V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan afatt Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 94
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 28,950

afatt

v6 2.3 96 otomotik vitara
Mesajlar
89
Tepkime Puanı
0
nasıl olmalıda kendi capındaki araclardan üstün de olmalı eksileri olmamalı :smiley: kimse üstüüne bişe söyleyememeli
 

Etiketler
Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

afatt kardeş sen v6 ya aşık olmuşsun (zaten inkar da etmiyorsun:smiley: v6ya laf söyletmezsin ki
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

aslında konuyu acaerken tartışmak degil v6 cıları bir araya toplamak herkesten bişeyler duymak karalamak kalp kırmak kötülemek degill maksadım biladerim ölesine bir konu actımm herkes öcümüş gibi bahsediyor 2000 motorlardan onu anlamaya calışıyom yok parca bulunmuyor yok cook yakıyor anlamadıgım buu hem 4x4 bineceksin güclülüge önem vereceksin konfor isteyeceksin vs vs vs maden cok yakıyor maden parca zor bulunuyor o zaman toros dogan vs araclara bineceksin hani v6 lara karşı acayip bir mesafe var sitede kimse diyemiyor kii her iki aracın ayrı bir keffi var alacaksan 1.6 all aman haa v6 dan uzak ol tavrı var onu acıga cıkarmak istiyorum :smiley:
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

v6 ya herkes isdegi gibi laf söyleye bilir yeter ki hak etsinn
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Bence V6 Vitara ile ilgili ön yargıları yıkmak, insanlara aracı sevdirmek için araç hakkında sizin bildiğiniz başkalarının bilmediği açıklamalar yapsanız güzel olur.
Benim gördüğüm kadarıyla v6 hakkında olumsuz görüşler üç ana başlıkta toplanabilir.

1- Yakıt Tüketiminin Yüksekliği: Bu konuda bir ara elimdeki .6 yı satıp V6 almayı düşündüğüm zamanlar bazı forumlarda 1.6 ile yakıtının çok farklı olmadığı söylendiğinden Suzuki merkeze Mahmut Bey'e telefon açıp fabrika verilerini sordum. Şehir dışı 8.5 lt /100 km, şehir içi 13.5 lt/100 km benzin tükettiğini söyledi. 1.6 ise şehir dışı 6.5, şehir içi 9.5 yakar ki bence fark az değil. Bu konuda farklı bir bilginiz varsa paylaşın ama çok yakıyorsa git şahin doğan bin yaklaşımı mantıksız. Benzinin lt fiyatının 4.1 lpg nin 2.3 lere geldiği bir ortamda bu fiyatlar size koymayabilir ama bize çok geliyor. Eğer arazi aracı binenin yakıtı düşük olanı tercih etmesi mantıksızsa o zaman hepimiz gidip 5.9 grand cherokee veya daha büyük motorlusu varsa onu almamız lazım.

2- Parça Bulma Zorluğu ve Pahalılığı: Yine V6 kullanıcısı arkadaşlar 1.6 ya göre hem orjinal hem yan sanayi parçaları bulmanın sıkıntılı olduğunu bulunsa da fiyatlarının 1.6 dan pahalı olduğunu yazıyorlar. Mesela fren disklerinin orjinalinin 900 tl, yinw triger zincirinin orjinalinin 2000 tl civarı olduğu söyleniyor. Yan sanayi triger zincir 400tl civarı olup ona da garanti verilmiyormuş AMa 1.6 nın triger setinin orjinali servisinde 200 tl yan sanayisi 20 tl ye bile bulunuyor. Yanlış biliyorsam düzeltin. Bu konuda İstanbul ve Antepte olanlar biraz daha şanslı. Oralarda hem orjinal hem yan sanayi hem de çıkma parça bulunabiliyor. Ama bizim gibi Anadolu'da oturanlar için 1.6 parçası bile çok rahat değil. Mesela benim oturduğum 500 bin nüfuslu Denizli'de Suzuki değil genel olarak Japon oto parçası satan yetkili servis hariç 2 yer var. Yetkili servis ben sadece grand vitara yeni kasa parçası bulundururum diyor diğer iki parçacı ise burnundan kıl aldırmayan tipler mesela en adi yan sanayi kapı iç açma koluna 3 yıl önce 45 tl istediler. Filtre vs. çok giden parçalar dışında stokta bulundurmuyorlar. Siparişle gelir diyor parçanın fiyatını hangi ülke malı olduğunu soruyorsun yüzüne bakan yok....
Eğer bu konularda bizim bilmediğimiz v6 nın yedek parçalarının hem 1.6 gibi uygun fiyata hem de kolayca bulunabildiği yerler biliyorsanız buraya telefonlarını adreslerini yazın arkadaşlar faydalanırlar. Ama çözüm üretmek yerine parçası pahalı diyen şahin doğan binsin demek yanlış .

