Daha evvel de size bahsetmiştim... Ünimog un şasesi yani resimde görünen aracın ana omurgası nı oluturan iki ayrı bölüm bağımsız olarak hareket edebilmekte
[attachment=1]
Bu sebeble üstte yapılacak olan işlemler kabin veya kasa şasenin bu esnekliğini bozmayacak şekilde olmalı,bizde kasayı 3 ayrı noktasından hereket edebilir şekilde bağladık..
[attachment=2]
[attachment=3]
[attachment=4]
Ayrıca kabin bağlantı yerleride üsteki resimlerde görünmekte...
Harika olmuş, bir nacizane görüş de bildirmek istiyorum yanlış anlamazsanız eğer arka kasada yük vs. taşımayacaksanız Arkadaya rollcage örüp şuna benzer birşeyler yapabilirsiniz;
Yada kasa duracaksa bir tente ile
Bu şekliyle araç daha çok kamyon gibi gözüküyor, ancak yukardaki gibi birşeyler yapılabilirse daha bir arazi aracı havası alır diye düşünüyorum.
bunlar kamyon ruhsatlı değilmi?
çift kabin ve kamyonet ruhsatına çevirebildinizmi?
Kbelgesi vs durumlarını nasıl ayarlıycaksınız?
bunlardan bırını bende neredeyse 1 senedir düşünüyor istiyorum ama bu evrak işşleri yüzünden cesart edemiyorum.
siz bu sorunları çözdüyseniz yada bı yolu varsa banada cesaret gelir
abı muhtesemsın.. merakla ve keyıfle takıp edıyorum her off roadcunun fantazısını gerceklestırıyosun gercekten tebrıkler.. sanayıde sormuyolarmı akıllı duzgun bır adama benzıyosun ha bununla ne ısın var dıye ??
Stepne -İstetme-yedek lastik ne derseniz deyin artık.... ;D
Sıra buna geldi...Çünki gördüğünüz üzere kasa hacmi çok fazla değil birde yedek lastiği bunun içine koyup kasayı daraltmak çok mantıklı değildi.... Birde tahminen +- 40 kg olduğunu düşündüğüm lastiği indirip kaldırmak çok sağlıklı ve egonomik olmayacağından bizde Arazi araçlarına yakışacağını düşündüğümüz bir sistem ile stepneyi insan gücüne gerek kalmayacak şekilde,bir 12 v ile çalışan bir motor ve hidrolik basınçla çalışanbir sistem ile birlikte yerleştiridik...