aracımı haziran ayında aldığımda motor bloğunda yağlanma gördüğüm için zonguldak alaplıda kadırgalı bekir ustadan yardım istedim. Ustam motorun üst kapağını indirdirdikten sonra blokta çatlak fark ettik.çatlakları düzcede kaynattıktan sonra enjektörler ayarlandı ve subap takımlarını(220 tl) yeniledik.bu arada pistonlar gömlekler elden geçerken pistonlarında çatlak olduğunu fark ettik.pistonların takımını kayalar otodan (650 tl) siparişini verdikten sonra motorun alt karter kısmını gözden geçirip bastık marşa.bu işlem yaklaşık 1 ay zamanımızı aldı.Bu arada babam aracı aldığımı bilmiyo.ama benim gibi heveslidir kendisi.neyse aracı sonunda alaplıdan ereğlide getirdiğimizde ilk işlem olarak torpido kaplama işleri çıktı karşımıza.fakat torpidoyu kaplatıp montaj sırasında arkadaki kablolar kısa devre yaptı.bu önemli ve tehlikeli bir durum olduğu için tecrübeli bir usta tarafından elden geçirildi.sonraki işlem hidrolik direksiyon elbette.bu sorunu da 2 günde çözdük şükürler olsun ki.aracı almakla herşey bitmiyo aslında.ilgi bekliyo bu araç.siz onu severseniz o da sizi sevecektir.tabi ufak tefek eksiklerim var elbette.bu arada arabayı kapının önüne çektiğimde babam şok oldu.)
aracınız hayırlı olsun temiz gözüküyor gerçekten keşke babanızın o anki yüz ifadesini çekseydiniz neden böyle dedim bende zamanında yurt dışında çalışırken 98 yılında babama 92 model yuvarlak yüksek tavanlı 2.5 ford almıştım ve bu araba babamın ilk arabasıydı halada kullanmakta bu aracı . yüz ifadesini göremedim ama telefonda konuşurken mutluluk ve sevinçten sesinin titrediği hala kulaklarımda aşağıya müsadenizle temsili resim yüklüyorum