3- Off road Modifiye Sıkıntısı: Off road çı arkadaşlar biliyorsunuz önce yükseltme yapıp ardından büyük lastik takar ve bu büyük lastiği çevirecek aynı zamnda yakıt tüketimindeki artışı dengeleyecek kısa oranlı ayna mahruti takar. 1.6 için kısa oran ayna mahruti bulunabilirken v6 için bulunamadığını söylüyorlar. Ve sırf bu yüzden araç satan arkadaş var. Bu konuda da bilginiz varsa paylaşın lütfen.
Kesinlikle amacım v6 yı kötülemek değildir. Aracın konforu motor teknolojisi 1.6 dan üstün olabilir. Ama artıları eksileri iyi değerlendirmek lazım. Sonuçta siz v6 binebiliyor olabilirsiniz ama dezavantajları yüzünden almayana da o zaman toros doğan bin yaklaşımı yanlış. Size göre avantaj olan başkasına göre olmayabilir.
 



Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Abdullah Hocam yazdıklarınız üzerine inanın yazacak birşey bulamıyorum elinize sağlık..
Sadece birtek şey eklemek istiyorum afatt nickli arkadaş V6 ya standart olarak biniyor sanırım avatarda görüldüğü üzere o yüzden sadece yağ su değiştirip devam ediyor sanırım bir girse off-road modifikasyon işine anlayacak ama şimdilik yok öyle bir niyet sanırım..homurdanması V6 motorun çok güzel ama sadecede sesi için olmuyor işte..2001 model 1.6 jlx aldım V6 yı satıp neredeyse suzukiye yapılabilecek her türlü modifiyeyi yaptım snorkel montajı kaldı ve arka demir tampon yapılıyor snorkelde montaj için bagajda yatıyor inanın aradığım herşeyi 1 telefonla bulabiliyorum 1.6 için V6 ya snorkel amerikada safaride bile yok düşünün artık sipariş almıyorlardı backorder diyorlardı daha ne diyeyim geçtik diski trigeri ayna mahrutiyi şimdi 1.6 için ağır hizmet şanzımanı ve modifiye egzantirik mili arıyorumki bulacağıma eminin hadi gelde V6 ya bul bunları...Amaç yormadan aracı standart olarak kullanmaksa yakıtta sorun değilse V6 gerçekten güzel bir araç en azından japon işçilik kalitesi var teknoloji var araçta 1.6 ya göre mesela sipop ayarlarını kendi yapar 26 valve motor triger kopma derdi yok vs vs ama işin içine off-road girince sıkıntı başlıyor.........
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

ilk önce yanlış anlamaları yenmek istiyorum ben kople motor yaptırdım kople alt takım yaptırdım daha aracımda bulamadıgım bir parca olmadı dogru parca pahalı komple zincir takımı 2 binlira civarı yan parca kabul etmez bu araclar sizde biliyorsunuz yan sanayi taksanız dahi insanın ici nasıl rahat eder az önce bir video izledim oguzz beyin göndemiş oldugu bir video 10 dakikada v6 nasıl parcalanır başlıgında orda dikkat edin aracı yerden yere vuruyorlar kırılana kadar ön difiransiyeli parcaladı adam demek istedigim bakımı yapıcaksın herkes yakıdından şikayetci arada cok bir fark yok 2000 motor gücüne diyecek yok kimsede laf söylemiyor zaten birisi sitede vitara sordugu zaman herkezz aman aman bilen bilmeyen v6 dan uzak durun iyi bir modifiye yaklaşık 5 bin civarı ister v6 olsun ister 1.6 olsun aynı fark yok fiyat konusunda şu anda sıtandart halinde kullanıyorum aracımı bana şimdilik yetiyor cok kötü arazi şatlarınada gitim motoru yutacak suyun icine girdim lastikleri kople yutan camurada girdim ama yolda kalmadım bir şekilde cıktım benim demek istedigim sıtandart haliylede mükemmel 1.6 da öyle 1 cok yakıyor 2 parca pahalı bulunmuyor daha benim bulamadıgım bir parca olmadı biraz araştır heryerde var parca ben adananın osmaniye ilcesinde oturuyorum arakadaşlar yükseltme konusundada bazı alternatif ler bulmuşlar her iki kupayada uyacak şekilde v6 nın tek kusuru cok yakması oda cok bir fark degill 50 lira yakan yere 1.6 40 lira kakıyor 10 lira fark parca istedigin gibi bulunuyor modifiye aynı fiyat rampada arkasına tak 1.6 istegidin gibi cek sitede v6 soran herkese sanki öcümüş gibi tanıtılıyor ben bunu anlamıyorum arkadaşlar ben sıtandar kaliyle 180 km gördüm yakında bende bazı degişiklik yapıcam ama kendi ellerimle yapıcam bizim xcburanın sanayisi fazla gelişmiş degil istanbul,izmir,konya gibi ama bu aracı istedigimiz gibi yapacak ustamız var benim istedigim sıtandarta getire biliriz bende daha önce toyota hılux vardı pikap vitarayı aldıgımda inşallah hılux sün yerini aramam demiştim megersem hılux da bişe yokmuş satma nedenimde araziye cıktıgımda rahat edeyim diye sattım cok araştırdım vitaraları baktım ki en uygun modeli v6 bu siteye kayıt olmadan evvel cok okudum yorumları kimisi haklı kimisi üfürmüş v6 kupa agırlıgı 1.300 civarı 200 motor anca tatmin ediyor 1.6 nasıl tatmin ediyor kupasını arazide nasıl asvaltta nasıl yetiniyor kullananlar şaşşıyorum onun icin dedimn her halde fazla bişe beklenmiyor 1.6 dan yürüsün yeter arazide biraz rahat etsin kaldırıma rahat cıkayım tümsekleri fazla öneme almayım düşüncesi mi acaba haa birde otomotik vites se karşı ön yargı bence otomotik vitesi tavsiye etmeyenler hic kullanmamışlar haa zevk meselesi ama vitarada kesinlikle sorun cıkarmayan mekanizma ama dogru kullanımda tabi nasip olursa bir vitara daha alıcam yeni aracımı modifiye edicem aklımda iki ceşit işlem var yaa yeni aldıgım aracı yada şimdiki kullandıgım aracı birisi sıtandart haliyle birisi ava daga taşa giderken kullanıcam ama ikiside v6 olucak cünkü 1.6 kullandım nasıl bir arac oldugunu biliyorum kim ne derse desin bana sorduklarında ben derim ki vitara alıcaksa v6 olsun derim avantaşı herzaman farklı kullanımı farklı konforu farklı yeterki bakımı yap kırılana kadar yolda koymaz yeterki orjinal parca kullan
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

afatt' Alıntı:
aslında konuyu acaerken tartışmak degil v6 cıları bir araya toplamak herkesten bişeyler duymak karalamak kalp kırmak kötülemek degill maksadım biladerim ölesine bir konu actımm herkes öcümüş gibi bahsediyor 2000 motorlardan onu anlamaya calışıyom yok parca bulunmuyor yok cook yakıyor anlamadıgım buu hem 4x4 bineceksin güclülüge önem vereceksin konfor isteyeceksin vs vs vs maden cok yakıyor maden parca zor bulunuyor o zaman toros dogan vs araclara bineceksin hani v6 lara karşı acayip bir mesafe var sitede kimse diyemiyor kii her iki aracın ayrı bir keffi var alacaksan 1.6 all aman haa v6 dan uzak ol tavrı var onu acıga cıkarmak istiyorum :smiley:

Arkadaşım Şunu İzah Etmemde Fayda Var " Çok Yakan Araç Yoktur, Az Kazanan Adam Vardır" V6 Bir Aşk'tır...
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

V6 yı aldımm off road için öncelikli modifiyeleri yaptım
yükseltme kiti - lastik - alt muhafıza
lastik biraz aradık bir büyük ebat taaktık...

