Toyotacılar Muhabbet Köşesi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan tugsan75 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 19,670
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,013,842

Etiketler



Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

Balans bozmaya bir açıklık getireyim 38 ler balans bozmuyor bozsada anlamazsın zaten çünkü henüz balans yapılamadılar ki bozsunlar ;D ;D
 



Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

ama kılit resmi iyiydi umut kardeş hakkını yeme espirinin.
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

umutcelikel' Alıntı:
VX80'ciler lüksten ötürü Discocularla şirket kurdu yanlız kaldım ;D ;D ;D
Deri döşeme şımartıyo abi işte insanları ;D

Discodada ne lüks varya vx80 in yanında , klimayı saymazsan defenderden hallice, deri koltuk kışın dondudup yazın pişiriyor ama çamurda iyi bak ;D ;D
 



Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

umutcelikel' Alıntı:
VX80'ciler lüksten ötürü Discocularla şirket kurdu yanlız kaldım ;D ;D ;D
Deri döşeme şımartıyo abi işte insanları ;D

direksiyon altı klima havalandırmasıda var..arab işi ;D ;D
 





Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi

umutcelikel' Alıntı:
;D ;D
O diil de sahibindende bi tane Toyota minibüs var 4x4, delirdim görünce onu mu alsam?? ))))


umut küsme arkadaşım,şaka yapıyorum.. ;D
4x4 minibüs parçalarını bulamayız yorar bizi boşver.negüzel araban var, macera arama.
 

Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi


Haydaaa al işte.
İlla vericen zehiri ;D
 




Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi


Mücahit,canım kardeşim bak şimdi;
Spacer ın takılma sebebi kabaca ;
Hani yeni jant aldığımızda,aldığımız jantın Et değeri bizim aracımızın referans değerlerinin dışında kalırsa,yani içe sürtme yaparsa,işte bu olumsuzluğu yani sapmayı yine eski haline yani fabrika referansları içine çekmek için yapılan bir ara aparattır.Yani sadece görsel kaygılara dayanarak yapılan bu işlemin bir mantığı yoktur.
Çünkü unutulmaması gereken,amortisör iniş açısı,tabla (strut) v.s.Yani komple ön takım ve dolaylı yoldan aktarmlar,bu işten olumsuz yönde etkilenebilir.
Bütün bu,saydıklarımın konumlandırması belli hesaplara göre yapılır.
Çok basit bir örnek veriyim;
Atarak söylüyorum,amaortisor konumlandırması diyelimki 80 derecelik bir açıyla gelsin.(Bu açı,lastik iz aralıkları,rotiller,ayarlar v.s ye göre belirlenir)
Sen sapacer kullanarak,lastik iz aralıklarını açıyorsun.Bu durumda amortisörün optimum çalışma ahenginide etkiliyorsun.

Bak tekrar ediyim,takılan lastik-jant belli referansların dışına çıkıpta,içe sürtme yapıyorsa,yada sürtmeyede gerek yok,referansların dışına çıkıyorsa yapılsın ve evet yapılmalıda.
Ama sadec görsel kaygılarla yaoılmasını biz pek tavsiye etmiyoruz.
Hem araç mekaniğine,hemde cüzdanına gereksiz yük bindirmiş olursun.