cubs
Kamp I
- Mesajlar
- 167
- Tepkime Puanı
- 0
Merhaba,
1 ay önce 94 model XJ satın aldım. Aracımı yükseltmek istiyorum. Biraz araştırma yaptım ve 31" lastik takabilmem için minimum 3" yükseltmem gerektiğini söylediler. Zaten günlük olarak da bu aracı kullandığım için 3"ten fazlasını düşünmüyorum. Fakat kafamı karıştıran mesele şudur;
ayni araca sahip bazı arkadaşlarımız kit almak yerine, ön yayları değiştirip (ya da takoz koyarak), amortisörlere gereken yükseklikte ilave ayak yaparak bir de arka makasları yükselterek (altına takoz v.s.) bu durumu halletiklerini söylediler. Bu işi bu şekilde çözmekle kit takmak arasında nasıl bir fark vardır? 3" üzerinde ki modifikasyonlarda daha ince ayarlar gerektiği için kit takılması elbette gereklidir diye düşünüyorum. Ancak 3"e kadar bu durumu bu tür oynamalarla çözebilir miyim? Amacım 31" lastik, hem asfalt hem de tabii ki hard olmayan off-road.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
1 ay önce 94 model XJ satın aldım. Aracımı yükseltmek istiyorum. Biraz araştırma yaptım ve 31" lastik takabilmem için minimum 3" yükseltmem gerektiğini söylediler. Zaten günlük olarak da bu aracı kullandığım için 3"ten fazlasını düşünmüyorum. Fakat kafamı karıştıran mesele şudur;
ayni araca sahip bazı arkadaşlarımız kit almak yerine, ön yayları değiştirip (ya da takoz koyarak), amortisörlere gereken yükseklikte ilave ayak yaparak bir de arka makasları yükselterek (altına takoz v.s.) bu durumu halletiklerini söylediler. Bu işi bu şekilde çözmekle kit takmak arasında nasıl bir fark vardır? 3" üzerinde ki modifikasyonlarda daha ince ayarlar gerektiği için kit takılması elbette gereklidir diye düşünüyorum. Ancak 3"e kadar bu durumu bu tür oynamalarla çözebilir miyim? Amacım 31" lastik, hem asfalt hem de tabii ki hard olmayan off-road.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.