KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
arkadaşlar iki konuda yardımınıza ihtiyacım var.birincisi; araca vinç taktırmayı düşünüyorum.bunun için tamponda nasıl bi modifikasyon gerekiyor ve bağlantıları nasıl yapabilirim.eğer teriosa takılmış bi vinç resmi varsa iş görebilir. ikincisi; lastik ebatlarım 215 65 16. bu ebatlarda güzel bi çamur lastiği varmı yada ebatta nasıl bi oynama yapılabilir. bununla ilgili topicleri inceledim ama pek bişe anlamadım. ilginize şimdiden teşekkürler...
Güle güle kazasız belasız kullanın aracınızı
Bende terios kullnacısıyım.Hayırlısı ile banka kredisi bitince,bir kaç değişiklik yapmayı bende istiyorum
Lastik konusundaki sorunuza bir yanıtım var ama bunun için servise uğramam lazım ;D
En yakın zamanda modelini öğrenip size haber vereceğim...
Selamlar ...
Güle güle kazasız belasız kullanın aracınızı
Bende terios kullnacısıyım.Hayırlısı ile banka kredisi bitince,bir kaç değişiklik yapmayı bende istiyorum
Lastik konusundaki sorunuza bir yanıtım var ama bunun için servise uğramam lazım ;D
En yakın zamanda modelini öğrenip size haber vereceğim...
Selamlar ...
teriosumda bi kaç değişiklik daha yaptım ve yine sizle paylaşmak istedim.aracımın yaylarına 5 cm lik takozlar yaptırarak aracı yükselttim.215 65 16 olan lastiklerimi 235 70 16 good year wrangler atr ile deiştirdim.çamurluğa yada davlumbaza sürtmedi.en extreme koşullarda testlerini yaptım. merdiven çıkışı inişi askıya alma vs.sadece direksiyon hafifleşti ve kasislere sert girince küt diye bi ses gelio.araç biraz daha tolkaştı.toplamda 11 cm gibi bi yükseklik avantajı sağladım.henüz arabanın yürüründe bi tuhaflık hissetmedim.... lastiğin ne demek olduğunu şimdi daha iyi anladım.çamurda ve yumuşak toprakta inanılmaz bi performans farkı var.aracın yüksekliği feci tribe sokuyor.kendimi bi tanka biniomuş gibi hissettim. lastik büyüdüğünde çekişten düşeceğini düşünmüştüm ama sanki dahada arttı yada öyle hissettim. yol tutuşundan korkuyordum ama herhangi bi azalma hissetmedim.şimdilik herşey gayet güzel.hafta sonu gezimden sonra deneyimlerimi tekrar sizinle paylaşacağım.umarım terios sahipleri için faydalı olur. yeni resimleri en kısa zamanda ekliicem. herkese sevgiler....
teriosumda bi kaç değişiklik daha yaptım ve yine sizle paylaşmak istedim.aracımın yaylarına 5 cm lik takozlar yaptırarak aracı yükselttim.215 65 16 olan lastiklerimi 235 70 16 good year wrangler atr ile deiştirdim.çamurluğa yada davlumbaza sürtmedi.en extreme koşullarda testlerini yaptım. merdiven çıkışı inişi askıya alma vs.sadece direksiyon hafifleşti ve kasislere sert girince küt diye bi ses gelio.araç biraz daha tolkaştı.toplamda 11 cm gibi bi yükseklik avantajı sağladım.henüz arabanın yürüründe bi tuhaflık hissetmedim.... lastiğin ne demek olduğunu şimdi daha iyi anladım.çamurda ve yumuşak toprakta inanılmaz bi performans farkı var.aracın yüksekliği feci tribe sokuyor.kendimi bi tanka biniomuş gibi hissettim. lastik büyüdüğünde çekişten düşeceğini düşünmüştüm ama sanki dahada arttı yada öyle hissettim. yol tutuşundan korkuyordum ama herhangi bi azalma hissetmedim.şimdilik herşey gayet güzel.hafta sonu gezimden sonra deneyimlerimi tekrar sizinle paylaşacağım.umarım terios sahipleri için faydalı olur. yeni resimleri en kısa zamanda ekliicem. herkese sevgiler....
Hayırlı olsun
Fotoğrafları bekliyoruz.Bu arada size sözünü ettiğim lastikler konusunda servisteki arkadaşın yanlış aktarması olmuş.
Onlar eski kasa terioslar içinmiş.Belirteyim dedim
ömer adil bey servisteki arkadaşların lastik konusunda söylediği eski kasa terioslar içinmiş diye yazmışsınız bende aracıma lastik düşünüyorum o söylenenleri ben ve benim gibi eski kasa teriosu olan arkadaşlarla paylaşırsanız çok seviniriz.saygılar..
otomatikler fabrika çıkışı plastik koruma ile geliyor... sebebide metalin ısındıktan sona geç soğuması ve şanzımana ısının zarar vermesi...bilginiz olsun diye...