TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orihon Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 80
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 26,774
Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

zor yollar kolay yollar.ben sizi birde trakyanın düz ovasında göreyim bakalım hareket edebiliyormusunuz altınızdaki devasa lastikli aletlerle.şöyle bir meriçe ipsalaya yolunuzu düşürün de çıkmak için paletli kepçe çağrıdığınızı göreyim ve bende bayılana kadar güleyim halinize.insanların bir çay hesabını yaptığı devirde beleş beleş ülkeyi tanıtıyorlar işte daha ne olsun.bu arada itmeli köfte arabası siparişini kime veriyorsanız bir tane de benim için verin lütfen :smiley: çünkü hala vw t5 devam ediyoruz da
 

Etiketler
Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

rescueteam' Alıntı:
vallaha zor yollar ekibinin bir üyesi olarak aşağıdakı yazılan yorumları hayretle ve endişe ile okuyorum bazı arkadaşlar o marka bu marka diyor ( biz nıssanlarla evet çok gezdık suzukıler dizel olması problemdi amam l 200 ler kilit olması ve sağlamlığı bariz avantaj ben bu 3 aracıda şu an kendim gündelik olarak biniyorum omu bumu işleri sadece çocukca eleştirilerden başka bişey değil lastık işine gelince araçlar 3 gezide 8000 km yaptı ve altındakı mt ler normal bir araçta 45000km yaparken bizde bitti biz sanki bu işi bilmiyomuyuz 33 inç lastık takıp gezmeyi bu aracı 2006 da ilk test eden ve raporunu yazan birisiyim yok tamponu şöyle olmuş yükseltmesi böyle olmuş bunları yapan turkıyedekı offroad un en iyi ismi mehmet becce..... toyota ile görüşüldü ellerinde araç yoktu haaaa devletin parası muhabbetine gelince oda ayrı bır geyık devletın en ufak katkısı yok burada sadece sponsorlar ve reklam katkısı var eleştirilmek tabıkı çok güzel ve bizlerin eksikleri ile ilgili çok faydalı ama manasız geyıklerede gerek yok biz yakıtı en mınumumda tutmak için bu ölçü jant ve lastıkden yanayız dev lastık = yakıt+ aks +bilya + ön takım = para ..... çok zoruna giden varsa maliyetleri karşilasın 38 inç le bile gezeriz bide bu son dönemde buyuk lastık marifetmiş gibi gösterenler hergün benim gibi ustaları arayıp parça soruyolar unutmayın büyüklük değil işlevsellik önemli ) amaç kimseyi burda eleştırmek değil ama yapılan bir işi de bilmeden eleştirmemek lazım diye düşünüyorum birde bu araçların sadece 3 gun kullanmakla karar vermeyın bu yazılanlar forumdakı insanlarında aklını bulandırıyor ben eğer bu yazılanlara bakarak araç arasam yemınle sadece itmeli köfte arabası alırım..... lütfen herkez bıranşı üzerine bilgi versinki bizlerde aydınlanalım aksı takdirde üç beş klavye şovelyeleri geyıklerine maruz kalırız . saygılarımla murat karahan zor yollar offroad direktörü

''Çocukça eleştiriler.''
''Biz sanki bu işi bilmiyomuyuz.''
''Yok tamponu öyle olmuş, yükseltmesi böyle olmuş.''
''Çok zoruna giden varsa maliyetleri karşılasın.''

Bu nasıl bir ağızdır yahu ?

Sen kendini ne zannediyorsunda burada yorum yapıp fikrini belirten insanlara böyle sözler ediyorsun?

Öncelikle yapılan yorumlara doğru düzgün cevaplar vermeyi öğren Murat bey !..
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

Fantastic Light' Alıntı:
''Çocukça eleştiriler.''
''Biz sanki bu işi bilmiyomuyuz.''
''Yok tamponu öyle olmuş, yükseltmesi böyle olmuş.''
''Çok zoruna giden varsa maliyetleri karşılasın.''

Bu nasıl bir ağızdır yahu ?

Sen kendini ne zannediyorsunda burada yorum yapıp fikrini belirten insanlara böyle sözler ediyorsun?