şimdi gaz takılıyor yarın itibarı ile elimde yakıt durumunu yazarım ama biraz tecrube kazandıktan sonra
yakıt kullanım şekline göre değişir arazide değil ama asfalt üstünde...

haftaya kısmet olursa tampon vinç yaptırma düşüncesindeyim ...
saygılar burdan izlenimlerimi paylaşırım
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Bir hard off-road gezimizde V6 yı lastikleri tamamen çamura gömdüm yürümedi BFG A/T vardı vinçle çıktım gezinin detayları başka bir sitede mevcut dilerseniz inceleyin hak verirsiniz siz normal lastikle asfalt tipi nasıl geçtiniz lastik boyu çamurdan hemde vinç olmadan merak ettim şimdi sanırım sizin asfalt lastikleri ve standart donanımlı V6 nız çamurda zıplıyor
Motoru yutacak sudan geçtiniz hiç birşey olmadı arkadaşım V6 yı far seviyesinde suya gömdü tam 10 milyar harcadı motora beyin bulamadaı türkiyede yurtdışından 2 ayda geldi beyin ondada eksik çıktı beyin hatta serviste benim aracın beyni takıldı o V6 ya sorun ancak öyle çözüldü ama sizin V6 çamurda standart haliyle zıpladığı gibi sudada anfibik araca dönüşüyor standarttan iyi bir modifiye 5000 civarı ister demişsiniz yeni aracımı size yollayımda 5000 tl ye halledelim isterseniz nasıl olacak merak ediyorum bugun 3 " becce kit ayna mahruti arka diff kilit işçilikle beraber 5000 tl sadece hani bunun lastiği vinci tamponu telsizi sepeti sisi hem V6 ya ayna mahruti yok 5.72 oranlı nasıl yapılıyor 5000 tl ye iyi modifiye açıklayın bilelim...
V6 2000 motor gücüne kimse birşey demiyormuş diyorsunuz ben diyorum ama araç 2500 3000 devirden sonra yürüyor o devirlere ulaşana kadar hantal yürümüyor kullandım test ettim 225 70 16 lastik ile standart ayna mahruti V6 5.72 oranlı 30 " mt lastikli 1.6 vitaranın eksoz dumanını yiyiyor 3 vitese atana kadar 3000 devirden sonra topluyor kendini çamurda bize 3000 devir altı lazım ayrıca V6 motora 2000 cc az gelmişki fabrika bunu 3 senede anlamış üretimi durdurmuş yerine 2.5 V6 yada aynı sene 2.0 4 silindir grand çıkarmış...
Lpg 2.40 satış fiyatı full dolu vitara 1.6 jlx ile uzun yolda 260 kuruş ş içi 290 300 kuruş yakıyorum hemde günde 2 kez sabah akşam 1.5 saat köprü trafiği yüzlerce kez dur kalk yapıyorum bakın full dolu diyorum 30 inch mt lastik ile standart V6 nız bu kadar dolu olsa 500 kuruş yakar sizin çünkü kullandım v6 biliyorum yapılı halinden standart haline sokunca takıt neredeyse yarı yarıya düşmüştü.
Standart haliyle 180 gördüm demişsiniz biz onu full donanımlı 1,6 ile zaten hep görüyoruz arzu ederseniz video ve resim yollarım bizde herşey belgeli..toyata hi-lux yabana atılacak bir araç değildir yıllarca 86 modelini kullandım Başkan jeep Murat abiden almıştım o zamanlar palladium alışveriş merkezi yoktu dükkanın karsısı tam bir parkurdu bende inanmamıştım yapabildiklerine ama Murat abi direksiyona geçti yarım saat dolaştık ve aracı aldım yıllarca kullandım daha önceleri 4 adet niva eskitmiştim en iyi arazi aracı ok 144 lastikli niva zannediyordum ama hi-lux ile avcılığımdan dolayı türkiyenin her yerine gittim her arazide gezdim ve sattığım arkadaş halen kullanıyor tepe tepe yaban tvde programlarda görebilirsin halen taş gibi bir araç ve kesinlikle vitarayı arazide bozar iyi bir modifiye ile..
Son olarak 1.6 yı küçümsemişsiniz kaldırıma çık in ufak tümsekleri çık diye o gözünüzde büyüttüğünüz v6 yı çamurda altından girer üstünden çıkar yer bitirir emin olun hele kumda V6 yürüyemez kalır gömer kendini 1.6 ise üzerinden atlar geçer bakın ben V6 sahibiyken bu işi cidden arıza boyutunda kovalayan arkadaşlarla takılıyorum arazide aşşağılık 1.6 cılar diye takılırdım 1.6 motor 16 valve 90 beygir derdim dalga gecerdim ama bir kum banyosundan sonra gömülmüş v6 yı kumdan çekip 1.6 aldı ve ertesi gün sattım aracı.....

