ömercim slm , döndüm bugün ankaraya şimdi geldim ,merdiven oldu taktık ,kullandım ,2 gün kampta iyi oldu kurtuldum ya pencereler basıp yukarıya çıkmaktan ;D ;D
Mücahitcim daha öncede yazmıştım,sen yaylarını doğru takmadığın için eyiklik oldu,şimdi kitlerde hata var deme istersen. Yayların üstünde A ve B etiketleri var.A söför tarafı,B yolcu tarafı.Bunu tarkan beyin gönderdiği maili atarakda yazmıştım.
İşte ben forumda neden yazı yazmak istemiyorum anlayın,
Siz Mücahiti dinleyin arkadaşlar o ve ustası bu işi biliyor.Koskoca Oldman Emu firması hata yapmış nede olsa.
dur öyle kolay kaçmak yok ,istanbula gelince ,şu senin meşhur beyazpeynir ,kavun , ikilisini bir denesek diyorum lüfer ızgara ile ;D ;D sen anladın ne demek istediğimi
Arkadaşlar,hepinizden özür dileyerek artık forumda teknik bilgi yazmayacağım.Biraz önce Mücahit arkadaşımızın,geçen gün okadar açıklamalı yazmama ramen,yükseltme kitiyle ilgili yazdıkları ve sizlerin tırstım,ne yapacağız gibi sözleriniz,benim burada boşu boşuna uğraştığımın kanıtı oldu.
Size hep söyledim,burada herkez usta, herkez bilgili,bana ihtiyaç yok.Bana artık özelden yazarsanız elimden geldiğince yardımcı olurum.Ama artık saatlerimi burada harcıyıp,karşılığında saçmasapan cevaplar görmekden sıkıldım.
Toyota buluşmasıyla ilgilide gerekli bilgileri yazacağım,isteyen uyar isteyen uymaz.Nasıl olsa uzmanlar var burada onlar yardımcı olur.
arkadaşlar gerçekten işinin ehli ,tecrübeli ve en azından döküman okumayı,katalog karıştırmayı bilen ustaları tenzi ederek söylüyorum..
kaç usta landcruiser 100 veya 80 sökmüş , veya kaçtane tamir etmiş.tamam aks kafası değiştirip gresleyebilirler ,amortisör takıp sökebilirler,yağ değiştirebilirler basit ve mekanik arızaları yapabilirler.ama 80 kasa yarı teknolojik 100 kasa ondan biraz daha karışık..vsvs.
aslında ben bu kit işindeki sorunuda tam anlayabilmiş değilim.??
ARB firması yıllardır aftermarket ürünler alanında birçok ödül alan , tercih edilen sağlam bir firma.
kutudada amortisörlerin sağı solu yok ama ben yinede ome stickerlar dışa gelecek şekilde taktım..(herhalde görünmemesi için bu pozisyonda yapıştırmamışlardır diye)
yaylarada küçük etiketlerle A ve B yazmışlar.bunu açıklayıcı herhangi bir döküman olmamakla birlikte A şöför tarafı düşünülür otomatik olarak.
evvelden beri torsiyonlu araçlardada aracı yükseltirken şoför tarafını hep 1-2 cm.fazla yükseltirdik kullanımda arac topal gitmesin.
şimdi anlamayan ustaya bırakılırsa veya dikkat edilmezse abi farketmez deyip takılır bu.
mücahitin yanlışı anladığım kadarıyla araştırmadan hemen aracı kesip ,biçmesi....
ARB ciler en küçük lastik takozu,pulu bile yedek koyarken kite ,,,varsa başka materyal ihtiyacı koymazlarmıydı...
herneyse büyük sorunlar değil bunlar, kimse kimseyi üzmesin kırmasın..
ne güzel herkes birbirinden birşeyler öğreniyor, stres atıyoruz şurda aynı zevkleri paylaşanlar olarak.