Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan fbmy Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 119
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 27,776
Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

standart isuzu dmax dif kilitte yok..
 

Etiketler
Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

3,0 LT dizel makine.Torku oldukça yüksektir.Aracı 4 low'a aldığınızda merkezi dif.'i kitlemiş oluyorsunuz. Yoksa bir kaç jeep dışında ön veya arka dif. kilidi standart hiçbir araçta yok...
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

2500 düz benimki..ama ikinci düzlükte 1 e düşüyorum ama sorunsuz..
 


Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

Sinacım ben eski kamyoncuyum.Isuzu kullandım hep 50 nc den sonra..Sonrada Dmax aldım..
 



Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

sinaa' Alıntı:
tork ve motor hacmi suphesiz benimki gibi 1.6 vitaralara nazaran cok buyuk bir avantaj sagliyordur.

Tabiki büyük hacim dizel birde turbo var ise çok torklu oluyor.
ama sen kısa şasinin avantajını da hiç küçümseme
ben ford ranger ile değil suzuki ile çıkmayı tercih ediyorum kayışdağına
uzun yolda vs ranger çok keyifli, bagaj problemi hiç yok. ama yaklaşma uzaklaşma ve karın açısı kısa şaside çok daha iyi
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

Kısa araçın arazi kabileyeti tartışılmaz. Ama kücük oldugundan motor ve mekanik donanım işte
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

Canl canlı...
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)


dogru kisa sasinin bir suru avantaji var tabi, jimny, samurai, wrangler vs gibi araclarda rahatca farkediliyor zaten ancak karin acisi konusunda benim yan basamak sıkıntım var, baya kucultuyorlar karin acisini. bir de arkada benzin deposu korumasinin uzantisi olarak bir demir tampon daha var, onun yuzunden de bir kere takilmistim ama normalde bol avantajli tabi.

bir de bizim vitaralar biraz agir kaliyor bence 1.6 motor icin, arada bir bunu hissediyorum.
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

eee bende özellikle otoyolda giderken şu ranger ın motoru suzuki de olsa demiyor değilim :=)
 



Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

gakyildiz' Alıntı:
eee bende özellikle otoyolda giderken şu ranger ın motoru suzuki de olsa demiyor değilim :=)
Getir bir ara atalım üstüne ranger motoru..
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

benim aracım 2,5 v6 bakalım bende sina beyle kayışdağına çıkmayı düşünüyorum aracımsatndart ve üzerinde hız lastikleri var artı benim ilk off road deneyimim olucak görücez bakalım benim canavar neler yapıcak
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)


benimkini ali bey'in vitarasina baglayip cikarmayi dusunuyorum ben yukari, gerci lastikler hiz lastigiymis ama sorun olmaz sanirim pek
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

Parkurda kuru havada sorun yok.yağışlı havada,yağış derken bol çamur,asfalt lastiklerimle denemek bile istemem..
 

Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

anerkad' Alıntı:
Parkurda kuru havada sorun yok.yağışlı havada,yağış derken bol çamur,asfalt lastiklerimle denemek bile istemem..

ben denedim, camurlu ayakkabilar ve insaattan kurtarici olarak getirilen bir kamyonetle bitiyor
 



Ynt: Standart Araç ile Kayışdağı Tırmanışı (13 Haziran 2009)

sinaa' Alıntı:
ben denedim, camurlu ayakkabilar ve insaattan kurtarici olarak getirilen bir kamyonetle bitiyor

Yaz yağmurunda kolay...