Son olarak söyleyeceğim şu ki aktif olarak gezilerine katıldığım yazılar yazdığım diğer sitedeki avatar resmim halen V6 bende sizin gibi çok seviyorum o V6 nın motor homurtusunu japonun kaliteli işçiliğini ispanyollara göre bende aşığım halen v6 ya ama tecrübe ile sabittirki 1.6 v6 ya göre her konuda avantajlıdır alırken satarken modifiye yaparken yedek parçada kumda çamurda.....
 



Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

afatt' Alıntı:
ilk önce yanlış anlamaları yenmek istiyorum
Bence yanlış anlaşılmaları yenmek için düzgün bir Türkçe kullanın, noktalama işaretlerine dikkat edin. Ve bahsettiğiniz konuları derli toplu anlatın. Bu şekilde pek bir faydası olmuyor.
afatt' Alıntı:
ilk önce yanlış anlamaları yenmek istiyorum ben kople motor yaptırdım kople alt takım yaptırdım daha aracımda bulamadıgım bir parca olmadı
Benim de anlatmaya çalıştığım belki siz rahat parça bulabiliyorsunuz ama herkes sizin kadar rahat bulamayabilir. Bunu bilmek insanların hakkıdır, yoksa v6 ya önyargı, kötüleme değil.
afatt' Alıntı:
dogru parca pahalı komple zincir takımı 2 binlira civarı yan parca kabul etmez bu araclar sizde biliyorsunuz
1.6'da ise parça hem daha ucuzdur. Hem alternatif daha çoktur. Yan sanayi de bu alternatiflerden biri. Tabi ki yan sanayi ile orjinal aynıdır demiyorum ama tercih meselesi. Ve 1.6 yan sanayi parçayı kabul eder.
afatt' Alıntı:
herkes yakıdından şikayetci arada cok bir fark yok 2000 motor gücüne diyecek yok kimsede laf söylemiyor zaten birisi sitede vitara sordugu zaman herkezz aman aman bilen bilmeyen v6 dan uzak durun benim demek istedigim sıtandart haliylede mükemmel 1.6 da öyle 1 cok yakıyor v6 nın tek kusuru cok yakması oda cok bir fark degill 50 lira yakan yere 1.6 40 lira kakıyor 10 lira fark
Yakıt meselesi tamamen kişisel. Size makul gelen yakıt başkasına çok gelebilir. Başkasının az yakıyor dediği de size göre çok yakıyor olabilir. Bu konuda herkesi ikna etmeye çalışmak yerine hem aracınızın kitapçık verilerini hem de kendinizin elde ettiğiniz pratik tüketim verilerini yazın. Çok yaktığına az yaktığına herkes kendine göre karar versin. Ayrıca 1.6 nın 40 liraya gittiği yere v6 50 ye gider örneği şehir dışında mantıklı ama şehir içi ve arazide yanlış. Şehir içi ve arazide 1.6 nın 40 yaktığı yerde v6 55-60 dan aşağı yakmaz.
afatt' Alıntı:
iyi bir modifiye yaklaşık 5 bin civarı ister v6 olsun ister 1.6 olsun aynı fark yok arakadaşlar yükseltme konusundada bazı alternatif ler bulmuşlar her iki kupayada uyacak şekilde
Yükseltme modifiye işleri şakaya gelmez. Bu işler hesap kitap işi arkadaşlarınızın bulduğu alternatifleri ciddi araştırmadan kullanmak ve tavsiye etmek hem can güvenliğini hem de aracın mekaniğini tehlikeye sokar. Ufacık bir yanlış artacın bir yerlerinin kırılmasına veya bir kazaya sebep olabilir.
afatt' Alıntı:
cok kötü arazi şatlarınada gitim motoru yutacak suyun icine girdim lastikleri kople yutan camurada girdim ama yolda kalmadım bir şekilde cıktım
Valla avcı hikayesi gibi bir şey olmuş. Motoru yutacak suya girip aracın stop etmemesi. Lastikleri komple yutan çamurda hala aracın ilerlemesi kusura bakmayın akıl mantık dışı. Aklıma bir söz geldi. İhtimaldir padişahım derya dutuşa!....
