radicale262
Kamp II
Ynt: Suburban Aldım
değerli yavuz bey öncelikle aracınız için hayırlı olsun demek isterim aynı model ve aynı özelliklere sahip bir aracı yaklaşık 2 yıldır bende kullanıyorum. şimdi size nacizane tavsiyelerde bulunmak istiyorum. ilk olarak aracınız 6 bijon manuel vites 34/10 dif oranına sahip bir araç. bu sebepten dolayı en ideal lastik ebatı 33 daha yüksek ebatlarda sıkıntılar yaşayacaksınız. kendi tecrübelerimden biliyorum. ben aldığımda aracımda 33 ler vardı.zamanla gözüme küçük görünmeye başladı ve 35 e geçmeye karar verdim .1 aksilik; lastik yuvalarında sürtmeler oldu. özellilkle önlerde bunu aracı yükselterek aştık yaklaşık 3'' yükselttim bunu makasların altına takoz koyarak yaptık.ön ve arkaya aynı oranda. bu işlemden sonra aracın dengesini sağlamak için önlele 3 cm arkalara 4 cm flanş koymamız gerekti. ve aracı dengeye aldık. gezme ve dalma olayını bu şekilde aştık 2. aksilik flanştan sonra ön lastikler tekrar sürtme yaptı ve onu düzeltmek içinde çamurlukların önünden ve arkasından uçlarını kesmek zorunda kaldık.bütün bunlar tamam olduktan sonra kullanımda sıkıntılar çıktı.özellikle dif.ler sürat olduğundan araç kalkışlarda çok hantallaştı. resmen bir vites geri geldi.zira dik yokuşlarda L vitesiyle kalkmamız gerekti. ayrıca debriyaj balatası sorun olmaya başladı motorun gücünü aktarırken balata zayıf düştü ve yandı. bir kaç kez aynı problemi yaşadım onuda as250 dodge balatası ile aştık şanzımanda yaptığımız tadilatla o balatayı yerleştirdik. 3. olarak dediğim gibi araca uyguladığımız flanşlar (artık balanstan sanırım) aracın aks bilyelerinin ve keçelerin bozulmasına sebep oldu.ve 2 yılın sonunda arka dif. hurdaya çıktı. bende bu sefer 8 bijonlu bir dallas dif. tadilatla 6 bijona çevirttirdim va araca uyguladım.bu dif. dişli oranı ise 41/10 ölduğundan aracın süratinde düşme fakat çekişinde muazzam bir artış oldu. tabii bu olay ön dif ayna mahruti oranlarını değiştirmemizi gerektirdi.onuda yaptık. şimdi kilit olmadığı halde düz duvara tırmanıyor desem yalan olmaz.hatta 38 veya 44 lastik dahi kullanabilirim fakat 1 bulmak sorun 2 bulsanda cok para. artı bütün bu tadilatlar zaman + para gerektiriyor ve yakıtın artmasına sebep oluyor.bütün bu yazdıklarım bizzat tecrübe edilmiştir. ayrıca 33 lastik düşünürseniz aracınızın orjinal jantlarıyla rahatlıkla kullanabilirsiniz. birde aracınıza tadilat yapmadan önce fikir alış verişi yapabilirsek size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. saygılarımla
değerli yavuz bey öncelikle aracınız için hayırlı olsun demek isterim aynı model ve aynı özelliklere sahip bir aracı yaklaşık 2 yıldır bende kullanıyorum. şimdi size nacizane tavsiyelerde bulunmak istiyorum. ilk olarak aracınız 6 bijon manuel vites 34/10 dif oranına sahip bir araç. bu sebepten dolayı en ideal lastik ebatı 33 daha yüksek ebatlarda sıkıntılar yaşayacaksınız. kendi tecrübelerimden biliyorum. ben aldığımda aracımda 33 ler vardı.zamanla gözüme küçük görünmeye başladı ve 35 e geçmeye karar verdim .1 aksilik; lastik yuvalarında sürtmeler oldu. özellilkle önlerde bunu aracı yükselterek aştık yaklaşık 3'' yükselttim bunu makasların altına takoz koyarak yaptık.ön ve arkaya aynı oranda. bu işlemden sonra aracın dengesini sağlamak için önlele 3 cm arkalara 4 cm flanş koymamız gerekti. ve aracı dengeye aldık. gezme ve dalma olayını bu şekilde aştık 2. aksilik flanştan sonra ön lastikler tekrar sürtme yaptı ve onu düzeltmek içinde çamurlukların önünden ve arkasından uçlarını kesmek zorunda kaldık.bütün bunlar tamam olduktan sonra kullanımda sıkıntılar çıktı.özellikle dif.ler sürat olduğundan araç kalkışlarda çok hantallaştı. resmen bir vites geri geldi.zira dik yokuşlarda L vitesiyle kalkmamız gerekti. ayrıca debriyaj balatası sorun olmaya başladı motorun gücünü aktarırken balata zayıf düştü ve yandı. bir kaç kez aynı problemi yaşadım onuda as250 dodge balatası ile aştık şanzımanda yaptığımız tadilatla o balatayı yerleştirdik. 3. olarak dediğim gibi araca uyguladığımız flanşlar (artık balanstan sanırım) aracın aks bilyelerinin ve keçelerin bozulmasına sebep oldu.ve 2 yılın sonunda arka dif. hurdaya çıktı. bende bu sefer 8 bijonlu bir dallas dif. tadilatla 6 bijona çevirttirdim va araca uyguladım.bu dif. dişli oranı ise 41/10 ölduğundan aracın süratinde düşme fakat çekişinde muazzam bir artış oldu. tabii bu olay ön dif ayna mahruti oranlarını değiştirmemizi gerektirdi.onuda yaptık. şimdi kilit olmadığı halde düz duvara tırmanıyor desem yalan olmaz.hatta 38 veya 44 lastik dahi kullanabilirim fakat 1 bulmak sorun 2 bulsanda cok para. artı bütün bu tadilatlar zaman + para gerektiriyor ve yakıtın artmasına sebep oluyor.bütün bu yazdıklarım bizzat tecrübe edilmiştir. ayrıca 33 lastik düşünürseniz aracınızın orjinal jantlarıyla rahatlıkla kullanabilirsiniz. birde aracınıza tadilat yapmadan önce fikir alış verişi yapabilirsek size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. saygılarımla