Vitarada defransiyel değişme

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan yenerh Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 7
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 1,800

yenerh

benim meskenim dağlardır
Mesajlar
171
Tepkime Puanı
0
Yer
trabzon
Arkadaşlar bende de 1999 otomatık 1600 vitara var rambalarda çok devirsiz gidiyo devransıyeller değişmesi lazımmış o zaman da asvalt da 120 yı gecmez dıyorlar sizce ne gıbı faydası olur eksi ve artıları nelerdir kaca kac tiş oluyo bu defransiyeller değişme malıyeti ne olur bilgisi olan arkadaşlaradan yardım isdiyorum saygılar...
 

Etiketler
Ynt: Vitarada defransiyel değişme

aracın üzerinde ki ayna mahruti oranları hakkında bilginiz varmı arac üzerinde orjınaldan büyük lastikmi kullanıyorsunuz arac sıtandartsa aracınızda ki cekiş düşüklügünün sebebini başka yerde arayın derim
 

Ynt: Vitarada defransiyel değişme

Aracıma yeni modor yaptırdım bütün bakımları yapılmişdır tüp ayarları filtre büji herşeyı bakımdan geçdi yeni lastik aldım 205x70x15
 

Ynt: Vitarada defransiyel değişme

yenerh' Alıntı:
Aracıma yeni modor yaptırdım bütün bakımları yapılmişdır tüp ayarları filtre büji herşeyı bakımdan geçdi yeni lastik aldım 205x70x15
Lastikleriniz standart , bu çekiş düşüklüğü ayna mahruti kaynaklı değil .
 

Ynt: Vitarada defransiyel değişme

bencede degil lastik ölcüleri standart motor ayarlarını yada aracınız otomatikti sanırım şanzımanı bir kontrol ettirin derim
 



Ynt: Vitarada defransiyel değişme

sadece bir subab ayarları yapılacak şanzımanın da teli kpuk onlarla o kadar farketmemesi lazım motor yapılmadan öncekı halı de aynıydı rambalarda performans düşük o roat yapan arkadaşlar daha buyuk lastık atıyorlar ama onlar devransıyel değişikliği yapıyorlarmış..!!
 

Ynt: Vitarada defransiyel değişme

Off road yapan araclar büyük lastigi daha rahat cevirsin diye defransiyelde dişli degişimi yapılıyor bu degişimle aracın son hızı düşüyor tork gücü artıyor lakin bu araclar standart halleriyle cekişlerinde sorun olmayan araclar egr sorun varsa dişli de degiştirseniz devam edecektir birde aracınızın muadili bir aracla kıyaslayın derim imkanınız varsa
 

Ynt: Vitarada defransiyel değişme

Merhaba,

motorunuza henüz sübap ayarı yaptırmamışsanız öncelikle süpab ayarlarını yaptırınız.

Problem geçmezse "yeni motor" yaptırdınız yazmışsınız, motorun time 'ı denilen ayarında 10 derecelik bir yanlışlık varsa eğer 2,500 devire kadar motor güçsüz kalıyor, bu devirden sonra problem yaratmıyor, buna dikkat ediniz.

yapılan tüm kontrol ve ayarlardan sonra, herhangi bir sorun görünmüyor ama motor hala daha güçsüz ise ;

Otomatik vites olduğu için orjinalde 4,60 / 1 oranında olan difransiyel dişlilerinizi (ayna / mahruti dişllileri) 5 vites manuel vitara 'nın 5,125/1 oranlı ayna / mahruti dişlisiyle değişerek bir çözüm bulabilirsiniz.

Ancak bu yukarıda bahsettiğim ayna / mahruti değişikliği sağlıklı motor, şanzımana sahip bir aracın orjinalden (27" orjinal lastik çapı) daha büyük oranda lastik kullanılması sorununu çözmeye yarıyor.

Motor da güç kaybı, şanzımanda kaydırma problemleri olması halinde sizin sorununuza çözüm getirmeyecektir.