Herkese selam arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay önce Disco 2 arayışında olduğumu yazmıştım. Alalı 2 haftaya yakın oldu. Çok şükür temiz bir araç bulabildim ufak tefek masraflı. Yakında sizlerle fotolarını da paylaşacağım.
Şimdi size sormak istediğim bir konu var başlıktan da anladığınız gibi. Aracın sağ arka körüğü problemli araç sağa yatık duruyor bu sebeple. Sağ ön amortisöre takoz koydurarak geçici elini yüzünü topladım diğer acil işlerini tamamlarken.
Şimdi sıra bu yamukluğu gidermeye geldi. Körükleri iptal mi edeyim bir tane yeni körük mü alayım?
Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini yazabilirse çok sevinirim.
Valla körük işinde ileriye dönük bende çok kararsızım
Şuan benimkilerde problem yok ama olursa yaya geçermiyim kısmında kararsızım
Körük belki ağır offroad işlerinde dayanıklı olmayabilir ama diğer türlü işlevsel birşey
Düğmeye basıp arabayı kaldırmak iptal edilmemeli tarafım ağır basıyor gibi
Körük sorunsallarıyla uğraşmadım ama ,mantıken körük patlaksa langır lungur vurur o taraf, az çökük kalma gibi sorun yapmaz , yaparsa bile bu müşürü ile ilgili bi sorundan ötürüdür, her iki tarafta müşürü var körüklerin seviyelerini o müşürler ayarlıyor , ön tarafa dengeleme yaptırmadan önce neden müşürlerini kontrol ettirmediniz
Körük sorunsallarıyla uğraşmadım ama ,mantıken körük patlaksa langır lungur vurur o taraf, az çökük kalma gibi sorun yapmaz , yaparsa bile bu müşürü ile ilgili bi sorundan ötürüdür, her iki tarafta müşürü var körüklerin seviyelerini o müşürler ayarlıyor , ön tarafa dengeleme yaptırmadan önce neden müşürlerini kontrol ettirmediniz
Dengelemeyi iki renault 12 takozu ile 40tl ye yaptık geçici diye. Müşür hiç aklımıza gelmedi açıkcası. Pazartesi hemen bir kontrol ettiricem arkadaşıma müşürü.
Ağır offroad yapmam ben de.
benimki bir yerden bir yere gidip kamp yapmak.
heralde yeri körük alacağım iç sesim baskın geliyor körük konusjnda..
Dengelemeyi iki renault 12 takozu ile 40tl ye yaptık geçici diye. Müşür hiç aklımıza gelmedi açıkcası. Pazartesi hemen bir kontrol ettiricem arkadaşıma müşürü.
Ağır offroad yapmam ben de.
benimki bir yerden bir yere gidip kamp yapmak.
heralde yeri körük alacağım iç sesim baskın geliyor körük konusjnda..
Seviye ayar müşürü diye geçiyorlar, körük kaldırdığında üst sonlamayı ve indiğinde alt sonlamayı bu müşür sayesinde algılıyor diye biliyorum, müşür bozuksa veya sorunluysa bi taraf alçak kalabilir
Dediğim gibi tam hakim olduğum bi konu değil, bir bilene danışsan öncesinde daha iyi olur
Seviye ayar müşürü diye geçiyorlar, körük kaldırdığında üst sonlamayı ve indiğinde alt sonlamayı bu müşür sayesinde algılıyor diye biliyorum, müşür bozuksa veya sorunluysa bi taraf alçak kalabilir
Körük şişip iniyorsa patlak değilse sorun % 90 müşürdedir
Körük sorunu patlamayla boy gösterir
Kompresörde hava basıyorsa belli bi yere kadar geriye müşür kalır
Kaldırıncada yine o taraf düşükmü kalıyor?
Körük şişip iniyorsa patlak değilse sorun % 90 müşürdedir
Körük sorunu patlamayla boy gösterir
Kompresörde hava basıyorsa belli bi yere kadar geriye müşür kalır
Kaldırıncada yine o taraf düşükmü kalıyor?
Örneğin sol arkaya 8 parmak sığıyor, ön helezonların içini takozla geçici desteklemiş olmamıza rağmen araç görsel olarak tam dengeye gelmiyor ve sağ arkaya 5 parmak sığıyor.
Müşürlerden biri yeni biri eski gibi bi durum varmı?
Belki önceki sahibi değiştirmiştir birini , orjinal değildir birbiriyle uyum sağlamıyor olabilir diye dedim
Müşürlerden biri yeni biri eski gibi bi durum varmı?
Belki önceki sahibi değiştirmiştir birini , orjinal değildir birbiriyle uyum sağlamıyor olabilir diye dedim
Valla olabilir pazartsi önce şu müşür işine el atacağız arkadaşla. Eğer müşür değilse konu galiba körüğü değiştireceğim. Ankete katılım olur diye düşünmüştüm ama ikimizden başka kimse oy vermemiş tahminimce.