Series3 Restorasyonu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan asoormanci Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 53
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 19,191

Etiketler
mükemmel hep aklımdadır bir serisi sıfırdan dağıtıp toplamak bir kaç series macerası olan biri olarak böyle bir işe kalkışmak için sanırım emekli olmayı beklemeliyim....

simdilik çok dağıtmadan çalışıyorum


gerçi tarzımız pek birbirine yakın değil ancak merak edersen

www.gezginbizon.blogspot.com
 

bu arada pütür uygulamasını mutlaka arac altına dısardan da yapmalısın gerçekten etkisi oluyor....

deneme olarak pütür uygulaması yapılmadan kaporta parcasına çekiçle vurarak sesi ölçtük sonra bir yüzüne kaplama yapıp ölçtük sonra iki yüzüne uygulayıp sesi ölçtük çıplak halden %25 daha azdı

bunun dışında şanzuman tünel parçasının alt kısmına elini korkak alıştırmadan bas

birde tavan saçlarına
 

araç ile ilgili daha detaylı fotolar varsa, birde su arkaya atığınız vinç ile ilgili çalışmalar varsa watsaptan bana yollarsanız çok sevinirim 05333779141 telefon numaram eger pc de ise ozntan@gmail.com mail adresim kendi aracım üzerinde uygulayabileceğim yeni fikirler edinmemi sağlayabilir şimdiden teşekkür ederim....
 

şanzuman değişikliği benim de gündemimde olan bir konu bununla ilgili de sizinle görüşmek isterim eğer şase kulakları konusunda fotoğraflama yaptıysanız çok çok güzel olacak....
 




şanzuman değişikliği benim de gündemimde olan bir konu bununla ilgili de sizinle görüşmek isterim eğer şase kulakları konusunda fotoğraflama yaptıysanız çok çok güzel olacak....
 



Pütürü aracın altına ve şaseye uyguladım, yazmayı unutmuşum. Tavana içeriden ben de düşünüyorum, hatta kaput içine bile atıcam.
 





Fotolar Pc de zaten elimde olan bütün fotoları foruma yükleyeceğim. Vinç çizimleri dwg ve pdf formatında fakat ugulama yaparken bir kaç yerde ufak tefek problem çıktı onları da düzeltip vakit bulunca foruma yükleyeceğim isteyen kullanabilir.
 

şanzuman değişikliği benim de gündemimde olan bir konu bununla ilgili de sizinle görüşmek isterim eğer şase kulakları konusunda fotoğraflama yaptıysanız çok çok güzel olacak....
Şanzuman kulaklarını bilgisayar da tasarlamadım biraz doğaçlama oldu. Fotoğrafları aşağıda. Fakat motor kulaklarını da öne 20 cm çekmeniz gerekiyor aksi takdirde arazi vitesi oturak bölümüne geliyor. Motor 20 cm öne gelince radyatörü de ileri götürmeniz gerekiyor pervaneden dolayı. Ben standart pervaneyi iptal edip elektrikli fan'a döndüm. Hem Sessiz hem de yakıt da da tasarruf sağlıyor.