Umarım temiz bir araç bulursun.Lakin 13-14 lük araçları zaten kafadan ele bence.Hele bu aracın beygir gücünü bilmeyenlerin, çelik jant takıp güzelleştireceğini sananların aracına bakma bence.Gerçi senin kriterlerin nedir, sen ne kadar cheroke cisin onuda bilmiyoruzÖnce bu araçları biraz tanıman lazım.araçlar bölümünde jeep e girersen birçok konuda fikir sahibi olabilirsin.önce cherokee senin aracınmı doğru kararmı onu anla bence.hayırlısı diyelim
Umarım temiz bir araç bulursun.Lakin 13-14 lük araçları zaten kafadan ele bence.Hele bu aracın beygir gücünü bilmeyenlerin, çelik jant takıp güzelleştireceğini sananların aracına bakma bence.Gerçi senin kriterlerin nedir, sen ne kadar cheroke cisin onuda bilmiyoruzÖnce bu araçları biraz tanıman lazım.araçlar bölümünde jeep e girersen birçok konuda fikir sahibi olabilirsin.önce cherokee senin aracınmı doğru kararmı onu anla bence.hayırlısı diyelim
türkiyede en çok bulunan ikinci el arazi araçlarının bu araçlar olduğunu düşünürseniz neredeyse sanayideki bakkalda bile parçasını da bulabileceğinizi fark edeceksiniz. endişeye gerek yok bence.
5.2 motorlar daha büyük olduğu için el girmiyor yanına 4.0 motorla kıyaslanınca. tek problem bu olabilir. birde 5.2 ler hararete daha yatkın motorlar eğer soğutma sistemlerinin bakımı yoksa. o nedene devirdaim pompası vs gibi şeyleri iyi kalitede almak lazım. gerisi kolay. motoru bozulan pek jeep görmedim ben sanayi tecrübelerimde.
bana göre en kritik şey şanzuman bu araçlarda. km artınca risk artıyor. 250 300 bin km ler riskli artık.
benim motor yapılırken toplamaya yakın usta egzantirikz zinciri dişlisi de değişelim dedi....çıktım 20 dakika sonra geri geldim al dedim egzantrik dişlisi zinciri takımı...kim dediyse komik olmuş sadece motor değil aracın her parçası yan sanayi vb olmak üzere her yerde var. ben motor yaptım 2011 şubat ayında 6000 tl ye mal oldu. motor parçaları 3500-4000 civarında tuttu geri kalan rektefiye ve indir bindir işçilik.
değişenler
pistonların tamamı
2 kol
krank çıkma
ana yatak kol yatak
yağ pompası orjinal mopar
radyatör hortum
egzantrik vb
daha aklıma gelmeyen bir sürü parça....
Aynı araca bende bakmayı düşünüyordum , sizin mesajınız ilaç gibi geldi okuyunca , sayenizde Antalya'dan kalkıp Akşehir'e gitmeme gerek kalmadı aracı görmek için ...
Tespit edebildiğiniz ya da gördüğünüz sorunları paylaşabilir misiniz ? Araç ilk bakışta gayet olumlu duruyor , hoş resimler yanıltıcı olabiliyor ancak dışarıdan görünüş olarak araç iyi idi .
türkiyede en çok bulunan ikinci el arazi araçlarının bu araçlar olduğunu düşünürseniz neredeyse sanayideki bakkalda bile parçasını da bulabileceğinizi fark edeceksiniz. endişeye gerek yok bence.
benim motor yapılırken toplamaya yakın usta egzantirikz zinciri dişlisi de değişelim dedi....çıktım 20 dakika sonra geri geldim al dedim egzantrik dişlisi zinciri takımı...kim dediyse komik olmuş sadece motor değil aracın her parçası yan sanayi vb olmak üzere her yerde var. ben motor yaptım 2011 şubat ayında 6000 tl ye mal oldu. motor parçaları 3500-4000 civarında tuttu geri kalan rektefiye ve indir bindir işçilik.
değişenler
pistonların tamamı
2 kol
krank çıkma
ana yatak kol yatak
yağ pompası orjinal mopar
radyatör hortum
egzantrik vb
daha aklıma gelmeyen bir sürü parça....
peki baska bır aracada bakıyorum da bayi den
araç motoru şanzımanı normal oldugun yarım diyorlar sizce alınabılırmı acaba bana ne kadar bı surede sıkıntı yaratabılır.
Aynı araca bende bakmayı düşünüyordum , sizin mesajınız ilaç gibi geldi okuyunca , sayenizde Antalya'dan kalkıp Akşehir'e gitmeme gerek kalmadı aracı görmek için ...
Tespit edebildiğiniz ya da gördüğünüz sorunları paylaşabilir misiniz ? Araç ilk bakışta gayet olumlu duruyor , hoş resimler yanıltıcı olabiliyor ancak dışarıdan görünüş olarak araç iyi idi .
Uzun süredir forumu takip ediyorum ancak mesaj yazma ihtiyacı hissettiğim gün üye oldum , bu nedenle özel mesaj yazamam (ancak sanırım cevaplayabiliyorum) . Olur da cevap yazamazsam kusuruma bakmayın lütfen ...