Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan diablo2barbar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 43
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 27,700
Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

ARKADAŞLAR BİR KONU ARZEDECEĞİM BİRİNCİSİ AMAROK UN OTOMATİK ŞANZIMANI VARMI BİR ARKADAŞIMIZ LÜXLÜK UNSURU OLARAK YAZMIŞ .İKİNCİSİ ARABANIN ARKASINDA RUJİT MAKAS VARMI YOKSA BAĞIMSIZ SUSPANSİYONMU VAR.BU BİLGİYİ PATLAŞIRSANIZ MEMNUN OLURUM.
 

Etiketler
Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Otomatik versiyonun da piyasaya sunulacağını, arkaların hava süspansiyonlu olacağını sölediler. Çıkınca görürüz emin değilim.
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

canlı canlı görmek lazım bu safhalarda değişiklik kacınılmaz heleki mal bize geliyorsa dahada hafifletirler.malum teneke markaların unuttuk diye takmadıkları herşey gibi.tabiiki bunlar o kadar etmezler ama görünenleride inkar edemeyiz
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

konuyu paylaştığınız için teşekkür ederim .bu zamana kadar iki adet isuzu dmx 4*4 kullandım birinci sıkıntısı tork gücünün yetersiz olması ikincisi yakıt durumu bu tip araçlarda geleneksel yaprak yay yük harici.kullanımlarda sürüşte hobide sıkıntı oluşturuyor birde mtv malum ülkemizdeki.rakamları.da çok sıkıntı oluşturuyoz bu bağlamda vw amarokun çok başarılı olacağını umarak tam takribi 20 aya yakındır takip ediyoruz.
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Ben bir yerden fiyat buldum . Almanca bilmememe rağmen yanlış anlamadıysam Almanyadaki satış fiyatı: En baz versiyonun KDV dahil 28 000 Euro civarında olacakmış. Highline olanın fiyatıda 37 000 Euroyu buluyor.
Buda linki : http://extern.volkswagen-nutzfahrzeuge.de/cc5/de_DE/amarok.php
Var mıdır TC deki fiyatını tahmin edebilen?
 




Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

tersi de düzüde alana hayırlı olsun.
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

evet arkadaşlar bu gün otelimize gelen volkswagen ve audi mühendisleri( konferans ve servisler hakkında toplantı için dünyanın her yerineden) ile amarok hakkında konuştuk fiyatları tahmin ettiğimiz gibi pahalı olmayacağı kanaatindeyim , en üst versiyonunun fiyatı brezilya ve arjantinde toyota hilux un en donanımlısı ve navaranın en donanımlısından ciddi biçimde ucuzmuş, konuştuğum yetkililer buradada çok farklı olmayacağını söylediler zaten aşırı talepten dolayı yetişdiremiyorlarmış. piyasaya kendilerini ispatlamak vede toyotanın tekelini kırmak için hem daha iyisini hemide daha ucuza ve ekonomik bir araç yapacağız diye iddialı bir şekide konuştular.
 


Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Tanıtım fiyatı diye birşey yapacaklarını sanmıyorum çünkü herkez onları tanıyor. Fiyat aralığı tahminim 45 ile 85 arasında olur.
 



Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

tanıtım amacı için değil zaten, toyotanın pick up alemindeki tekelini kırmak ve daha iyisini yaptıklarını ispat etmek istiyorlarmış bu yüzden fiyatlar uçmayacakmış.
biliyorsunuzki en iyi pick up lar şu anda toyota lar adamlarda kendilerine rakip olarak onu görmüşş..
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Sevgili arakadaşlar

Ben de başından beri Amarok'u takip ediyorum ve fırsatım olsa ikinci araç olarak almayı da çok isterim AMA,

sadece Amarok değil pickuplar hakkında aklımda bazı sorular oluştu. Bir Land Rover kullanıcısı olarak görünüm olarak pikapları çok sevmeme rağmen aşağıdaki sakıncalarını da öğrendim ve sizlerin görüşlerini bekliyorum

Diyelim 60.000-75.0000 arası bir fiyatla bir 4X4 Amarok aldık, bizi neler bekliyor


1) Yaprak süspansiyon varsa arka kabin zangır zangır zangırdayacak yoksa gerçek bir yük taşıma aracı olamayacaksınız
2) Arka kabinde oturanlar diz mesafesi dar ve kütük gibi bir sırada oturacaklar (en iyi ihtimalle bile bir SUV rahatlığında olmayacak)
3) Bu kadar para verdiğiniz aracınız 4X4 olduğu için ruhsatında kamyonet yazdığı halde arazi aracı sayıldığından yılda 1774 TL MTV ödeyeceksiniz. Fakat aynı paraya alınmış, aynı motor hacmine sahip bir SUV'un sahip olduğu haklara sahip olmayacaksınız, yani büyükşehirlerde şehir merkezlerine gündüz vakti giremeyeceksiniz, her yıl muayane eziyeti çekeceksiniz, Boğaziçi köprüsünden geçemeyeceksiniz, devlet sizden CİP vergisi alacak yani aracınızı 4X4 olduğundan arazi aracı sayıp CİP-otomobil olarak görecek ve aynı bir CİP-otomobil gibi vergilendirecek, öte yandan sizin ödediğiniz verginin küsüratını ödeyen ticari araçlarla aynı sınırlamalara sokacak aracınızla dolaşmanızı bile kısıtlayacak. Bu en başta anayasanın eşitlik ilkesine aykırı bir durum.

4) Virajlara girerken arabanın arkası savrulacak



Öyleyse bu kadar parayı bu araçlara vermek ne kadar akıllıca ?
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Bir şeyi daha söylemeyi unuttum 4X4 Amarokunuzla duble yollarda diğer araçlar %10 tolerans payı ile 120km/h gidebilirken siz 95km/h i geçerseniz radara girecek ve babalar gibi cezayı yiyeceksiniz. Çünkü sizin kamyonetin hız sınırı 95 km.

Eğer 4x4 pikaplar arazi aracıysa vatandaş vergisini ödesin ama ticari araç statütünden de çıkarılsın hatta en gerçekçi olanı bütün çift kabin pikapların ticariden çıkarılmaları ve gercekten yük taşıyan ve ticari işletme belgesi olanlara ticari araç statüsü verilmeli. Ticari araçlar az vergi ödemeli ama trafikte belli sınırlamalara da tabi olmalı. Bugün kombilerin ve çift kabin pikapların aile arabası olarak kullanıldığı bu ülkede bu araçların ticari sayılarak sahiplerine daha fazla eziyet edilmesine gerek yok. Aslında bu araçların sahiplerinden her hangi bir vatandaş Bölge idare mahkemelerine ya da doğrudan anayasa mahkemesine dava açıp anayasanın eşitlik kuralını ihlal eden MTV yasasını iptal ettirebilir bence.
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

bugün cnr da amarok la tanıştık.aracın içi ford mazda mitsubishi hatta navaradan ferah gibi geldi.arka diz mesafesi en rahat pick up tı fuardaki.üzerindeki asfalt lastikleri yerine bf yada wrangler at lastikler 7 8 inç ofset jantla çok can yakacak bi görüntü çıkarabilir.fuardaki model kumaş koltuklu oldukça sade idi.navara yada mitsubishi ye yapılan uğraş ww ye harcanırsa navara yı tahtından eder kanımca.taşıma kısmıda sanki diğer araçlardan daha büyük.elektronik buton vs ile 4x4 4l olması biraz kötü.
 

Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Amarok'un işçilik kalitesi Hilux, Navara ve L200'lerin bu araçların gerisinde kalmış. Kullanılan malzemenin kalitesi bırakın Caddy'i, Skoda Fabia'daki malzemelerle bile karşılaştırılamayacak seviyede. Çok ince plastik parçalar kullanılmış ve yumuşaklık hissi yok. Ön panel ve orta konsolda kullanılan plastik malzeme de aynı şekilde.
Plastiğin kalitesi eski aracım Citroen C3'ü hatırlattı bana. Bu segmentteki bir araçta VW kaltesini bulamıyorsunuz. Satış rakamları konusunda Navara'ya fark atabilir belki ama kalitede rakiplerinin gerisinde kalmış.
 



Ynt: Volkswagen AMAROK u Sizin İçin Test Ettik

Bu arada, biliyorsunuz, pick up sınıfı araçların uygun fiyatlı olması nedeni ile ticari amaçlardan çok kişisel 4x4 kullanım amacıyla tercih edilmesi devletin gözünü açtı. Yapılan yasal düzenleme ile pick-up sınıfı araçların aks aralığının yarısı yük taşıma bölümünden kısa ise araç otomobil sınıfına giriyor ve ÖTV oranı %4'ten %84'e çıkıyor :eek:

http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=50955.0

Tabii ki bu durum araçların fiyatlarını nerdeyse iki kat kadar yükseltecek bir durum. Bu olumsuzluktan etkilenmemek için pek çok marka araçların uzun kasalı (long bed) versiyonlarını ithal etmeye başladı. Örneğin Misubishi L200'lerde kasa eskisinden belirgin şekilde uzun. Bu durum Amarok'u nasıl etkileyecek acaba ::smiley:
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
104,013
Mesajlar
1,527,261
Kayıtlı Üye Sayımız
166,760
Kaydolan Son Üyemiz
Stronger

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst