Suzuki XL7 hakkında

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Vanguard Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 6
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,607

Vanguard

Kamp I
Mesajlar
188
Tepkime Puanı
0
XL7 o kadar az dikkat çeken bir araç ki benim bile sonradan aklıma geldi ve onun bir vitara değil de ondan farklı bir model olduğunu daha sonra algıladım. Nette okuduğum kadarıyla her yönden suzuki karakteristiği gösteren bu araç, diğer suzukiler gibi dayanıklı, arazide iyi ve onlara kıyasla otobanda da çok iyiyimiş. Suzuki bölümünde XL7 sahibi arkadaşımız hiç yok mu, varsa düşünceleri nelerdir. Yoksa neden bu kadar az tercih edilen bir araç XL7?
 

Etiketler
Ynt: Suzuki XL7 hakkında

ben bildiklerimi aktarayım bu araclar 2.0 diesel renault motorlu ve 3.6 v6 benzinli olarak 2 motor secenegi var ,,önden 2 ceker yada herzaman 4 ceker (awd) olarak üretilmiştir 4l secenegi olan arazi vitesine sahip arazi şanzımanlı degiller ben bir ara yakından incelemiştim grand vitara ile aynı kasa fakat ön ve arka kapıları nerede ise 1karış daha uzun du 7 kişilik büyük ferah refah bir arac arazinin ancak kenarında olur içinde olamaz çünkü o bir suv.
ENGINE


Type: 3.6-liter, V6, 24-valve DOHC (Suzuki N36A)

Materials: Aluminum cylinder block/aluminum cylinder heads

Displacement: 3.6 liters (3,564 cc/217 cu. in.)

Bore x stroke: 94.0 mm x 85.6 mm/3.70 in. x 3.37 in.

Compression ratio: 10.2:1

Horsepower: 252 hp @ 6,500 RPM

Torque: 243 lb.-ft. @ 2,300 RPM

Valves per cylinder: Four

Fuel system: Electronic multi-port fuel injection, variable induction system, in-tank fuel pump

Emission compliance: Dual, close-coupled catalytic converters, positive crankcase ventilation, intake and exhaust cam phasers with internal exhaust gas recirculation and evaporative emissions system

Exhaust: Dual, stainless steel


TRANSMISSION


Five-speed automatic (AF33-5 Aisin AW) with manumatic control


1st 4.68:1

2nd 2.94:1

3rd 1.92:1

4th 1.30:1

5th 1.00:1

Reverse 3.18:1

Final drive ratio 2.48:1


ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM


Electronically controlled, on-demand all-wheel drive. PTO on transaxle with rear-mounted electronic clutch pack delivers torque to rear wheels as necessary
 

Ynt: Suzuki XL7 hakkında

bildiğim kadarıyla ülkemizdeki xl7 lerde arazi şanzımanı ve low range mevcut iki çekerdede arkalar çalışıyor ancak abd de bazı modellerinde ya sürekli dört çeker yada düğme kontrollü arazi şanzımanlı birde ülkemizde 2.7 6 silindirli motor seçeneğide var
http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=319&baslik=Grand%20Vitara%20XL-7%20-Ağustos%202002

ayrıca bakabilirsiniz abd deki düğme kontrollü iki çeker ve 4low lu xl7 http://www.motortrend.com/roadtests/suvs/163_0404_midsize_suv_comparison/photo_04.html

buda sanırım oğuz beyin bahsettiği sürekli 4 çeker model ülkemizde yok iykide yok
http://img682.imageshack.us/i/sjcar117suzuki03.jpg/
 

Ynt: Suzuki XL7 hakkında

Sanırım bu kadar çok Suzuki kullanıcısı olmasına karşın XL7 kullanan kimse de yok değil mi?
 

Ynt: Suzuki XL7 hakkında

http://www.youtube.com/watch?v=R-3sTYQQorc

Bunu izledikten sonra XL7'nin boş bir araç olmadığını daha çok anlıyor insan.
 



Ynt: Suzuki XL7 hakkında

izlemiştim bu videoyu xl7 hakkındaki görüşleri değiştiriyor