afatt' Alıntı:
v6 soran herkese sanki öcümüş gibi tanıtılıyor ben bunu anlamıyorum arkadaşlar
Kimse v6 yı öcü göstermiyor. Herkes bildiği kadarıyla olumlu olumsuz yönlerini yazıyor. Aracın olumsuzluklarından bahsetmek öcü göstermek değil anlayamamışsınız gerçi anlamadığınızı da söylemişsiniz.
afatt' Alıntı:
ben sıtandar kaliyle 180 km gördüm
bunlar arazi arkadaşı 180 görmek tehlikeli ve konu ile alakasız.
afatt' Alıntı:
bende daha önce toyota hılux vardı pikap vitarayı aldıgımda inşallah hılux sün yerini aramam demiştim megersem hılux da bişe yokmuş satma nedenimde araziye cıktıgımda rahat edeyim diye sattım
Hilux de kendini kanıtlamış bir arazi aracı kendine göre artı ve eksileri olabilir bu konuyla alakasız.
afatt' Alıntı:
cok araştırdım vitaraları baktım ki en uygun modeli v6
size göre öyle olabilir hayırlı olsun aracınız.
afatt' Alıntı:
bu siteye kayıt olmadan evvel cok okudum yorumları kimisi haklı kimisi üfürmüş
kim ne üfürmüş yazın herkes aydınlansın.
afatt' Alıntı:
v6 kupa agırlıgı 1.300 civarı 200 motor anca tatmin ediyor 1.6 nasıl tatmin ediyor kupasını arazide nasıl asvaltta nasıl yetiniyor kullananlar şaşşıyorum onun icin dedimn her halde fazla bişe beklenmiyor 1.6 dan yürüsün yeter arazide biraz rahat etsin kaldırıma rahat cıkayım tümsekleri fazla öneme almayım düşüncesi mi acaba
1.6 , v6 nın arazide geçtiği her yerden geçer şüpheniz olmasın. Asvaltta yetinme konusuna gelince biz araçlarımızı siz gibi asvaltta 180 görmek için almadık, genelde asvalt için başka araçlar kullanırız.
afatt' Alıntı:
haa birde otomotik vites se karşı ön yargı bence otomotik vitesi tavsiye etmeyenler hic kullanmamışlar haa zevk meselesi ama vitarada kesinlikle sorun cıkarmayan mekanizma ama dogru kullanımda
zevk meselesi ihtiyaç meselesi her neyse. Ama tavsiye etmeyen kullanmamıştır olayı yanlış. Otomatik rahattır baskı balata derdi yoktur. Ama biraz fazla yakar biraz daha dikkatli bakım ister. Kolay arıza vermez ama arıza verdimi de ağlarsın.
afatt' Alıntı:
kim ne derse desin bana sorduklarında ben derim ki vitara alıcaksa v6 olsun derim avantaşı herzaman farklı kullanımı farklı konforu farklı yeterki bakımı yap kırılana kadar yolda koymaz yeterki orjinal parca kullan
Sizin v6 tavsiye etmenize kimse bir şey demiyor. Ama başkası da tavsiye etmeyebilir de. Önemli olan objektif olarak bilgileri aktarmak , insanlar tercihlerini o bilgilere göre yapar.
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

takip ve selamlar.umarım faydanız olur.izleyenlere.
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Sadece v6 değil, tüm markaların tüm ara modellerinin bu tür sıkıntıları oluyor (yedek parça,modifikasyon ....). Önemli olan erişilebilirlik ve sabır. anladığım kadarıyla v6 iyidir hoştur ama biraz daha sabır ister, heves ister, para ister.
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Hepinize selamlar.Demekki NE Yapıyoruz.? 1.6 vitara diyoruuuz. Niye ?:Çünkü Değerli Abdullah Bey ve Cenk Bey in tecrübe ile sabit beyanları meseleyi noktalandırmıştır. wesselam.
 

Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

Sakın yanlış anlaşılmasın. Ben v6 kötüdür, 1.6 ondan çok iyidir, kimse v6 almasın demiyorum.
Benim şartlarıma göre 1,6 daha uygun. Çünkü LPG'ye ısınamıyorum. Bu benzin fiyatıyla v6 nın yakıtı bana çok gelir. Bulunduğum şehirde v6 için parça sıkıntısı çekerim. V6 nın gücüne ihtiyacım da yok zaten 1.6 yı bile tam güçte kullanmıyorum.
Ama başka bir arkadaşımız araca LPG ile binmeye razıdır veya v6 nın benzindeki yakıtı onu üzmez. Parça sıkıntısı olmayan bir yerde yaşıyordur, veya kendisi araçtan iyi anladığından - çevresinde iyi anlayanlar olduğundan sıkıntıya düşmüyordur, son çare şehir dışı ya da yurtdışından parça beklemeye razıdır. Bahsi geçen v6 da yapılamayan off-road modifiyelerini zaten 1.6 aracı da olsa yapmayacaktır, veya bu konularda farklı çözümleri vardır. vs vs.... Sonuçta bana v6 uygun der tamamen tercih meselesi.
Bence farklılıklarımız güzelliktir. Diktatörlerin yaptığı gibi insanları tek tip düşünen, tek tip giyinen robotlar haline getirmeye çalışmak, toplum mühendisliği doğru değil.
Bir arkadaşımızın aracını çok sevmesi, hiç bir araca değişmem demesi de abes değil. Ancak biz bir konuda nasıl düşünüyorsak herkesin öyle olmasını sağlamaya çalışmak yerine konu ile ilgili bildiklerimizi olumlu-olumsuz ortaya dökelim, herkes kararını kendi versin.
 



Ynt: V6 - Vitara Hakkında Düşüncelerimiz

aslında konuyu acaerken tartışmak degil v6 cıları bir araya toplamak herkesten bişeyler duymak karalamak kalp kırmak kötülemek degill maksadım biladerim ölesine bir konu actımm herkes öcümüş gibi bahsediyor 2000 motorlardan onu anlamaya calışıyom yok parca bulunmuyor yok cook yakıyor anlamadıgım buu hem 4x4 bineceksin güclülüge önem vereceksin konfor isteyeceksin vs vs vs maden cok yakıyor maden parca zor bulunuyor o zaman toros dogan vs araclara bineceksin hani v6 lara karşı acayip bir mesafe var sitede kimse diyemiyor kii her iki aracın ayrı bir keffi var alacaksan 1.6 all aman haa v6 dan uzak ol tavrı var onu acıga cıkarmak istiyorum aşagı yukarı aynı modifiye aynı para ben parcada zorlanmıyorum dagru bulundugum yer müsayitt benim anlamadıgım öcü gibi bakılıyorr yanlış anlyorsunuz toyota helıx satarken aracımda hic bir sorun yoktu ama camurda kumda gitmiyor arkada sürekli 300 kg la dolaşacamm cok yakıyor iyiki dizel suzukileri araştırırken v6 kalıbının aracı izlenimiyle aldım ve yanılmamışım arkadaşlar 1.6 yetersiz kupasına bunu sizde iyi biliyorsunuz aractan cok bişe beklemiyorsanız tamam 1.6 kabul % 8 LİK BİR EYİMLİ RAMPADA ARKADA 450 KG YÜKLE DEVİR 2000 BİN CİVARINDA HİC ZORLANMADAN CIKTIM HADİ BUYRUN BENİM YERİME SİZ GECİN SİZE YARDIMA GELEYİM RAMPADA CIKARKEN BENDE KULLANDIM 1.6 SANKİİ ÖLE BİR ANLATIYORSUNUZ Kİ SUZUKİ 1.6 HARİCİ BİR İŞE YARAMAZ TAVRI VAR SİZDE BEN BUNLARI 5 KAPILI İCİN SÖYLÜYORUM 3 KAPILI 1.6 İCİN DEGİL
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,012
Mesajlar
1,527,249
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst