Yanlış.. pardon....
XJ 4hi' da ortadaki viscouz couplinleri kitlemez ki.... Granddaki Quadra trac gibi Hi çalışır...
4part time' da ( hi çalışır ) orta dif varmış gibi aktarma şanzmanı kitlenir...Ama, Bu seçenekte bütün XJ' lerde yoktur...
Yani, 4part time seçeneği olmayan XJ' lerde de sadece 4L' da orta kilitlenir... Aynı Granddaki L gibi. Fifty fifty olur....
Bu bilgiler jeep.com' da görüntülü anlatılıyor. Select-Trac' a bakmanız lazım...
Yani, ordan alıntıdır.... Ben yorumlamadım. Sizde bi xj sahibi olarak incelediniz dimi, official site' ı....
Sizin araç Jeep' in uzay versiyonu
değilse, yani aracınız dünyalı ise benim yazdıklarım doğrudur
Bu da şu manaya geliyor. Sizin ortası kilitli diye büyük keyifle yaptığınız geçişleri aslında Granddaki çok başarılı sistemin aynısı ile yapıyordunuz yıllardır...
Saygılarımla....