ortalama 15 derece olacak. Dikkat etmem gereken birsey var mi? Sizce hangi malzemeden ne kadar almaliyim? Kaput ustundeki iki uc kucuk pas icin ne yapabilirim? Astar boya yapmadan direkt kendi boyasinin ustunden boyasam sorun yasar miyim? Amacim aracdaki eski goruntunun kaybolmasi... Boya konusundan sonra tavan izolasyonu dusunuyorum. Okudugum konularda cam yunu ve strafor one cikmis. Bunlarla yalitim yapan arkadaslarin tavsiyesini bekliyorum. Bir de araca lpg taktirmayi dusunuyorum. Ruhsata isletme haric, hersey hazir durumda lpg takip evraklari bana teslim edecek bir yer arayisindayim. Fiyat konusunda bir bilginiz var mi? Maslak'ta Huseyin ustaya ugramayi dusunuyorum cunku daha once de 92 range rover classic ile bakimlari onda yaptirmistim. Ama anadolu yakasinda da bir usta onerirseniz sevinirim. Uskudar'da oturuyorum cunku. Simdilik son olarak, M1G olarak gecen aracda, lpg tanki muayenede sorun yaratiyor mu? N1G de yolcu kabininde sorun oldugunu okumustum. Sonucta bu araclarda bagaj diyebilecegimiz bir yer yok, dolayisiyla lpg tankini da arac disina baglatmak istemiyorum.
Simdiden tesekkurler...