Öncelikle yapılan yorumlara doğru düzgün cevaplar vermeyi öğren Murat bey !..
+1
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

triton_evo_05.jpg

p53131n1.jpg


80447504


Arkadaşlar yukarıdaki fotoğraflar dünyanın en büyük dayanıklılık organizasyonu Lisboa Dakar rallisinden, mitsubishi takımının hazırladığı araç.
Zor yollar ekibinin de araç seçip hazırlarken baş amacının dayanıklılık olduğu ortada.
Yükseltmeydi lastik büyüklüğüydü araç cılız görünmüştü bu gibi eleştiriler yapıcılıktan biraz öte gibi geliyor bana da.
Eğer yapılan iş yanlış olsa ve büyük lastik ve yüksek araba her zaman her koşulda en iyi olsaydı Mitsubishi dakar ekibi heralde bu incecik lastikler yerine gider 44 inç crawler koyardı arabaya o yüksekliğe de ziyadesiyle getirirdi arabayı.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

valla ne derseniz deyin araçlar estetik açıdan çok çirkin olmuşlar, bu bir zevk meselesi siz beğenebilirsiniz ama ben beğenmedim. aracıda kimin kullandığı yada kimin yaptığıda benim için önemli değil, ha beğenseydim zaten bunları kim yaptı, kim kullanıyor diye merak eder sorardım..
 



Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

rescueteam' Alıntı:
vallaha zor yollar ekibinin bir üyesi olarak aşağıdakı yazılan yorumları hayretle ve endişe ile okuyorum bazı arkadaşlar o marka bu marka diyor ( biz nıssanlarla evet çok gezdık suzukıler dizel olması problemdi amam l 200 ler kilit olması ve sağlamlığı bariz avantaj ben bu 3 aracıda şu an kendim gündelik olarak biniyorum omu bumu işleri sadece çocukca eleştirilerden başka bişey değil lastık işine gelince araçlar 3 gezide 8000 km yaptı ve altındakı mt ler normal bir araçta 45000km yaparken bizde bitti biz sanki bu işi bilmiyomuyuz 33 inç lastık takıp gezmeyi bu aracı 2006 da ilk test eden ve raporunu yazan birisiyim yok tamponu şöyle olmuş yükseltmesi böyle olmuş bunları yapan turkıyedekı offroad un en iyi ismi mehmet becce..... toyota ile görüşüldü ellerinde araç yoktu haaaa devletin parası muhabbetine gelince oda ayrı bır geyık devletın en ufak katkısı yok burada sadece sponsorlar ve reklam katkısı var eleştirilmek tabıkı çok güzel ve bizlerin eksikleri ile ilgili çok faydalı ama manasız geyıklerede gerek yok biz yakıtı en mınumumda tutmak için bu ölçü jant ve lastıkden yanayız dev lastık = yakıt+ aks +bilya + ön takım = para ..... çok zoruna giden varsa maliyetleri karşilasın 38 inç le bile gezeriz bide bu son dönemde buyuk lastık marifetmiş gibi gösterenler hergün benim gibi ustaları arayıp parça soruyolar unutmayın büyüklük değil işlevsellik önemli ) amaç kimseyi burda eleştırmek değil ama yapılan bir işi de bilmeden eleştirmemek lazım diye düşünüyorum birde bu araçların sadece 3 gun kullanmakla karar vermeyın bu yazılanlar forumdakı insanlarında aklını bulandırıyor ben eğer bu yazılanlara bakarak araç arasam yemınle sadece itmeli köfte arabası alırım..... lütfen herkez bıranşı üzerine bilgi versinki bizlerde aydınlanalım aksı takdirde üç beş klavye şovelyeleri geyıklerine maruz kalırız . saygılarımla murat karahan zor yollar offroad direktörü


