Yeni Isuzu D-max 1.9 4x4 Dizel Bluepower

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ErcanKa82 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 7
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 9,639

ErcanKa82

Ana Kamp
Mesajlar
53
Tepkime Puanı
7
Selamlar ,

isuzu yeni d-max lansmanını seyrettin internetten. 1,9 motor 164 hp yeni urun getiriyorlarmış. mtv de yi de reklam aracı olarak kullanmışlar akıllıca. 2,4 motorlara göre 5 yıllık kazanç 9000 tl civarında olacakmış. 1,9 olduğu için motor yakıtta da iddalılar. ama orta konsolu beğenmedi. koca yuvarlak yapı benim hoşuma gitmedi ama beğenenlerde olabilir. satış rakamı da makul seviyelerde olursa (2,5 full versiyon 142000 yazıyor sitede bu seviyeler de olursa iyi bir pazar payı alamaz ) iddalı olabilirler.
 

140.000 tl fiyata keşke standart arka diferansiyel kilit olsa. çünkü rakiplerinden l200 ve hilux 'da en üst modellerinde arka kilit fabrikasyon mevcut..

diğer bir konuda 1.9 motor illaki mtv avantajı olacak. fakat küçük motor her zaman düşük yakıt demek değildir. tüm marka pikapların hepsi ortalama 1900 kg ağırlığında. ağırlık aynı olup motor küçülünce daha az mı yakar yoksa daha fazla mı yakar tartışılır. örneğin 2.0 amarok 2.8 hiluxtan daha az yaktığını sanmıyorum. çünkü ağırlıkları aynı. küçük motor kalkışlarda ve yokuşta daha çok yakabilir. fabrika verisi sabit 60 km hızla giderken belki kağıt üstünde az yakıyor görünse de pratik de küçük motor aynı ağırlıktaki araba için daha az yakıt demek değildir..
 

Merhaba ;

Isuzu nun 1.9 motorunu bugün test ettim. Araç biraz tutuk geldi bana , sanki kasasında yük varmış gibiydi. Motor sesi içeride bariz var. Arka taraf bozuk zeminde iyi sallıyor ama düz yolda sıkıntı yok. Daha önce Amarok kullanan biri olarak çok yadırgamadım. Test aracının yakıt ortalaması 8.1 idi , ben bayağı zorladım , tepelere çıktık , 4x2 4x4 denemeleri yaptık yakıt 8,5 oldu . Daha fazla çıkacağını sanmam. Ciddi müşteri oldum 129.000 TL. fiyat verdiler . Ayrıca lansman fiyatı olduğunu özellikle belirttiler. Çünkü artık bu araç rakipsiz olacak . Amarok 2.0 piyasadan çekiliyor. Sadece 3.0 olacak VW satış müdürü arkadaşım çok zorlanacağız 3.0 Amarok satmak için dedi. Vergi avantajından dolayı Isuzu çok iyi şu anda.
 

görünen o ki tek avantajı mtv olacak gibi. 129000 o segmentte çok cazibe yaratmaz gibi görünüyor gerçi o ısuzu nun marketten ne kadar pay almayı planladığı ile ilgili de olabilir rakam bir tık yukarda gıbı 2.4 hi cruiser hilux ekımde 126000 di ki sıkı pazarlığa girmeden . blizzard 131000 ,navara da 2017 başında 124000 olan rakamı 105000 e gore çektiğine göre şu an liste 140000 gorunun rakamı da kampanya yaparak haylı indirir. bu araçların hepsi de 4x4 otomatik . ranger ve amarok a bakmadım hiç . amarok kasa çok eskı kaldı gözümde her an yenı kasa gelecek gibi duruyor ranger çok incelemedim. vergideki fark 1440 tl senelik ilk 3 sene için 10 sene de 9000 tl vergı avantajı var. d max hiç kullanmadım ama 126000 hilux + 9000 usd vergi farkı mı? yoksa 129000 e d max mı hilux diyebilirim
 

karşılaştırmanızda bir yanlışlık olmuş. toyata hilux' da 2.4 motor otomatik olan 2 çeker ve adventure modeli yani hi-cruiser değil. toyatının 2 çeker olan pikabıyla isuzunun 4 çeker olanını karşılaştırmışsınız. toyatada otomatik 4 çeker ve full yani hi cruiser olan 2.8 motor olup onun fiyatı da 140.000 tl civarı..
 



selamlar, hilux 2,4 hi cruiser modelini ekim ayında piyasaya sürdü. ben ce çok ta ıyı yaptı 4x4 otomatik sınıfta 2,4 motorlu l200 , navara ve 2,2 ranger e ciddi rakip oldu. 2.8 bıle ıyı satmışken 2.4 de ıyı satar gibi gorunuyor. aşağıdaki link te bilgileri var toyotanın kendi sitesi.


Yenilenen Hilux
2.4L 4x4 Hi-Cruiser A/T
135,450


Toyota Hilux - Hayatın Tüm Yönleri İçin - toyota.com.tr
 

haklıymışsınız. masa üstü bilgiyaradan baktığımda görememiştim. telefondan bakınca yenilenen hilux kısmında 2.4 otomatik 4 çeker eklenmiş. 2.4 motor seçeneğini eklemekle çok iyi yapmış..
 

Selamlar toyotayı ve ısızuyu test ettim ilk bende 2.5 ısızu vardı ısızu 1.9 kalkışlarda çok ağar arazide test edmedim bence 1.9 çok geriye götürür ısızuyu toyotaya gelince onuda yağmurlu bir bursa günü test ettim oda kalkışlarda ağar ama yol tutuşu güzel ilk izlenimlerim bunlar