bende de raly raıd var2005 model aynı sorunu bende yaşadım,2000 mt yukarısında inanılmaz çekiş düşüşü yaşadım ve aynı zamanda hararet de çok yükseldi sebebini bulamamıştım ama demekki bu araçlarda bu sorun varmış.
aracımı ilk aldığımda yüksek rakımlarda aracın çekişinden dolayı bende sorunlar yaşamıştım ancak sorun benim kullanımımdaydı bunu daha sonra anladım aracıma alıştıktan sonra bu tür problemim olmadı...
merhabalar arkadaşlar yüksek kesimlere çıkıldıkça çekiş düşüklüğü yaşanmasının nedeni silindirde yeterince yanma elde edecek oksijenin bulunmamasıdır. oksijen azlığından dolayı çekiş düşüklüğü yaşanıyordur bence ..
merhabalar arkadaşlar yüksek kesimlere çıkıldıkça çekiş düşüklüğü yaşanmasının nedeni silindirde yeterince yanma elde edecek oksijenin bulunmamasıdır. oksijen azlığından dolayı çekiş düşüklüğü yaşanıyordur bence ..
Problem oksijen azlığından ama araçta hava benzin karışımını ayarlayan devre var.
Bu arıza her araçta olmuyor ve dolayısıyla o devrede sorun olduğu ( Hava mazot karışım
kontrol devresi) düşünülebilir.
slm aranıza yeni katıldım 2005 model nıssan rally raid 4x4 aracım var. normalde fırlaması yok hızlanınca 140-150 gidiyo ama kalkarken fırlmaıyo ve deyim yerindeyse sağır kalıyo. debriyaj dediler hemen orjinaliyle değiştirdim.turboya baktırdım çok iyi dediler.bende ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşımda aynısından var kalkerken lastiklerin yarını bırakıyo ama bende pati dahi yapmıyo. yardımcı olursanız sevinirim saygılar.
slm aranıza yeni katıldım 2005 model nıssan rally raid 4x4 aracım var. normalde fırlaması yok hızlanınca 140-150 gidiyo ama kalkarken fırlmaıyo ve deyim yerindeyse sağır kalıyo. debriyaj dediler hemen orjinaliyle değiştirdim.turboya baktırdım çok iyi dediler.bende ne yapacağımı şaşırdım. arkadaşımda aynısından var kalkerken lastiklerin yarını bırakıyo ama bende pati dahi yapmıyo. yardımcı olursanız sevinirim saygılar.