üstat sanki biraz ağır olmuş gibi ne bu celal...
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

turkakreb' Alıntı:
valla ne derseniz deyin araçlar estetik açıdan çok çirkin olmuşlar, bu bir zevk meselesi siz beğenebilirsiniz ama ben beğenmedim. aracıda kimin kullandığı yada kimin yaptığıda benim için önemli değil, ha beğenseydim zaten bunları kim yaptı, kim kullanıyor diye merak eder sorardım..
Benim mesajıma istinaden yazdıysanız eğer şunu söylemekte fayda var ki, Zor yollar ekibinin araçları estetik açıdan birilerinin gözüne hoş gözüksün diye hazırladığını düşünmüyorum, açıkçası ben hiçbir gerçek offroad aracının estetik kaygılar dahilinde hazırlandığını düşünmüyorum.
Yukarıdaki mesajda belirtmek istediğim zaten buydu, dakar rallisinde leylek bacagı gibi lastikler kullanılmasının bi mantık dahilinde olması gerektiğini vurgulamaya çalışmıştım ve ekledim, eğerki daha avantajlı olsaydı ve kaygı estetik ve izleyenleri hayran bırakmak vay anasını dedirtmek olsaydı, Mitsubishi ekibi 44 inç lastik takar Amerikadaki gösterilerdeki gibi bir bigfootla dakara katılırdı.
Aynı şekilde amacı Gezip gezdikleri yeri tanıtmak olan ve bu gayesine de, amacı endurans yani dayanıklılık olan bir araçla katılmak durumunda olan bir film ekibinin, izleyici yada takipçilerinin estetik ve beğeni potansiyelini düşünerek araç hazırlaması herhalde beklenemezdi.
Belki 38inçlik lastiklerle toplam 8 inç yükseltilmiş bir L200 kullanarak da bu program çekilir ve belki çok daha fazla rating alırdı ama dayanıklılık performans maliyet ve amaca hizmet konusunda ne derece optimum oranlar elde edilebilirdi, orası şüpheli.

Ben Zor Yollar ekibini öncelikle L200 seçimlerinden ardından da gezmediğimiz ve dolayısıyla bilmediğimiz yerleri oturma odalarımıza getirdikleri için kutluyorum ve teşekkür ederek gezilerinin devamını diliyorum.

Biraz destek, şevk ve güleryüz versek hiç birşey kaybetmeyiz hiç birimiz.

Saygılar sevgiler herkese.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

ProntoBasso' Alıntı:
Benim mesajıma istinaden yazdıysanız eğer şunu söylemekte fayda var ki, Zor yollar ekibinin araçları estetik açıdan birilerinin gözüne hoş gözüksün diye hazırladığını düşünmüyorum, açıkçası ben hiçbir gerçek offroad aracının estetik kaygılar dahilinde hazırlandığını düşünmüyorum.
Yukarıdaki mesajda belirtmek istediğim zaten buydu, dakar rallisinde leylek bacagı gibi lastikler kullanılmasının bi mantık dahilinde olması gerektiğini vurgulamaya çalışmıştım ve ekledim, eğerki daha avantajlı olsaydı ve kaygı estetik ve izleyenleri hayran bırakmak vay anasını dedirtmek olsaydı, Mitsubishi ekibi 44 inç lastik takar Amerikadaki gösterilerdeki gibi bir bigfootla dakara katılırdı.
Aynı şekilde amacı Gezip gezdikleri yeri tanıtmak olan ve bu gayesine de, amacı endurans yani dayanıklılık olan bir araçla katılmak durumunda olan bir film ekibinin, izleyici yada takipçilerinin estetik ve beğeni potansiyelini düşünerek araç hazırlaması herhalde beklenemezdi.
Belki 38inçlik lastiklerle toplam 8 inç yükseltilmiş bir L200 kullanarak da bu program çekilir ve belki çok daha fazla rating alırdı ama dayanıklılık performans maliyet ve amaca hizmet konusunda ne derece optimum oranlar elde edilebilirdi, orası şüpheli.

Ben Zor Yollar ekibini öncelikle L200 seçimlerinden ardından da gezmediğimiz ve dolayısıyla bilmediğimiz yerleri oturma odalarımıza getirdikleri için kutluyorum ve teşekkür ederek gezilerinin devamını diliyorum.

Biraz destek, şevk ve güleryüz versek hiç birşey kaybetmeyiz hiç birimiz.

Saygılar sevgiler herkese.

Mert arkadaşın alıntı yaptığı yazıya dikkat edersen sana yazmamış.

İlaveten Zor yollar ekibi yukarıda bir küfür etmediği kalmış ama eleştireceğine neredeyse destek çıkıyorsun.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

ProntoBasso' Alıntı:
triton_evo_05.jpg

p53131n1.jpg


80447504


Arkadaşlar yukarıdaki fotoğraflar dünyanın en büyük dayanıklılık organizasyonu Lisboa Dakar rallisinden, mitsubishi takımının hazırladığı araç.
Zor yollar ekibinin de araç seçip hazırlarken baş amacının dayanıklılık olduğu ortada.
Yükseltmeydi lastik büyüklüğüydü araç cılız görünmüştü bu gibi eleştiriler yapıcılıktan biraz öte gibi geliyor bana da.
Eğer yapılan iş yanlış olsa ve büyük lastik ve yüksek araba her zaman her koşulda en iyi olsaydı Mitsubishi dakar ekibi heralde bu incecik lastikler yerine gider 44 inç crawler koyardı arabaya o yüksekliğe de ziyadesiyle getirirdi arabayı.

Mitsubishi ekibi Dakar da büyük lastik lazım olmadığı için büyük lastik kullanmıyor.

Zor yollar ekibi dağ, taş, su geçişi, çamur vs. tarzı yerlerde araç kullandığından bazı arkadaşlar büyük lastik olsa daha iyi olur demiş.

Ama sağolsun Murat bey baştada dediğim gibi bir küfür etmemiş ..

Bana sorarsan Murat beyi bu sert yazısından dolayı eleştirmen gerek.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

Turgay üslup eleştirmek benim haddime değil.
Dakar rallisini daha önce izlediysen dağ taş su geçişi çamur vs. nin ziyadesiyle olduğunu göreceksin, ayrıca Camel trophy yarışlarını yıllarca üstüste kazanan defender ve discoveryler tüm o inanılmaz çamur ve zorluklarda bisiklet lastiği gibi lastikler kullandılar.
Büyük ve kalın lastikler her dağ taş çamurda iyi olmayabiliyor. Hatta ince lastik yere uyguladığı noktasal basıncın daha fazla olmasından ötürü çoğu zaman gevşek zeminde tercih ediliyor.
Biraz araştırdığında kalın ve büyük lastiklerin çamurdan ziyade düşük psi basınç değerlerinde kaya etaplarında daha çok kullanıldığını göreceksin. Gevşek ve kaygan zeminlerde ise genellikle ince lastiklerin kullanıldığını.
Bence arkadaşların eleştirileri, "zor yollar ekibi dağ taş çamur gezdiği için büyük lastik taksa daha iyi olur"dan öte "hiç yakışmamış kötü durmuş vs." şeklinde. işlevsellik değil estetik ve görsel kaygı ön planda her postta.
 



Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

Fantastic Light' Alıntı:

Mert arkadaşın alıntı yaptığı yazıya dikkat edersen sana yazmamış.

İlaveten Zor yollar ekibi yukarıda bir küfür etmediği kalmış ama eleştireceğine neredeyse destek çıkıyorsun.
:D Turgay sonradan gördüm, sen benim alıntıya dikkat edersen ben alıntı yapan arkadaşa değil bi üstündeki turkakreb nickli arkadaşa yazdım :smiley: neyse,
Ayrıca birşeye yada bir üsluba yazım tarzına değil savunulan fikre ve yapılan modifikasyonun doğruluğuna destek çıkıyorum. Aman karıştırmayalım...
Burada bulunuş amacım birşeyler öğrenip bildiğim birşey varsa paylaşmak, insanları düzeltmeye çalışmak değil.
Benim görüşüme göre konunun muhatapları birebir konuşmalı, 3. kişi olarak araya girmeyi pek sevmem, dediğim gibi haddim ve tarzım değil.
Yıllardır forumlarda yazarım ve bol bolda okurum bu gibi üslup tarz tartışmaları uzar gider sonucundada ne kazanan olur ne kaybeden sadece konu dağılır, çok gerekli durumlarda moderatörler müdehale eder. Forumların amacı kişisel hakaret olmadıktan sonra özgürce fikirlerini dile getirmek, üslup biraz sertleşti diye polislik yapmaya gerek duymuyorum yani.
iki mesajda ard arda eleştirmediğimden dem vurduğun için uzun uzun yazdım ahali kusura bakmasın konu sapmasın.
Sevgiler saygılar.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

sayın Mert bey yazdığım metin size cevap şeklinde olsaydı muhtemelen sizden alıntı yapar veya isminizi zikrederdim. bu arada sanırım araçlar sizin tanıdığınızın olduğu için bana cevap verme isteği duydunuz? ;)
aslında aracın lastikleri konusunda acaba haksızlıkmı yaptım diye düşünerekten resimlere tekrar bakma gereksinimi duydum ve ince lastiklerin neden böyle çirkin durduğunu buldum sanırım, suçlu o kaba dodikler! bu L 200 lerin dodiksizlerinide yollarda görüyorum ve sanırım o dodikleri sökseler araç daha estetik olur gibi.. zaten o lastikler ile istensede aracın kaportasına çamur sıçramaz :smiley: arka tampona gelince fikrim aynı değişmedi.
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

arkadaşlar bu eleştirileri yaparken amacım hiç bir şahsı kırmak değil eğer bu böyle olduysa özür dilerim sadece şartlar bunları gerektiriyor araçlarda emin olun bu hale getirmek ekibin çok zaman ve emeğine mal oldu bu yazdıklarım son düşüncelerim biz sizlere iyi bir program yapmak için varız herkeze selam
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

turkakreb' Alıntı:
sayın Mert bey yazdığım metin size cevap şeklinde olsaydı muhtemelen sizden alıntı yapar veya isminizi zikrederdim. bu arada sanırım araçlar sizin tanıdığınızın olduğu için bana cevap verme isteği duydunuz? ;)
aslında aracın lastikleri konusunda acaba haksızlıkmı yaptım diye düşünerekten resimlere tekrar bakma gereksinimi duydum ve ince lastiklerin neden böyle çirkin durduğunu buldum sanırım, suçlu o kaba dodikler! bu L 200 lerin dodiksizlerinide yollarda görüyorum ve sanırım o dodikleri sökseler araç daha estetik olur gibi.. zaten o lastikler ile istensede aracın kaportasına çamur sıçramaz :smiley: arka tampona gelince fikrim aynı değişmedi.

Sayın turkakreb, benim mesajımın direk altında olduğu ve siz ne derseniz deyin şeklinde başladığı için üzerime alındım, kusura bakmayın.
Aracı hazırlayanlarıda ne tanırım ne bilrim ayrıca ;)
 

Ynt: TRT Zor Yollar Yeni L200' leri

Herkeze Selam,
Zor yollar ekibinden Aydın ve Cemil abi ile tanışmışlığım var, Murat bey ile henüz tanışmadık, araçlar yapım aşamasında iken kulübümüze geldiler orda görüştük. Şimdi meseleyi özetlemek gerekir ise programın konsepti gezilen yerlerin güzelliğini gözler önüne sermek ise araçlarda hiç bir problem yok. Ama hem gezilen yerlerin güzelliğini gözler önüne sermek hemde off-road heyecanını millete aşılamak ise lastik dışında yapılan tüm aksesuarlar güzel olmuş. İlk geldiği gün Aydın beye bu lastikler hiç yakışmamış arabaya eleştrisinde bulundum değiştirileceğini söyledi bana. Abartmamak kaydı ile daha dolu bir lastiğin kullanılması taraftarıyım.

Off-Road ve doğa tutkunu kişiler olarak birbirimize karşı biraz daha anlayışlı ve iyi niyetli olmamızın herkeze faydalı olacağı kanısındayım.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,029
Mesajlar
1,527,457
Kayıtlı Üye Sayımız
166,772
Kaydolan Son Üyemiz
feryboatcom

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst