Ynt: Vitarada defransiyel değişme
Merhaba,
motorunuza henüz sübap ayarı yaptırmamışsanız öncelikle süpab ayarlarını yaptırınız.
Problem geçmezse "yeni motor" yaptırdınız yazmışsınız, motorun time 'ı denilen ayarında 10 derecelik bir yanlışlık varsa eğer 2,500 devire kadar motor güçsüz kalıyor, bu devirden sonra problem yaratmıyor, buna dikkat ediniz.
yapılan tüm kontrol ve ayarlardan sonra, herhangi bir sorun görünmüyor ama motor hala daha güçsüz ise ;
Otomatik vites olduğu için orjinalde 4,60 / 1 oranında olan difransiyel dişlilerinizi (ayna / mahruti dişllileri) 5 vites manuel vitara 'nın 5,125/1 oranlı ayna / mahruti dişlisiyle değişerek bir çözüm bulabilirsiniz.
Ancak bu yukarıda bahsettiğim ayna / mahruti değişikliği sağlıklı motor, şanzımana sahip bir aracın orjinalden (27" orjinal lastik çapı) daha büyük oranda lastik kullanılması sorununu çözmeye yarıyor.
Motor da güç kaybı, şanzımanda kaydırma problemleri olması halinde sizin sorununuza çözüm getirmeyecektir.