vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan denizci34 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 10
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,935

denizci34

Yeni Üye
Mesajlar
9
Tepkime Puanı
0
Yer
deutschland
Herkese iyi aksamlar Almanyada oturuyorum meslegim tir söfölügü ve gemi adami.forum,a yeni katildim.Ben Vitara 1,6 enjektörlü jlx satin almak istiyorum.Ama yazilanlari okudukca isin icinden cikamaz hale geldim.japon montaj ve ispanyol montaj diye,1998 modellerin bir kismi japon bir kismi ispanyol.1998 yili ve sonrasi olarak baktim.(beygir gücü 95-96-97-98-100 BG yani bunlarin hepsi santana motor,mu oluyor? ve okudugum kadariyla ispanyol montaj kaportasi cabuk cürüyormus ve ön porya kilitlerive akslari zayif diye okudum.japonlarin enjeltörlü olani varmi? Yani siz ustalardan benim ricam, benim japon veya ispanyol diye takintim yok bana hangisini tercih edersiniz? ve su model su beygir gücü diye beni bilgilendirir seniz artilari ve eksileriyle sevinirim,

Tesekkürler.
 

Etiketler
Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

ustam ben alırkende japon alma ıspanyl al dedı herkez japon bıraz daha saglam ama ıspanyl daha guclu daha serı demıslerdı anladıgımız kadarıyla ıkısınınde farklı dusunen kullanıcıları var senın hşuna hangısı gıdıyosa onu al
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

Arkadaslar öncelikle herkese selamllar, sen japonmu yoksa ispanyolmu satin aldin ve memnun musun siziki,den.Bende izine geldigimde almak istiyorum. Ama almanya ile türkiyedeki fiyatlar acayip kopuk nedeni bir türlü cözemedim. Birde okudugum kadari ile hararet sorunu beni korkutuyor anladigim kadari ile sansimi deneyecem.cevap icin tesekkürler.
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

ıspanyolunu kullanıyorum ofroad ıcın aksesuar va yukseltmede uyguladım aracımdan cok memnunum turkıye ve alman ya uzerın dekı fark ötv farkı turkıyeye gırerken mesela 5000 lık arac 8000-1000 e gelıyo bu devletımızın polıtıkası
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

Merabalar,cevap icin tesekür ederim,benimde düsüncem ispanyol agirlikli ama ben baya inceleme yaptim bu form sayesinde bu 1998 model üstü 95-96-97-98-100 beygir diye yaziyor internetten aradigim satilik suzikiler,de bunlar hep santana motor,mu oluyor ve siz bilen kisi olarak kac beygir gücü olani önerirsiniz? birde bu suzikilerde hararet problemi oluyormus ben yazin bodrum fetiye dolasan biriyim beni sicaklarda oralarda üzermi diye düsünüyorum. simdiden tesekkürler.
 



Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

en son 98 beygır bılıyorum oda ıspanyol olanlar yanı santana motor olanlar ama baska arkadaslarımızın daha ıyı bılgısı varsa yardımcı olurlar hararet sorununun nedenı radyatorlerı bu aracların genelde su eksıltıyr ama asırı degıl hararet gıstergelerı sanırım o kadar ıyı degıl o neden le devamlı 150-200km de yada ıkı gunde bır suyunu kontrol etmen senın ıcın yararlı olur hararet sorununu bı nebze azaltır bende yazın tatıle gıttım ve 1500 km uzun yl yaptım benımkınde srun olmadı
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

Gökhan kardes tüm bilgilendirmelerin icin tesekkürler.bakayim daha izine cok var o zamanakadar biraz arastirma yapayim.
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

vitaranın 2010 modeli var braz makyajlı ismide escudo olması lazım ispanyada halen üetiliyor resmi kanaldan ülkemize gelmiyor ispanya aynı kasayı halen daha üretiyor .
defender ve vitaranın inatla üretimine devam ediyor ...amac biraz farklı askeri düşünüyorlar olayı.

1993-1998 japonlar enjektörlüdür 94 de ön gögüs degişir yanı 92-93 lerin ön iç gögüs eski tipdir
dif oranı ve + 8 beygir standart ispanyollar uzun yolda iyi gider .(beygiri iyi iyide gitsin diye oranı hıza uygundur)
-8 bygir +dif oranı farklıgından arazide japonlar daha canlı dır çürümezler 92-93 modellerine kit takılırken şahit oluyoruz fabrikanın taktıg ön takımla geziyorlar rot rotil amortisör vs gibi..
hararet görmemiş,blok ,kapak çatlatıp kaynak dikiş vs olmamışını bulmak biraz zor bu devirde ..

memleketin sıcak olmayan kesimlerinin arabası bir nebze daha az hararet yapma ihtimali var derim güney illerin aracları antalya.izmir .manisa gibi daha riskli derim .

ben vaktinde bursada bir aracla görüştüm internetten cok iyi demişti çok erken saatte bursaya düştüm galerinin aracını bir arka sokakta yıkamacıda inceledim cok kötü çıktı konuşulanla gördügm cok farklı idi diger arac manisada idi almanyadan gümrükten giren aractı kafama yattı aldım geldim o zaman bu zaman binerim sansınız acık olsun .

ıkı gunde bır suyunu kontrol etmen senın ıcın yararlı olur hararet sorununu bı nebze azaltır..........................bu bilgi yanlıştır....

yan sanayıı parcacılarda termostat 20 tl dir ..onu degil servisten 55 tl ye orjinal alıcak sınız + bulundugunuz yerde radyatör şişleme yapacak usta var ise işiletip içine kırmızı antifiriz koacaksınız sonnrası kaputu acmayacak keyfinize bakacaksınız şişleme yaptıramazsanız yeni radyatör ..kaloriferde ısıtmama derdi varsa o petek de degişşeçek
sonrasında diyeceksiniz vitara hararet yapmıyor..yapmazda haaa bakımsız olanları bilmem tabiii.

Çamur merakınız varda saglamınada girince petekler kaplnıyor ve hava almıyor kurumuş çamurla sıvalı radyatörler de hararet yapabiliyor bunu tamirci bilemez nerde nereye girdin ..camura giriliyorsa sonrasıda aracı hamamına götürüp gobek taşına yatırmalı derim..
her çamur banyosu sonrasında arka frenlerinde sökülmesi şart gibi bir şeydir .. sonrası tanınmaz vaziyete gelip maddi manevi üzebilir . ;D
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

oguz1134' Alıntı:
-8 bygir +dif oranı farklıgından arazide japonlar daha canlı dır çürümezler 92-93 modellerine kit takılırken şahit oluyoruz fabrikanın taktıg ön takımla geziyorlar rot rotil amortisör vs gibi..

Katkıda bulunayım ;

1998 model Japon montaj Vitara kullanıcısıyım.
10.000 km de bir periyodik bakım için servise gittiğimde, aracın süspansiyon sistemindeki takoz, burç, rot, rotil vb. kontrol ettiriyorum. Aracın üzerindeki bu parçalar fabrikasyon olmasına rağmen, yetkili servis ustaları tarafından değişmesine gerek olmadığı söyleniyor. (Araç 237.000 km.de)
Gezilerden sonra kamyon garajındaki kanalda aracın altı yıkanıyor ve kontrol ediyorum ; " Şase ve kupada pas yok."

Selamlar.
 

Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

Bende 1993 model 5 kapı jlx var görenler 93 model olduğuna inanmıyor . Yazın 38 derece sıcaklıkta kumda sürdüm ve hararet sorunu yoktu . Japon arabası su eksiltmez eksilten varsa arabasında sorun vardır biyerden kaçırıyordur . 1 yıldan beri düzenli kontrol ediyorum daha su eklemedim .
 



Ynt: vitara,1,6,jlx,modeller,hakkinda,yardim

bende günlük kullandığım aracımın kaputunu ayda bir açıp yağını tuzunu kontrol ediyorum. kısaca motor yerinde duruyormu acaba diye bakıyorum.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,840
Mesajlar
1,531,426
Kayıtlı Üye Sayımız
166,940
Kaydolan Son Üyemiz
acelyakaratas

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst