Arkadaşlar merhaba ismim ilker. Ankarada ikamet ediyorum. evlendim ve ileride çocuğum olacağını da düşünerek iki kapılı aracımı sattım. uzun zaman station araç baktıktan sonra arkadaşımın 5.2 cherokee sine bindim ve yüksek geniş bir araba alma fikri oluştu kafamda. BMW X5 3.0D ile G.Cherokee 2.7CRD arasında kaldım. WJ 2.7 hem fiyatı hem modern duruşu hem ekonomik sayılabilecek motoru hemde yaşı itibariyle vergisi cazip geldi. ancak daha önce hiç ilgilenmediğim bir araç olduğu için bilgi eksikliği yaşıyorum. Sizlerin engin bilgi ve derin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum
-aracı genellikle ş.içi kullanacağım,
-belki hafif off-road a girebilirim ancak araç üstünde modifikasyon yapmayı düşünmüyorum,
kafamdaki sorular:
-aracın gördüğüm iki seçeneği var limited ve overland. bunlar nedir? hangisi tercih edilmelidir?
-2.7 dizel motor mercedesten de tanıdğımız 270 cdi bildiğim kadarıyla ekonomik sayılabilecek sağlam bi motor, bilmemiz gereken ekstra bi durum var mı motorda? mercedes de zincirli, bu araçta da aynı şekilde mi dizayn edilmiş?
-araç ilanlarında gördüğüm kadarıyla koltuk derileri çatlamış hep. tamiri oluyor mu yada parça değişimi verimli oluyor mu? yani aynı kalite ve hissiyatı sağlıyor mu?
-araç akıllı dört çeker sanırım ancak elle de müdahale ediliyor. merak ettiğim diferansiyel kilidi var mı?
-bir de donanım olarak tam bir bilgiye sahip değilim standart ve opsiyonlar hakkında bilgi verebilirseniz memnun olurum.
merhaba wj 2.7 benimde kullandığım bir araç 2004 kullanıyorum .Bu araçlar devamlı dört çeker sadece agır devir ve yüksek devir var ağır devire aldığında merkezi difransiyelide kilitler % 50ön % 50 arak çekiş yapar.Bunlarda varilok difransiyel var yani ön arka difransiyeller kilitli difransiyeldir .<alırken bakıcakların kilometre az olan tercih edilir yetkili servis bakımlı araç birinci tercihiniz olsun .Mutlaka ekspertiz yaptırın Kronik benim bildiğim bir arızası yok sadece kaloriferi kontrol ettirin klapeler bozulabiliyor maliyet 1000 1500 tl arası .Koltuklar ile ilgili bir sdeğişim yapmadım sadece zibart uygulamasında bakım yaptılar ama çatlamalar var .overland yarı süet deri koltuklar ağaç kaplama direksiyon farklı jantlar .koltuk ısıtma elektrıklı koltuk yağmur sensöru bunlar hepsinde var .bazı overland lerde navşgasyon ve lastik basınç sensörü var.2004 modelin ön taraf makyajlıdır pancu ve sis farları farklıdır.<Alırsanız çok lux bir arabaya iyi bir fiyata binmiş olursunuz.
merhaba wj 2.7 benimde kullandığım bir araç 2004 kullanıyorum .Bu araçlar devamlı dört çeker sadece agır devir ve yüksek devir var ağır devire aldığında merkezi difransiyelide kilitler % 50ön % 50 arak çekiş yapar.Bunlarda varilok difransiyel var yani ön arka difransiyeller kilitli difransiyeldir .<alırken bakıcakların kilometre az olan tercih edilir yetkili servis bakımlı araç birinci tercihiniz olsun .Mutlaka ekspertiz yaptırın Kronik benim bildiğim bir arızası yok sadece kaloriferi kontrol ettirin klapeler bozulabiliyor maliyet 1000 1500 tl arası .Koltuklar ile ilgili bir sdeğişim yapmadım sadece zibart uygulamasında bakım yaptılar ama çatlamalar var .overland yarı süet deri koltuklar ağaç kaplama direksiyon farklı jantlar .koltuk ısıtma elektrıklı koltuk yağmur sensöru bunlar hepsinde var .bazı overland lerde navşgasyon ve lastik basınç sensörü var.2004 modelin ön taraf makyajlıdır pancu ve sis farları farklıdır.<Alırsanız çok lux bir arabaya iyi bir fiyata binmiş olursunuz.
evet katılıyorum gerçekten çok lüks ve uygun fiyatlı bi araç. arazi yeteneği de çok çok iyi. ş.içi kullanımı nasıl? sizin olsaydı çok iyi olurdu dediğiniz bişey var mı araçta? ayrıca araç ortalama 15 yaşındaki bir araç için çok modern duruyor. güncelliğini kaybetmemiş. heybetli bi araba.
