turgut68
Kamp I
- Mesajlar
- 142
- Tepkime Puanı
- 8
Merhaba,
Sonunda imkanlarımı zorlayıp Duster'ıma kavuştum. Aracım 4x4 90 dci Ambiance modeli. Kampanya ve bayi indirimiyle 42 bine aldım. İşlemlerinin tamamlanıp teslim edilmesi ise bir hafta kadar sürdü.
Fotoğraf çekimleri nedeniyle sık sık bozuk yollarda olduğum için 4x4 olması öncelikli, ancak ekonomik nedenlerle en düşük donanımlısını tercih ettim. Şu anda herhangi bir ekstra donanım veya modifikasyon düşünmüyorum, 0 km olduğu için orjinal haliyle kullanma taraftarıyım. Sitede 4x4 kullanıcıları içinde sanırım bu modeli olan yalnızca 3 kişi var, çoğunlukla 110 bg Laureate tercih edilmiş gibi.
Suzuki Vitara JLX 2.0 HDI aracımı ise birkaç offroad kıyaslamasının ardından yakın zamanda satışa çıkaracağım.
Acentadan eve kadarki 60 km alışma kullanımında 1.5 90 bg motorun hiç de küçümsenmeyecek kadar güçlü ve torklu, aynı zamanda sessiz olduğunu fark ettim. Daha ağır ve hava direnci daha fazla Vitara 2.0 max. 87 hp ve 160 nm torklu iken Renault 1.5 90 hp ve 200 nm oluşu motor teknolojisinin vardığı noktayı, ve aynı zamanda bu kasayı normal şartlarda rahatça taşıyacağını gösteriyor.
6 vitesli şanzımana kolayca alıştım. 1. vites Suzuki gibi klasik arazi şanzımanlı araçlardaki 1-Low işlevini üstleniyor. Vitara'da 5 vites 90'la giderken 2300 civarı devir yaparken, Duster'da 6. viteste 2000'de kalmasını beğeniyle karşıladım. Frenler tek kelimeyle muhteşem, araç hafif bir dokunuşla zahmetsizce ve güvenle duruyor. Henüz bozuk yol deneyimim yok. İşlerim nedeniyle bir süre park halinde kalacak.
İç mekanda şu çok bahsedilen kalitesizlik hissini göremedim, cam açma düğmelerinin konumu hariç her şey gayet güzel dizayn edilmiş, gri renkler ve kullanılan malzeme iyi. Aracın yerden yüksekliği iyi olmasına rağmen koltuk pozisyonu bana sanki alçak gibi geldi, ama alışma meselesi. Bir de anahtarı daha ufak yapabilirlermiş.
Şimdilik iki aracımın da aynı karede olduğu bir fotoğraf gönderiyorum Sonraki zamanlarda başka fotoğraflarla birlikte deneyimlerimi ve yakıt ölçümlerimi paylaşırım.
Ve bir sorum olacak: Araç çalışırken motor bölümünün sol tarafından, devirden bağımsız elektrikli motor gibi bir ses geliyor ve rölantide iken bayağı fark ediliyor. Stop edince yavaşça kayboluyor. Turbo sesine benzemiyor. Direksiyonu çevirince sesin biraz değişmesi elektrikli direksiyon kutusu mu dedirtti. Ne olabilir? Normal mi, yoksa bir sorun mu var acaba?
Sonunda imkanlarımı zorlayıp Duster'ıma kavuştum. Aracım 4x4 90 dci Ambiance modeli. Kampanya ve bayi indirimiyle 42 bine aldım. İşlemlerinin tamamlanıp teslim edilmesi ise bir hafta kadar sürdü.
Fotoğraf çekimleri nedeniyle sık sık bozuk yollarda olduğum için 4x4 olması öncelikli, ancak ekonomik nedenlerle en düşük donanımlısını tercih ettim. Şu anda herhangi bir ekstra donanım veya modifikasyon düşünmüyorum, 0 km olduğu için orjinal haliyle kullanma taraftarıyım. Sitede 4x4 kullanıcıları içinde sanırım bu modeli olan yalnızca 3 kişi var, çoğunlukla 110 bg Laureate tercih edilmiş gibi.
Suzuki Vitara JLX 2.0 HDI aracımı ise birkaç offroad kıyaslamasının ardından yakın zamanda satışa çıkaracağım.
Acentadan eve kadarki 60 km alışma kullanımında 1.5 90 bg motorun hiç de küçümsenmeyecek kadar güçlü ve torklu, aynı zamanda sessiz olduğunu fark ettim. Daha ağır ve hava direnci daha fazla Vitara 2.0 max. 87 hp ve 160 nm torklu iken Renault 1.5 90 hp ve 200 nm oluşu motor teknolojisinin vardığı noktayı, ve aynı zamanda bu kasayı normal şartlarda rahatça taşıyacağını gösteriyor.
6 vitesli şanzımana kolayca alıştım. 1. vites Suzuki gibi klasik arazi şanzımanlı araçlardaki 1-Low işlevini üstleniyor. Vitara'da 5 vites 90'la giderken 2300 civarı devir yaparken, Duster'da 6. viteste 2000'de kalmasını beğeniyle karşıladım. Frenler tek kelimeyle muhteşem, araç hafif bir dokunuşla zahmetsizce ve güvenle duruyor. Henüz bozuk yol deneyimim yok. İşlerim nedeniyle bir süre park halinde kalacak.
İç mekanda şu çok bahsedilen kalitesizlik hissini göremedim, cam açma düğmelerinin konumu hariç her şey gayet güzel dizayn edilmiş, gri renkler ve kullanılan malzeme iyi. Aracın yerden yüksekliği iyi olmasına rağmen koltuk pozisyonu bana sanki alçak gibi geldi, ama alışma meselesi. Bir de anahtarı daha ufak yapabilirlermiş.
Şimdilik iki aracımın da aynı karede olduğu bir fotoğraf gönderiyorum Sonraki zamanlarda başka fotoğraflarla birlikte deneyimlerimi ve yakıt ölçümlerimi paylaşırım.
Ve bir sorum olacak: Araç çalışırken motor bölümünün sol tarafından, devirden bağımsız elektrikli motor gibi bir ses geliyor ve rölantide iken bayağı fark ediliyor. Stop edince yavaşça kayboluyor. Turbo sesine benzemiyor. Direksiyonu çevirince sesin biraz değişmesi elektrikli direksiyon kutusu mu dedirtti. Ne olabilir? Normal mi, yoksa bir sorun mu var acaba?