Arkadaşımın 2.7'sinin geri yakıt kaçırma, hava yapma sorunu var. Dünyanın işlemini yaptılar çözemediler, elektrikli pompa, çek valf, o ring değişimleri, hortum değişimleri, düşük ve yüksek basınç pompaları vs. Çözemediler. 4.7 al geç hocam.
Arkadaşımın 2.7'sinin geri yakıt kaçırma, hava yapma sorunu var. Dünyanın işlemini yaptılar çözemediler, elektrikli pompa, çek valf, o ring değişimleri, hortum değişimleri, düşük ve yüksek basınç pompaları vs. Çözemediler. 4.7 al geç hocam.
bena kalırsa arkadaşın bi şanssızlık yaşamış. çünkü daha önce mercedes kullandım ve gayet memnundum aracımdan. ço da severek sattım. 270 cdi mercedes severler arasında tutulan sorunsuz motorlardan. bi 220 cdi için aynı şeyi söylemezler mesela. 4.7 çok isterim ancak vergi beni biraz çekindiriyor. memur bi insanın yani aylık maaş alan birinin maaşının büyüük bi kısmını mtv ye harcaması zor. ha 2.7 nin de çok ucuz değil ama kabul edilebilir bi seviyede. bir de lpg den biraz çektim. gerek babamın jetta da olsun gerek önceki aracım olan mercedes de olsun gerekse şuan kullandığım kardeşimin aracı corsa olsun hepsinde sorun yaşadım yaşıyorum. şuan saçma sapan bi arızası var ama çözemiyorlar bir de dizel denemek istiyorum. tırt çıkarsa o da şansıma artık. kavun değilki bu koklayıp alasın yalnız gerek 5.2 olsun gerek 4.7 olsun motor ve hele hele egzost seslerine bayılıyorum.
Arkadaşımın 2.7'sinin geri yakıt kaçırma, hava yapma sorunu var. Dünyanın işlemini yaptılar çözemediler, elektrikli pompa, çek valf, o ring değişimleri, hortum değişimleri, düşük ve yüksek basınç pompaları vs. Çözemediler. 4.7 al geç hocam.
geri kaçırma olabiliyor ama çözüm var her şey orjinal mercedes olucak mazot filitresi ve oringler değişirse sorun bitiyor dikkat bütün parçalar orjinal mercedes olucak
evet katılıyorum gerçekten çok lüks ve uygun fiyatlı bi araç. arazi yeteneği de çok çok iyi. ş.içi kullanımı nasıl? sizin olsaydı çok iyi olurdu dediğiniz bişey var mı araçta? ayrıca araç ortalama 15 yaşındaki bir araç için çok modern duruyor. güncelliğini kaybetmemiş. heybetli bi araba.
koltuk deri tamiri zımpara latex dolgu, boya ve son kat şeklinde oluyor ancak çok çabuk bozuluyor. eğer ciddi çatlaklar alt katmana kadar ulaştıysa güneş gören kısımlar 1 sezonda yeniden çatlıyor. nedeni de sanırım orijinal derinin alt katmanlarınında kat yapmışl olması. yaşadım gördüm. ince izler ve çatlaklar açılmadı tekrar. en güzeli bence, bana göre derinin üzerinde aynı dikiş şeklinde ve yapısında usta işi şekilde kumaş diktirmek olur. kılıf gibi değil yani. deri ile aynı paraya dikerler. deri altta kalacağı içinde kumaş epey sağlam olur. özellikle yazın deri koltuk tam bir işkence.
ankaradan yeni üyeyim.
passat b6 aracım satılıkta.
malum siteden ilan no : 248726388
araç ilgimi çekti.
2002 model 288.000 km. fakat km düşürülmüş.
2009 yılında 227.000 km
2011 yılında 205.000 km
2014 yılında 273.000 km.
kaput boyalı sol arka çamurluk değişmiş.
yakıtı siteden araştırmalarıma göre 12 lt civarı.
tavsiye edermisiniz ?
ankaradan yeni üyeyim.
passat b6 aracım satılıkta.
malum siteden ilan no : 248726388
araç ilgimi çekti.
2002 model 288.000 km. fakat km düşürülmüş.
2009 yılında 227.000 km
2011 yılında 205.000 km
2014 yılında 273.000 km.
kaput boyalı sol arka çamurluk değişmiş.
yakıtı siteden araştırmalarıma göre 12 lt civarı.
tavsiye edermisiniz ?
Bence bu araçlarda bakılacak boyadan ziyade;
Agır kaza varmı
Motor üflemesi varmı
Şanzıman geçişleri nasıl
4 çekeri aktif çalışıyormu
Çift bölgeli klima aktıfmı
Gibi konular önceliğiniz olmalı...
SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi